2019-11-20, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Ja precis han den långa som överlevde i cph.
Nej det tror jag inte, dom visar i varje video pistol med handen och skriver texter som visar på ilska och hämnd så även om dom skriver mycket om nya albumet made nigga music så tror jag de är en liten fasad. Dom kommer inte släppa de som hänt och vika sig. Läs bara jaffars senaste text på bilden, den bevisar lite hur de konmer vara när han kommer ut till grabbarna shottaz. Såg ayyes story för någon dag sedan där dom räknade fullt med sedlar med en pengarräknare så dom är nog i full gång..
Mycket möjligt att det är han. Jo men dom verka rju ha startat något nytt bolag? MadeN1ggamus1c typ? Jo såg också någon story med aye som räknade tillsynes ganska mycke tpengar. Då kommer frågan hur kan de ha så mycket pengar när de nyss muckat? Har du sett en story där de visar vapen alltså?
Citera
2019-11-20, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Mycket möjligt att det är han. Jo men dom verka rju ha startat något nytt bolag? MadeN1ggamus1c typ? Jo såg också någon story med aye som räknade tillsynes ganska mycke tpengar. Då kommer frågan hur kan de ha så mycket pengar när de nyss muckat? Har du sett en story där de visar vapen alltså?
Nej men dom gör Chester med händerna som ett vapen, men ganska trendigt ifs i dagsläget. Men jag tror skarpt på att de inte är lugnt nu mellan dp shtz.
Ja frågan är ju vart alla pengar kommer ifrån, äger stora delar av Rinkeby marknaden kanske med både vitt och röka man vet inte hehe
Citera
2019-11-20, 19:04
Medlem
ja det är shottaz som startat maden1ggamusic och yasin är med\gått med på att vara delägare för att få skydd.
Citera
2019-11-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Nej men dom gör Chester med händerna som ett vapen, men ganska trendigt ifs i dagsläget. Men jag tror skarpt på att de inte är lugnt nu mellan dp shtz.
Ja frågan är ju vart alla pengar kommer ifrån, äger stora delar av Rinkeby marknaden kanske med både vitt och röka man vet inte hehe
Ja är de någon som har info ifall de fortfarande säljer narkotika?
Citera
2019-11-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
ja det är shottaz som startat maden1ggamusic och yasin är med\gått med på att vara delägare för att få skydd.
Få skydd av vem då? Har kriget lugnt sig lite eller är det hett så att säga fortfrande?
Citera
2019-11-20, 22:59
Medlem
kriget kmr aldrig sluta, bo som dog i köpenhamn bror kmr aldrig förlåta
Citera
2019-11-21, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Hur menar du? Förklara

Det sägs att Tupac inte är död heller, men det behöver inte betyda att han lever.
Citera
2019-11-21, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowit
Det sägs att Tupac inte är död heller, men det behöver inte betyda att han lever.
Hahaha, jag mena att han ska förklara vart han fick den informationen ifrån.
Citera
2019-11-21, 00:49
Medlem
ingen som blivit klippt efter Köpenhamn? Att inte duumle har fått smaka efter hånet han gjorde mot franky är konstigt
Citera
2019-11-21, 01:13
Medlem
Citat:
ingen som blivit klippt efter Köpenhamn? Att inte duumle har fått smaka efter hånet han gjorde mot franky är konstigt
Jo men det kan väl ha mycket att göra med att han blev dömd för grovt vapenbrott strax efter antar jag? Vill minnas att häktades någon vecka efter ?
Citera
2019-11-21, 01:14
Medlem
Citat:
Den ende som blivit klippt efter CPH är väl cap0nes bror NaS3r
Citera
2019-11-21, 09:43
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:

sitter väl häktad för mordet i blackeberg på rapparen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in