Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Det handlar inte om att jag är känslig, det är jag inte. Om du tror jag gråter så tror du fel. Jag protesterar kraftfullt mot att stora företag som täcker landet och även varit delvis i statens ägo ska sitta och bestämma vad folk får och inte får tycka. Det är osmakligt att ett företag inte tål kritik och svarar med att ni som tycker så kan byta operatör. Om någon som jobbat där skrivit tvärtom till massinvandringsvurmare så förstår du nog att det blivit ett jävla liv och att personen fått sparken. Men då hade du varit främst i kören i protesterna. Hycklare där.
Du uppfinner alltså ett scenario som både är långsökt och inte finns för att kunna kalla mig hycklare.
Det kan man kalla att greppa efter väldigt tunna och små halmstrån.
Vad tycker du att de ska svara då, att man absolut inte får byta operatör och måste använda dom, oavsett vad man tycker?
Vad fan ska dom svara till någon som sitter och tjuter om att de gör reklam riktad till de flesta av sina kunder?
Nej, ni har blivit tragiska snöflingor en hel del av er kränkthetstörstande "sverigeräddare" på senare år.