Citat:
Ursprungligen postat av
Alpoxen
Ah du är så jävla töntig. Vad är inte fakta? Att rep. huset håller på att undersöka den mest korrupta presidenten i historien? Jo det är fakta.
HAHAHAHHA är det fakta att Trump är den mest korrupta presidenten i historien? Trodde det var en definationsfråga och inte en faktafråga. Hur kontrollerade du denna fakta då. Byggde du kanske en tidsmaskin och sen satt som en fluga på väggen hos alla presidenter som någonsin funnits i historien och granskade deras handlingar in i det sista för att avgöra vem som var mest korrupt?
Nej jag skulle inte tro att du har verktygen att kontrollera vem som är den mest korrupta presidenten genom historien men övertyga mig gärna och förklara hur du gick tillväga!?
Ett annat alternativ (som du dock avböjt 300 ggr redan) vore att krypa till korset och erkänna att du är inte smart nog att förstå vad du vet och vad du inte vet. Du blandar ihop vad du tror/känner med fakta men det har vi vart inne på så många gånger och du förstår fortfarande inte det...
Citat:
Ursprungligen postat av
Alpoxen
Att du sen tror att du kan sätta dig på dina intellektuella hästar genom att 'håna' mig utan att ens ha läst Muellerrapporten och ändå få folk att ta dig på allvar är en diagnos du får ta med din privatläkare.
Att du ljög om muellerrapporten och jag rättade dig gav dig denna slutsats, grattis, får ta upp det med privatläkaren...
Citat:
Ursprungligen postat av
Alpoxen
Jag njuter inte av att klä av någon och exponera en dilettant men eftersom du är ovanligt korkad och ovanligt ignorant vad gäller det Amerikanska politiska spelet gör jag ett undantag. Jag ger dig en chans att försvara din heder. Vilka fakta har jag förmedlat här som inte stämmer?
Innan jag kan göra det får du förklara hur du kontrollerade att din fakta stämmer. Alltså, hur kontrollerade du att Trump är den mest korrupta presidenten genom tiderna? Kan du inte redogöra detta är det du som är idioten, vare sig du förstår det eller inte