Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Nu börjar det röra på sig, minsann! Nu är det färdigfjantat för SD, precis som många av oss trodde. Kanske även för HD.
Bra jobbat, Polisen och Åsa H!
Notknapparen: Din Inbox är FULL! Rensa!
Vad som finns att säga om KammarÅklagaren Åsa Hiding är följande sagt, hon är en fantastisk mänsklig varelse som aldrig ger upp för än hon når sitt mål, Det har sagts att det är fullständigt oacceptabelt att bringa en 45 årig kvinna om livet och framför allt när det finns tre stycken unga barn bredvid som nu under en längre tid varit moderslösa. KammarÅklagaren Åsa Hiding har hitintills och tillsammans med medarbetare, gjort ett suveränt arbete, och till detta skrivna enligt ovan, vill jag själv lägga till samt slutligen sagt, jag känner mig mycket övertygad om att KammarÅklagaren Åsa Hiding får sin belöning till slut för det suveräna arbetet hon och hennes medarbetare hitintills har lagt ned på detta mordfallet gällande den då 45 åriga trebarns-modern LW som blev bragt om livet under den sena Måndags-kvällen den 14 Maj år 2018 och med största sannolikhet är SD Gärningspersonen och HD medhjälparen.
Mvh/ @JokerMannen