2019-11-20, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsigt85
Så hennes pappa heter inte Andersson?

Nej, det är mamman som heter Andersson.
Om jag inte minns fel så heter pappan Carlsson..
Citera
Medlem
Timeouts avatar
Ser på systerns sida en kommentar om att Wilma är hittad... men dåliga nyheter tyvärr.
Vet inget mer nu. Väntar på nyheterna nu.
Citera
Medlem
Sen undrar jag hur svårt det är för svenska polisen att trycka ut information ur fanskapet?
Citera
2019-11-20, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Jag skulle inte bli förvånad om hon strypts till döds. Det är därför de inte hittat blodspår.
Polisen har hittat blodspår i hans lägenhet.
Citera
2019-11-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ser på systerns sida en kommentar om att Wilma är hittad... men dåliga nyheter tyvärr.

Länk?
Citera
2019-11-20, 22:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Simplyred
,
Pappans reaktion är istället: "min son skulle aldrig göra något sådant här, han var jätteledsen när hon var borta" =försöker dölja något.

Men vad säger han egentligen??

min son skulle aldrig göra något sådant här UNDER NORMALA OMSTÄNDIGHETER, han var jätteledsen när hon var borta*"

Normala omständigheter - sambo o får doppa när han vill - onormala andra kommer att bearbeta henne med sina schablar så hon ligger o vibrarar o stönar o får orgasm efter orgasm

*klart han är både ledsen o pressad när hon är borta - doppen försvunna - o press att bli avslöjad
som tjejplågare - muzlimen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imonsmack

Kan ju vara ifrån misshandeln. Får se vad dom skriver.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imonsmack

Har dom hittat blodet nu?
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simplyred
Tror starkt att man kastat runt kläderna för att få bort fokuset från att det skulle vara pojkvännen, så att man istället ska tro att hon blivit överfallen och utsatt av någon okänd utomhus.

Pappans reaktion är suspekt. Låt säga att man får veta att någons barn är misstänkt för något sådant, då kanske man svarar." Man vill inte tro något sådant om sitt barn, men vi tar avstånd ifrån det här. "

Pappans reaktion är istället: "min son skulle aldrig göra något sådant här, han var jätteledsen när hon var borta" =försöker dölja något.

Jag tror att ni lägger för stor vikt vid pappan. Klart att han säger att man inte tror att sitt barn ska göra en sån sak. Enda gången man skulle tro att barnet vore kapabel till mord är väl om han/hon var psykopat och visat det flera gånger tidigare. De flesta mördare har liksom bara mördat en gång och sen finns det såklart sådana som han som dödade lotta men de finns det inte så många av vad jag vet. Det jag vill säga är att om ditt barn inte mördat någon tidigare, varför ska man då tro att han/hon är kapabel att göra det nu
Citera
2019-11-20, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
eller så brann det helt enkelt för dåligt...och allt slocknade. ny plan...varför skulle han inte också grävt ner allt på henne? ..tagit av dem för att bränna senare? För att hans DNA inte ska vara på kroppen..de kan han ju i så fall med enkelhet förklara bort då de är sambos.
För att han brände sakerna i efterhand och inte ville åka tillbaka till platsen där hon ligger nedgrävd. Chansen är stor att han valde platser när han var säker på att ingen sett honom köra dit.
Citera
2019-11-20, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrodicken12
Nej, det är mamman som heter Andersson.
Om jag inte minns fel så heter pappan Carlsson..
Okej. Systern har en annan stavning än pappan och bor dessutom med två som åldersmässigt passar att vara hennes föräldrar och dessutom har samma stavning. Tycker allt verkar snurrigt.
Citera
2019-11-20, 22:05
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Kollade igenom och där finns ingen kommentar om det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in