Citat:
Ursprungligen postat av
monocerotis
Den känslan har jag med. Rört sig mycket i dessa områden som ung samt fotboll, Rimnersvallen. Avskilt. Ingen i rörelse nattetid. Din teori om fadern har jag ingen åsikt om.
Tanker att det borde finnas slapspar(slaep spaar, sry inga oao pa tgntbrdet) i terrangen i DIREKT anslutning till fynden. OM, han nu var ensam. Vilket tar mig till nasta punkt : att fadern var inblandad med bortforsling av liket. Darav avsaknad av dessa spar.
Om nu han sjalv forslade bort liket sa har han lanat farsans bil vid tillfallet. Som far kopplar du laget, darav att han forsoker rentva sin son sa tidigt i utredningen. Om detta stammer sa ar han skyldig till medhjalp/skyddande av brottsling. Svart att bevisa hans kannedom om laget dock.
For ovrigt tror jag att kroppen har fordarvars av en kemisk reaktion an att ha sankts i ngt vattendrag. Tillvagagangsattet av forstorelsen av ovriga fynd, om de nu tillhor Wilma, bekraftar garningsmannen/mannens tankebanor och metod, att kemisk reaktion(eld) ar basta metoden att gomma sin garning.