2019-11-20, 23:51
Medlem
Misstanke om tvångsgifte ? Så hon håller sej undan för att inte bli tvingad?
Citera
2019-11-20, 23:52
Medlem
Detta kommer polisen klara upp .

Dom har börjat bråka , han har smällt till henne, hon har börjat skrika och det slutar med att han stryper henne. En klassiker när det kommer till dom gamla hederliga ”svenska brott”. Vem är mgm, vit svensk ?

Sen är frågan om han styckat henne eller släpat ut henne hel. Min gissning är det andra alternativet. Stycking är kladdigt och har han inget badkar blir det nästintill omöjligt att inte lämna spår även om han städar noggrant .

Var finns hon då ?
Har han tillgång till båt och bil är hon nedsänkt i havet .
Citera
2019-11-20, 23:53
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Spelar det någon större roll vem som hittat det? Allt som har hittats har ingen koppling till W än...förstår du bättre då?

ööh va? jag ställde ingen fråga. jag förstår mycket väl, polisen har inte hittat något, det är andra som hittat grejerna. därför skriver man "från polisens sida", precis som jag sa. Det är ingen frågeställning från min sida alls i inlägget.
Citera
2019-11-20, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Precis, det finns ju både kappa och glasögon som kanske kan verifieras snabbt av familj! Det är ju inte bara "gummuklumpar" man hittat eller hur...
Skulle du eller någon annan kunna länka till fakta om att de har hittat brända tillhörigheter?
Är det bara ett rykte?
Citera
2019-11-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Precis, det finns ju både kappa och glasögon som kanske kan verifieras snabbt av familj! Det är ju inte bara "gummuklumpar" man hittat eller hur...
Tror att en teknisk undersökning är mer relevant nu. Men de anhöriga är så klart uppdaterade hela tiden. Tyvärr inget som är relevant för utredningen.

Mellan raderna kan man tolka att det inte var W:s grejer. Har ofta skrivits att de påmint om jacka glasögon som W har haft.
Citera
2019-11-20, 23:55
Medlem
MijailovicFanClubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netxis
Det verkar inte ha gjorts några som helst större framsteg trots att mgm sitter anhållen sedan två dygn tillbaka. Sitter han helt knäpptyst i förhören, eller leder han polisen på villospår? Det ska bli intressant att se på Fredag om han släpps på fri fot eller om åklagaren kommer försöka få honom häktad. För som det är just nu så är det inte jättemycket konkret som bevisar att han skulle vara skyldig till något brott (vad som är känt för allmänheten), även om vi alla misstänker starkt att han har begått ett brott.
Det hade varit konstigt om åklagaren släpper MGM då sannolikheten att ett brott har begåtts ökar ju längre tiden går utan att MBO hör av sig.
Citera
2019-11-20, 23:56
Medlem
Som sagt, hoppas att spårhundar har satts in
Citera
2019-11-20, 23:57
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Skulle du eller någon annan kunna länka till fakta om att de har hittat brända tillhörigheter?
Är det bara ett rykte?

Beror på vad du menar med fakta? Duger nyheter i media? I så fall har det länkats till artiklar där det stått om brända upphittade saker, men inget som är bekräftat tillhöra W*lma.
Citera
2019-11-20, 23:57
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strogge123
Vet du/någon vad det är för bro som syns som banner på sin fb?

Det där är fel person. Den rätta länken finns i tråden. Otroligt att det inlägget inte tagits bort ännu. Totalt fel person.
Citera
2019-11-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Beror på vad du menar med fakta? Duger nyheter i media? I så fall har det länkats till artiklar där det stått om brända upphittade saker, men inget som är bekräftat tillhöra W*lma.
Ja, gärna. Länk?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daiwa
Misstanke om tvångsgifte ? Så hon håller sej undan för att inte bli tvingad?

Men herre min Gud alltså vad är det med er svennar och hedersvåld hit, islam dit och fan i mig resten också? Finns ingen blatte som skulle gifta sig med en svensk, än mindre TVINGA henne att gifta sig med honom. De duger som flickvänner i ung ålder och till att knulla. Gifta gör man sig med någon från sin egen kultur och med liknande värderingar som ens egna. När såg du invandrare som inte är "assimilerade" husnegrer gifta sig med svenskar sist?

Citat:
Ursprungligen postat av Peeero
För att det fortfarande finns mycket fler Svenska män en vad det gör från MENA i Sverige, procentuellt så är MENA män mycket mer våldsamma och står för mest våldsbrott.

Jag vill fortfarande påstå att svenskar även procentuellt oftare är gärningsmän när det kommer till såna här brott.
Citera
Medlem
Jag tror aldrig att detta någonsin kommer klaras upp. Det har gått för lång tid och polisen har inte hunnit säkra bevisen. Blatten kommer troligtvis komma undan med det här vidriga brottet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in