2019-11-20, 22:06
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Jag skulle inte bli förvånad om hon strypts till döds. Det är därför de inte hittat blodspår.

Vanligast med strypmord i nära relation.
Så det är nog vad som hänt, det blev ju även plötsligt tyst från lägenheten enligt grannen..hon gjorde väl slut och tog på sig kläderna för att dra, slog slint för den kontrollerande idioten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Dom säger på nyheterna att beslut tas i morgon om häktningen.

Ok. Alltså en framställan i morgon och förhandling på fre?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexpanelen
Länk?
Nej, hon är inte hittad. Nån vimsig som hade missuppfattat en tidigare nyhetssändning
Citera
2019-11-20, 22:07
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ser på systerns sida en kommentar om att Wilma är hittad... men dåliga nyheter tyvärr.
Vet inget mer nu. Väntar på nyheterna nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Sexpanelen
Länk?
Det finns ingen länk för kommentaren är borttagen nu från systerns sida.

Så här stod det. Har suddat namnen
xxx Hon är hittad, såg på nyheterna tyvärr ej goda besked. Så jag får beklaga till er alla anhöriga. Kram ❤🙏⚘
Visa 24 svar till
xxx xxx kanske ska ta bort din kommentar tills offentliga uppgifter finns? För familjens skull.
xxx Ja absolut ska jag göra detta
· Svara · 5 min.
Citera
2019-11-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Tror att hon ligger i anslutning till nån liten stenkällare eller liknande. Gräva känns som too much work för en liten klenis

Jag håller med dig om att gräva troligtvis inte är den MGM specialitet. Mer troligt att den isf skulle vara kamouflerad med tex granris. Jag tror inte heller att en eventuell kropp skulle ligga mer än 20m från en väg. Kanske längre bort och nedgrävd om han fått hjälp.

Förstår jag det rätt så är MGM boende på göteborgsvägen. Finns betydligt närmare småvägar och skog söder om Uddevalla. Tex runt Gustavsberg.

Om nu inte MGM är kylig nog att köra igenom hela stan för att göra sig av med en kropp. Nä, jag tror på söder om Uddevalla alt vattnet.
Citera
2019-11-20, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imonsmack
Polisen har hittat blodspår i hans lägenhet.
Källa?
Citera
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ser på systerns sida en kommentar om att Wilma är hittad... men dåliga nyheter tyvärr.

Ingen sådan kommentar, nån idiot skrev att hon var död- mm. förvirrat inlägg som inte sa så mycket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Jag tror att ni lägger för stor vikt vid pappan. Klart att han säger att man inte tror att sitt barn ska göra en sån sak. Enda gången man skulle tro att barnet vore kapabel till mord är väl om han/hon var psykopat och visat det flera gånger tidigare. De flesta mördare har liksom bara mördat en gång och sen finns det såklart sådana som han som dödade lotta men de finns det inte så många av vad jag vet. Det jag vill säga är att om ditt barn inte mördat någon tidigare, varför ska man då tro att han/hon är kapabel att göra det nu

Klart du har rätt i det du skriver. Men med den kvinnosynen dom har så borde ju inte vara otänkbart att han har ihjäl henne.
Citera
2019-11-20, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Men vad säger han egentligen??

min son skulle aldrig göra något sådant här UNDER NORMALA OMSTÄNDIGHETER, han var jätteledsen när hon var borta*"

Normala omständigheter - sambo o får doppa när han vill - onormala andra kommer att bearbeta henne med sina schablar så hon ligger o vibrarar o stönar o får orgasm efter orgasm

*klart han är både ledsen o pressad när hon är borta - doppen försvunna - o press att bli avslöjad
som tjejplågare - muzlimen
Det mest intressanta är att han enligt uppgifter säger "var" när ingen ännu vet var hon är. Såna uttalanden betyder ofta att de är inblandade.
Citera
2019-11-20, 22:10
Medlem
Citat:
De säger inget på nyheterna om att hon är hittad!
Citera
2019-11-20, 22:10
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Länka systerns kommentar, tack.
Eller ge namn för/efter.
Citera
2019-11-20, 22:11
Medlem
Troians avatar
Kommer han begäras häktad för mord eller människorov? Rätt sällsynt att begäran någon häktad för mord om det inte finns någon kropp, särskilt som utredningen bara pågått i några dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in