2019-11-20, 21:04
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Om det skulle vara så att han har grävt ner henne långt åt helvete i skogen, hur stor är chansen då att hon hittas?

Uddevalla är västkust omringad med vatten hav och sjöar så jag tror mer BO slängt någonstans i vattnet.
Citera
2019-11-20, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Man kanske behöver veta till 100 % innan man bekräftar något? Kläderna har väl nyss hittats, hur fort tror du det går?

Jo visst men det är inte första fyndet och dom har inte kommenterat/bekräftat något mer vad jag vet.

Citat:
Ursprungligen postat av Pausererik
Varför berättade han det ?
För att han skall ha ryggen fri ?

Är pappan gift eller har han någon sambo ?
Det kan ju tom vara kurdpappan som försökt sig på något närmande av wilma som spårat ur....

Säkert. Så hade jag gjort om jag kört runt på ett lik. =)
Vet ej om han har sambo. Mjaa tror han gör rätt i att säga så lite som möjligt. Har dom inga bevis behöver han inte ens en story. DNA kommer man inte långt på i detta fall så länge det inte är blod.
Citera
2019-11-20, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sav
Brända kläder alltså.. fyfan, då känns det verkligen stensäkert att hon är död nu då

Det är klart hon är död vart skulle hon annars ligga och trycka i över en vecka?
Citera
2019-11-20, 21:06
Medlem
tomyhockeys avatar
Någon som vet om MGM är född i Sverige hur länge har han bott i Sverige undrar bara om MGM har bra lokal kännedom
Citera
2019-11-20, 21:07
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monocerotis
Redan gjorts. Hittade DNA spår i en av bilarna som stod skriven på fadern till MGM

Låter lite egendomligt .. Hur som, DNA kan nog finnas där av helt naturliga orsaker. Intressantare vore att låta en likhund söka av faderns samtliga bilar.
Citera
Medlem
När märkte familjen att hon var borta och när anmälde dem henne försvunnen? Var det samma dag eller flera dagars mellanrum?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av califf
"Vi är tacksamma för alla fynd men kan inte kommentera varje enskilt."
Varför kan dom inte kommentera det? Äcklinga jälva polis...
Hittar man brända kvinnokläder kan det ju vara en idé att förklara lite???
Något kan dom ju säga. Har polisen bekräftat en ända grej i detta fall?

Va?! För att resurser läggs på att utreda tipsen och inte sitta och buga och skriva tackbrev till alla tusen som skickar in tips givetvis!
Varför dom väljer att inte kommentera för mkt kring div fynd är ju lika självklart det.
Senast redigerad av Strogge123 2019-11-20 kl. 21:10.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Det är klart hon är död vart skulle hon annars ligga och trycka i över en vecka?

Vart fan som helst Sickan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Uddevalla är västkust omringad med vatten hav och sjöar så jag tror mer BO slängt någonstans i vattnet.
Tror jag med. Han har sänkt henne. Och jag är fullständigt övertygad om att han tagit livet av henne i svarsjuka och obefintlig impulskontroll (strypt henne till döds).
Citera
2019-11-20, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Antar att det här redan postats, men länkar ändå:
https://www.svtplay.se/video/24547865/veckans-brott/veckans-brott-redaktionen-avsnitt-11-1

01:39 in i klippet.
Kul o se att även de följer denna tråden.
Citera
2019-11-20, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Någon som vet om MGM är född i Sverige hur länge har han bott i Sverige undrar bara om MGM har bra lokal kännedom

MGM har bott i Sverige åtminstone 10+ år har vi väl kommit fram till och uppvuxen i Uddevalla så bör ha bra lokalkännedom.
Citera
2019-11-20, 21:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tror jag med. Han har sänkt henne. Och jag är fullständigt övertygad om att han tagit livet av henne i svarsjuka och obefintlig impulskontroll (strypt henne till döds).
Sänkt är hon INTE för det är lite väl jobbigt och risken att kroppen ploppar upp är överhängande, Nej hon ligger illa dold någonstans i terrängen rund alla dessa fyndplatser!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in