2019-11-20, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millior
Olustigt med bilden på hans ytterdörr i trapphuset o sopnedkastet..... är det fungerande el igenbommat? ( vet inte hur det är i södra Sverige ) Nära till o kan användas till mycket 😣

Länka bilden tack!
Citera
2019-11-20, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Jasmin eller Jasmina tror jag hon hette. Vad jag vet har man aldrig hittat henne.

Ok. Så de är två olika grannar som hört olika saker?

En som hörde bråk o skrik i lägenheten.
Och en annan som hörde dunsar i trappuppgången samma kväll/natt.
Citera
2019-11-20, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Man behöver inte låsa in barn men man måste uppfostra dom redan från födseln, barn börjar tidigt vilja ha saker då ska man inte ge dom allt dom pekar på sedan då dom börjar bli lite äldre styr man över att man inte har råd med nya mobiler och svindyra märkeskläder för att lönen går till skatt så vi ska ha råd med alla flyktingar. Har då fungerat med mina barn, dom hatar babbar och vägrar beblanda sig med dessa. Ena ungen lyckades ordna så sfi fick va i skolan andra tider än högstadiet då många elever tyckte "gubbarna" va skrämmande och äckliga.

Men nu är inte Wilmas föräldrar rasister. Styvmammans facebook säger mycket.
Så oavsett vad du, jag eller tomtens faster tycker om invandrare, så måste du utgå ifrån just hennes föräldrar om du diskutera varför just Wilma fick vara ihop med en invandrare. De hade inga problem med det.
Citera
2019-11-20, 18:52
Medlem
SoZRandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Som redan sagts.. Jag följer med av ren nyfikenhet!

Tror inte sambon är ensam i detta brott, utan det måste vara fler inblandade! Kanske hon ville separera!?? Sambon såg det som ytterst besvärande och något som fläckade hans heder.. Han tog hjälp av pappan? Körde kroppen till något otillgängligt område och tiger nu helt.

Inget mig emot om MGM inte blir fälld. Varje kvinna måste väl för fan vara varse om vem de gör sällskap med!!

Hennes styvmorsa har masspostat inlägg på sin fb om afghaner ska få stanna. Yes, det kommer att bli jättebra!! Många av dessa inlägg är nu borttagna.

Over and out.
Z

https://forumbilder.com/i/rdd9
https://forumbilder.com/i/rddS

Sparade lite prints for the lulz
Senast redigerad av SoZRandom 2019-11-20 kl. 18:56.
Citera
2019-11-20, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hon vill väl visa för maken och Wilmas mamma att hon är engagerad (om hon inte ha varit det tidigare).
Hon är bara 35år gammal. Inte riktigt gammal nog att vara en "förälder" till Wilma.

Hon efterlyser "systern till hennes barn".

Min magkänsla säger att Wilma är ett barn som har hamnat mellan stolarna. Pappan har gift om sig med en yngre variant och skaffat sig nya ungar. Och mamman... ? Kanske inte så engagerad?

Så Wilma har sökt trygghet och stöd hos kurden.

Det har varit min känsla hela tiden, samma som du har.
Och de vuxna har tyckt att det har varit bra att hon har pojkvän, så har hon ett eget liv och bor med honom...kommer och hälsar på småsyskonen och sedan iväg igen...

Det kan ju vara helt fel, men känslan man får är den. Att hon hade kunnat få mer uppmärksamhet och tid av föräldrarna, så hade det också varit mindre lockande att dra iväg till en fem år äldre pojkvän.

Annars
Citera
2019-11-20, 18:53
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Varför klämmer man inte bara ur blatten vad han har gjort av kroppen? Hur länge skall snuten behöva sitta och fjäska med honom i förhören? In med nån jävla Gunvald Larsson som kan få honom att snacka istället för de där trötta fikasnutarna!
Vad som sägs i förhören kommer inte ut till allmänheten direkt.. ”locket är på”
Citera
2019-11-20, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
https://forumbilder.com/i/rdd9

Sparade lite prints for the lulz

Vad heter ludret i efternamn Emmeli vad?
Citera
2019-11-20, 18:55
Medlem
BlueSnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Verkligen inte helt klart wt landsbygd underklass.
Normala flickor ser inte ut på det viset , ännu i alla fall även om många gör det så innebär inte det att det är det som är normen för normalitet.
Fotografierna på BO visar på väldigt mycket. Du kanske skulle fråga en barnpsykolog vad BO lider av.
Tragiskt men sant. Många unga flickor lider idag.

DU kanske borde träffa en psykolog, snarare.

Vad fan yrar du om?

Jag bor inte på landsbygden t.ex utan en större stad och här ser de i hennes ålder i väldigt stor utsträckning ut ungefär som henne. Oavsett om de kommer från lite mer ödmjuka förhållanden eller kommer från en rik familj.

Hur är detta ens relevant? Hennes utseende? Speciellt om det är pojkvännen som ställt till med detta?

Stolpskott.
Citera
2019-11-20, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Men nu är inte Wilmas föräldrar rasister. Styvmammans facebook säger mycket.
Så oavsett vad du, jag eller tomtens faster tycker om invandrare, så måste du utgå ifrån just hennes föräldrar om du diskutera varför just Wilma fick vara ihop med en invandrare. De hade inga problem med det.

Nä dom hade inte problem med det men jag tycker det verkar som de blev problem.
Citera
2019-11-20, 18:56
Medlem
SoZRandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Vad heter ludret i efternamn Emmeli vad?

Selander.
Citera
2019-11-20, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Om man är oskyldig spelar det ingen roll vad ombudet säger, eftersom man vet att det är falskt och att de inte har några bevis för fällande dom. Om ombudet ändå säger att man ska erkänna byter man ombud då ombudet uppenbarligen inte tror på ens oskuld.

I USA finns ett par exempel på vad du pratar om, möjligvis Quick också men där ville han själv dömas och bli känd trots oskuld. Sedsn finns ett par exempel på folk som dömts oskyldiga trots icke erkännande. I det stora hela skulle det förmodligen bara bli goda resultat, allt annat är undantagsfall.

Offtopic
Om du vill lära dig mer om förhörstekniker rekommenderar jag youtubekanalen "Jim can't swim"
Citera
2019-11-20, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carro22
Länka bilden tack!

Får inte till det, men finns både i GT o kvällstidning om du bläddrar i bildflödet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in