2019-11-21, 00:01
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Detta är ett överlagt mord utfört av mer än en gärningsman. Inget impulsdråp eller gräl som gått snett. Flickans döda kropp har dumpats på havets botten. 😓
Citera
2019-11-21, 00:09
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Ja, gärna. Länk?

Läs nedanför artikeln i rutan "Detta har hänt".
Där står bl.a. om brända skor och glasögon.

https://www.expressen.se/gt/krim/polisen-soker-med-hundar-i-omradet-dar-jacka-hittades/
Citera
2019-11-21, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MijailovicFanClub
Det hade varit konstigt om åklagaren släpper MGM då sannolikheten att ett brott har begåtts ökar ju längre tiden går utan att MBO hör av sig.

Ja och jag har svårt att tänka mig att hon befinner sig i liv, trots att tiden går och sannolikheten ökar för att hon ska påträffas avliden så ändrar inte det bevisbördan, tidsaspekten har ingen betydelse alls för om han ska häktas eller inte, det talar snarare till hans fördel eftersom att polisen inte kunnat finna bevis att koppla honom till, i alla fall inte vad vi vet.
Citera
2019-11-21, 00:12
Medlem
NamnlosBarns avatar
Han har säkert strypt henne.. hur lång är hon? tung? om han är stark så har han väl dödat henne o bärt henne och dumpat henne... har han en bil? kanske har han lagt henne i bagaget kört nånstans och dumpat i havet, grävt ner henne.. slängt in henne i en brunn
Citera
2019-11-21, 00:14
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Han har säkert strypt henne.. hur lång är hon? tung? om han är stark så har han väl dödat henne o bärt henne och dumpat henne... har han en bil? kanske har han lagt henne i bagaget kört nånstans och dumpat i havet, grävt ner henne.. slängt in henne i en brunn

Hon ska vara 165 cm lång. Står i trådstarten i hennes systers efterlysning.

Edit
MGM har ingen bil registrerad på sig men troligtvis tillgång till en av sin fars bilar. Pappan har tydligen 3 bilar (4 har också nämnts idag).
Senast redigerad av Rosamund 2019-11-21 kl. 00:16.
Citera
2019-11-21, 00:20
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Avd.9s avatar
Reg: Jan 2017
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
pojkvännen är misstänkt enligt den lägre misstankegraden
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Nä, är han.. Hur vet du det.?
Det vet alla som är intresserade, och var inte så kaxig, för den lägre misstankegraden gör det svårare att få honom häktad, och blir han inte häktad måste han släppas.
Citera
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnault
Jag tror aldrig att detta någonsin kommer klaras upp. Det har gått för lång tid och polisen har inte hunnit säkra bevisen. Blatten kommer troligtvis komma undan med det här vidriga brottet.

Kurd farsan hjälpte honom gömma kroppen, de har ingen empati de som kommer från dessa kulturer, kvinnor som har "syndat" är inte värda något. Han kommer undan, sverige är efterblivet.
Citera
Medlem
https://m.facebook.com/wilm*.*ndersson.7777

* =a

Detta är utan tvekan Wilmas konto där man kan se kommentarer från både systern (*melie Carlsson - Syster) och (T*shko - Pojkvän)
Citera
Medlem
MijailovicFanClubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netxis
Ja och jag har svårt att tänka mig att hon befinner sig i liv, trots att tiden går och sannolikheten ökar för att hon ska påträffas avliden så ändrar inte det bevisbördan, tidsaspekten har ingen betydelse alls för om han ska häktas eller inte, det talar snarare till hans fördel eftersom att polisen inte kunnat finna bevis att koppla honom till, i alla fall inte vad vi vet.
Han är misstänkt för mord. Den misstanken blir inte svagare för att det har gått tre dagar. Polisen/åklagaren behöver inte bevisa något för att häkta MGM.
Citera
2019-11-21, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Misstänkt GM är kristen.
Källa?
Citera
2019-11-21, 00:22
Medlem
Dreamtimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Vad svamlas det om nu att flickan är vid liv..Kvällstidningarna vill verkligen ha läsare.
Finns inte en chans att hon lever, hon ligger död någonstans och bara för att dem inte har hittat kroppen så försöker de ”lugna” folket..Suck
Och vad vet du om det? Hon kan lika gärna vara ett human trafficking offer som just nu ligger och flämtar på rygg i en smutsig brun Manchestersoffa någonstans i Östeuropa.
Citera
2019-11-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
ööh va? jag ställde ingen fråga. jag förstår mycket väl, polisen har inte hittat något, det är andra som hittat grejerna. därför skriver man "från polisens sida", precis som jag sa. Det är ingen frågeställning från min sida alls i inlägget.
Men förstår du inte? Det spelar ingen roll vem som har hittat sakerna, Lotta i Grävinge, Sven i Hövinge, Polisen eller Missing people. Polisen menar att ingenting som har hittats kan kopplas till Wilma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in