2019-11-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlisangel
De säger inget på nyheterna om att hon är hittad!

Eftersom hon inte är hittad. En snurrig person skriver en kommentar på Facebook och folk tar det för sanning. Jösses.
Citera
2019-11-20, 22:12
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det finns ingen länk för kommentaren är borttagen nu från systerns sida.

Så här stod det. Har suddat namnen
xxx Hon är hittad, såg på nyheterna tyvärr ej goda besked. Så jag får beklaga till er alla anhöriga. Kram ❤🙏⚘
Visa 24 svar till
xxx xxx kanske ska ta bort din kommentar tills offentliga uppgifter finns? För familjens skull.
xxx Ja absolut ska jag göra detta
· Svara · 5 min.

vilka nyheter? dock finns det kvar ett inlägg "Är hon hittad" och någon Henke har gjort tummen upp på den.
Citera
2019-11-20, 22:13
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Länka systerns kommentar, tack.
Eller ge namn för/efter.
Systern har inte kommenterat. Det var en som kommenterade på hennes efterlysning.
Hoppas innerligt att det var en missuppfattning.
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det finns ingen länk för kommentaren är borttagen nu från systerns sida.

Så här stod det. Har suddat namnen
xxx Hon är hittad, såg på nyheterna tyvärr ej goda besked. Så jag får beklaga till er alla anhöriga. Kram ❤🙏⚘
Visa 24 svar till
xxx xxx kanske ska ta bort din kommentar tills offentliga uppgifter finns? För familjens skull.
xxx Ja absolut ska jag göra detta
· Svara · 5 min.
Citera
2019-11-20, 22:13
Medlem
En vimsig person skrev på systerns FB att Wilma var hittad. Det påstod den personen vid 21:55 och skulle ha sett det på TV4-nyheterna. Folk började ifrågasätta och sedan kom det fram att personen kanske missupfattat. Så NEJ, hon är INTE hittad.
Citera
2019-11-20, 22:14
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Det mest intressanta är att han enligt uppgifter säger "var" när ingen ännu vet var hon är. Såna uttalanden betyder ofta att de är inblandade.
Fast konversationen hände ju då så att han använder ”blev” och ”var” är ju inte konstigt., dåtid
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsigt85
Eftersom hon inte är hittad. En snurrig person skriver en kommentar på Facebook och folk tar det för sanning. Jösses.
Precis - det var det jag mena..INTE hittad!
Jag som skrev otydligt - sorry ☺️
Citera
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Den stora frågan är om Polisen har bevis nog att fälla MGM för mord/dråp även om kroppen inte hittas?

Hur jäkla sjukt det än låter hoppas jag polisen hittar Wilmas kropp så MGM kan få sitt rättmätiga straff.
Om det är ha som är MGM, och inte fadern?
Det kan handla om heder och annat iblandat.
Citera
2019-11-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Ok. Alltså en framställan i morgon och förhandling på fre?

Ja så kan det vara. Anhållningstiden är 96 timmar 4 dygn. Men behöver ju inte ta så lång tid.
Citera
2019-11-20, 22:15
Medlem
monocerotiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simplyred
Kan ju vara ifrån misshandeln. Får se vad dom skriver.
Eller tidigare våldsamheter när dom grälar, Svartsjuka utan kontroll =misshandel
Citera
2019-11-20, 22:16
Medlem
Urinterapeuts avatar
Inget medium som kan visa sina förmågor?
Citera
2019-11-20, 22:16
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Kommer han begäras häktad för mord eller människorov? Rätt sällsynt att begäran någon häktad för mord om det inte finns någon kropp, särskilt som utredningen bara pågått i några dagar.
Möjligtvis en vecka på lägsta misstankegraden, sk utredningshäktning. Givet att det inte finns annan bevisning. Svårt att bedöma efter vad media kommer med
Senast redigerad av Champagneoclock 2019-11-20 kl. 22:20.
Citera
2019-11-20, 22:17
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simplyred
Sen undrar jag hur svårt det är för svenska polisen att trycka ut information ur fanskapet?

Våld mot icke vita är inte polisens specialitet. De blir ju rasister om de spöar upp en som inte är helylle svensk. Flickstackarn är med all säkerhet död och undangömd.. Chansen att få fast någon är nog liten såvida MGM inte skryter med sitt dåd till sina "brothers". Tror inte det är den häktade.. rätt snubbe är nog på väg till hemlandet.. Den häktade är hans polare som inte vill gola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in