Citat:
Du bör lära dig att läsa in utifrån det som jag tidigare skrev inom mitt inlägg.
Din första fråga: "Hur vet du detta ?
Svar: Jag skrev, att tillhygget som då sådant var hade mycket TROLIGEN placerats ut i förväg av någon.
Din fråga nummer 2: "Är det nåt värt att tro på?
Svar: Jag skrev om det jag för närvarande vet och känner till efter de dåvarande omständigheterna gällande de kriminal-tekniska undersökningarna som vid det då aktuella tillfället utfördes.
Din fråga nummer 3: "Kan det ha varit HD som placerat ut baseboll-träet i förväg ?
Svar: Om det verkligen var HD som i förväg placerade ut tillhygget nära angränsande till brottsplatsen känner jag inte till , detta sagt med anledning av att jag inte befann mig inom det då aktuella området dagarna före mordet på LW ... så och även vid det aktuella mordtillfället.
Det kan lika väl ha varit JG eller SD så som någon annan som i förväg placerat ut ett tillhygge på någon plats samt någon tid före mordet blev ett faktum på LW.
Komplettering: En kniv ger skär- och stickskador, är det däremot ett tillhygge i form av hammare, träregel, brödkavel, baseboll-trä eller något annat, blir det krosskador i huden.
Brott på skallbenet, blödningar och krosskador i hjärnan som följd .... och råhet genom användandet av tillhygge.
Mvh/ @JokerMannen