2019-11-18, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvetvemha
Sägs att franky inte är död.
Hur menar du? Förklara
Citera
2019-11-18, 06:35
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
"Sägs att Jultomten finns på riktigt också!" 🤣

Såvida han inte hade sagt ja till organdonation, så har inga ev. användbara delar fått nytt liv i någon annans kropp!
Om du googlar "konspirationsteorier", "andeväsen", "martyr" eller likn. så förstår du hur vissa förtrollade "troende" tänker!
Citera
2019-11-18, 09:06
Medlem
Citat:
Du menar han är nye Jesus ?
Citera
2019-11-18, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
(...) men va de alltså makkan o grabbarna som försökte mörda fifty/shifty
OK, är SHIFTY och FIFTY är samma person?
Har länge velat fram och tillbaka mellan nedanstående social-media-identiteter... Har utgått från att de två senare är hör ihop och undrat över vem SHIFTY kan vara... Kanon om någon vet mer...

Kan något av detta stämma:
SHIFTY?
FIFTY?
S@ID @bdirizak Me@d

Citera
2019-11-18, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr

OK, är SHIFTY och FIFTY är samma person?
Har länge velat fram och tillbaka mellan nedanstående social-media-identiteter... Har utgått från att de två senare är hör ihop och undrat över vem SHIFTY kan vara... Kanon om någon vet mer...

Kan något av detta stämma:
SHIFTY?
FIFTY?
S@ID @bdirizak Me@d

Jag är ganska säker på att dem två är olika, shifty vet jag uppriktigt ingenting om men fifty är han som merhawi sålde ut till dödpatrullen varpå de sköt honom men han lyckades hoppa ifrån en balkong o gömma si gpå en pizzeria. Nära vän med 1van s3med0
Citera
2019-11-18, 13:44
Medlem
Citat:
Jag är ganska säker på att dem två är olika, shifty vet jag uppriktigt ingenting om men fifty är han som merhawi sålde ut till dödpatrullen varpå de sköt honom men han lyckades hoppa ifrån en balkong o gömma si gpå en pizzeria. Nära vän med 1van s3med0
Absolut. Då har jag haft OK koll på FIFTY all the way. (I den mån det är möjligt). När jag retroaktivt såg FIFTY/SHIFTY sammanskrivna, och att ingen kommenterat detta, kände jag ett behov av att dubbelkolla... Särskilt eftersom jag aldrig förstått vem SHIFTY är, som nämnts till och från i DP-SZ-kontexten. Återstår bara att se om någon SHIFTY (ovasett om jag har rätt Insta) existerar och om han ev har med DP-SZ-konflikten att göra... Nån som vet får gärna reda ut...
Citera
2019-11-18, 23:36
Medlem
Citat:

Alla hans nära & kära lägger upp bilder på han så skulle va jävligt konstigt om han inte var det
Citera
2019-11-19, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Absolut. Då har jag haft OK koll på FIFTY all the way. (I den mån det är möjligt). När jag retroaktivt såg FIFTY/SHIFTY sammanskrivna, och att ingen kommenterat detta, kände jag ett behov av att dubbelkolla... Särskilt eftersom jag aldrig förstått vem SHIFTY är, som nämnts till och från i DP-SZ-kontexten. Återstår bara att se om någon SHIFTY (ovasett om jag har rätt Insta) existerar och om han ev har med DP-SZ-konflikten att göra... Nån som vet får gärna reda ut...
Ja de är två olika personer. Shifty som du frågar efter är han som rappar på engelska på YouTube tillsammans med yasin och jaffar, ille osv i BBE. Han sitter tydligen på Kumla har jag läst tidigare i trådar
Citera
2019-11-20, 12:57
Medlem
Citat:

Stämmer det att han som överlevde skjutningen är hoodz163 på instagram? Han verkar tajt med yasin på instagram samt med ayye.
Citera
2019-11-20, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Stämmer det att han som överlevde skjutningen är hoodz163 på instagram? Han verkar tajt med yasin på instagram samt med ayye.
Menar du skjutningen i CPH?
Citera
2019-11-20, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
BTW, verkar som Aye Yasin o dom är ganska fokuserade på musiken nu, har de lämnat brotten bakom sig tro?
Citera
2019-11-20, 14:32
Medlem
Citat:
BTW, verkar som Aye Yasin o dom är ganska fokuserade på musiken nu, har de lämnat brotten bakom sig tro?
Ja precis han den långa som överlevde i cph.
Nej det tror jag inte, dom visar i varje video pistol med handen och skriver texter som visar på ilska och hämnd så även om dom skriver mycket om nya albumet made nigga music så tror jag de är en liten fasad. Dom kommer inte släppa de som hänt och vika sig. Läs bara jaffars senaste text på bilden, den bevisar lite hur de konmer vara när han kommer ut till grabbarna shottaz. Såg ayyes story för någon dag sedan där dom räknade fullt med sedlar med en pengarräknare så dom är nog i full gång..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in