2019-11-21, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Tänkte mer på den du citerade, vad i DET inlägget förstod inte DU?
Att du kommenterade någon annan i mitt citat. Det går att få in flera citat i ett och samma inlägg. då hade det inte blivit någon förvirring.
Citera
2019-11-21, 15:32
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Att du kommenterade någon annan i mitt citat. Det går att få in flera citat i ett och samma inlägg. då hade det inte blivit någon förvirring.
Det är inte mitt fel om du är diagnostiserad med ADHD och inte håller koll på dina egna inlägg. Är väl ganska uppenbart att jag menade det tidigare som du skrev.
Citera
2019-11-21, 15:35
Medlem
Fast det där är ju enbart spekulationer från din sida. Och självklart kan en spekulera, men kan ej riktigt förstå syftet att poängtera ex antal ggr hur 'synd' det är om oss män som blir manipulerade av onda kvinnor och att det 'visst finns kvinnliga pedofiler!', yada yada. Inse fakta, ta ansvar för dina handlingar och läs på om evolutionsteori och biologi. Förstår att det är lockande för vissa att föreställa sig en 24-årig halvsnygg brud som pedofil. Men med största sannolikhet är hon bara en gravt p-störd pengakåt wt-brud som totalt tappat all form av mänsklighet, empati och heder.
Citera
2019-11-21, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Även omslagsbilden talar för att det är rätt. Fyfan undrar vad hon gjort...
Jag reagerade inte ens på det där. Du kan ha helt rätt!!

Jag förstår inte varför det börjar bli mer och mer uppmärksamt att kvinnor har våldtagit barn. Har det alltid varit så eller är det någonting helt nytt som har börjat?
Citera
2019-11-21, 17:46
Medlem
argaangelicas avatar
Jag tror faktiskt att han har varit drivande och utnyttjat och utpressat henne till dessa handlingar. Män brukar vara elaka, hotfulla och dominerande. Hade han inte varit i hennes liv typ hade nog inte detta skett. Hon måste upplevt tråkiga saker i sitt liv och det måste liksom finnas en förklaring om hon ens är skyldig. Psykos? Depression?
Senast redigerad av argaangelica 2019-11-21 kl. 18:14.
Citera
2019-11-21, 18:18
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Jag tror faktiskt att han har varit drivande och utnyttjat och utpressat henne till dessa handlingar. Män brukar vara elaka och dominerande. Hade han inte varit i hennes liv typ hade nog inte detta skett. Hon måste upplevt tråkiga saker i sitt liv och det måste liksom finnas en förklaring om hon ens är skyldig. Psykos?

Newsflash; alla kvinnor är inte helgon. Ja, hon har sannolikt varit med om saker som gjort henne empatistörd. Men det är inte säkert att ambj*örn*son varit drivande. Det spelar egentligen ingen roll, det är HON som våldtagit. Det är HON som är mamma, och som borde kastat ut sin pojkvän, om det var han som kom med "förslaget". Hon skulle skyddat sina barn, om hon varit en normal person. Hon är en djävul.
Citera
2019-11-21, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slowdeephard
Andelen kvinnliga pedofiler är försvinnande liten, ja mikroskopisk faktiskt. Så med 99,9999 osv procent sannolikhet så agerar, producerar och distribuerar hon grova sexuella övergrepp på barn. Men njuter inte av det, inte sexuellt iaf. Dock en härlig klimax när pengarna rullar in😉

Håller med dig! Däremot kan det nog finnas undergivna kvinnor som tänder på att deras man tänder på barnsex.
Citera
2019-11-21, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slowdeephard
Kanske är det din världsbild som krackelerar när du återigen blir tvungen att inse att det till absolut störst del är män som beställer och konsumerar barnporr. 2018 års siffror (BRÅ) redovisar att 2% av sexualbrott mot barn är begångna av kvinnor. Således en mycket liten del i jämförelse med manliga sexualbrottslingar. 99,9999% var en generalisering, my bad. Men statistiken talar för sig själv. Tänk evolution och håll käft din sorgliga incel.

Lär dig att citera och sluta vara så arg, det är helt uppenbart att du är alldeles för känslostyrd för att kunna tänka logiskt. Jaja, fortsätt du försvara kvinnliga pedofiler och fortsätt lev i din bubbla, det mesta tyder på att du är incelen här. Jag har alltid haft gott om brudar kring mig för att kunna förstå att inte vara män kan vara sjuka i huvudet.
Citera
2019-11-21, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Håller med dig! Däremot kan det nog finnas undergivna kvinnor som tänder på att deras man tänder på barnsex.

Håller med? Det är ingen åsikt utan det är ett rent faktafel.

Det är skrämmande hur många i denna tråd som helst utan fakta försvarar pedofila kvinnor, vad är erat problem?
Citera
2019-11-21, 18:56
Medlem
Citat:
Jag tror faktiskt att han har varit drivande och utnyttjat och utpressat henne till dessa handlingar. Män brukar vara elaka, hotfulla och dominerande. Hade han inte varit i hennes liv typ hade nog inte detta skett. Hon måste upplevt tråkiga saker i sitt liv och det måste liksom finnas en förklaring om hon ens är skyldig. Psykos? Depression?

Hela du är skrämmande. Du försvarar kvinnliga pedofiler och är väldigt snabb att hänga ut misstänkta svenska män oavsett brott, rabiat antirasistiskt feminist som till och med försvarar en pedofil, wow.
Citera
2019-11-21, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omori
Ja, hon är ju häktad.

Häktad till och med?
Citera
2019-11-21, 19:05
Medlem
Citat:

Gissningsvis dålig uppväxt (bott i fosterhem med en dubbelmördare) personlighetsstörning och korkad.

Läste hennes gamla FB som hon skrev på i tonåren. Ger inte intrycket av att vara skarpaste kniven i lådan och att hon var fjortis då är ingen förmildrande omständighet. Tonåringar kan vara smarta, men den här tjejen ger sken av det motsatta. Helt blåst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in