2019-11-20, 14:45
Medlem
monocerotiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MenVadVetJag
Exakt så tänkter jag med, och tycker att skogen vid tippen är ett ställe man borde kolla.
Man vet ju inte vad som dragit dem mot Ljungskile. Men skogen Fridhem, Kopperöd... där är min spontana tanke.
Kanske därför MGM inte rört sig i det området efter kollat vart mobilen har rört sig
Citera
2019-11-20, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Frågan om de har hittat henne då det blev tvärtyst i media...så att man hinner underrätta anhöriga först? eller så feberyrar jag...
Jag är övertygad om att de anhöriga underrättas innan media. Vore fruktansvärt om man fick reda på av tidningarna att ens dotter hittad mördad.
Citera
2019-11-20, 14:46
Medlem
Tänkte jag skulle ta mig en åktur bort till Laxbutiken och se hur det ser ut eftersom ingen media rapporterat därifrån än.

Uppdaterar om de syns något intressant.
Citera
2019-11-20, 14:47
Avstängd
Man letar i Ljungskile pga iakttagelser enligt polisen.
Citera
2019-11-20, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Se förhören med Chris Watts som dödade sine två döttrar og sin Fru. Där vilseleder förhörarna honom
I Sverige?
Citera
2019-11-20, 14:48
Medlem
Goliat1982s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monocerotis
Kanske därför MGM inte rört sig i det området efter kollat vart mobilen har rört sig

Fast polisen kommer ju inte bara koncentrera sig på vart mobiltelefonen varit. Den går att lämna hemma eller låna ut till en vän
Citera
2019-11-20, 14:48
Medlem
https://www.expressen.se/gt/krim/familjen-om-misstankt-mordade-wilma-pojkvannen-var-svartsjuk-2/

Expressen ändrade nyss rubriken i ovanstående artikel.
Nya rubriken är ”Nya fyndet: Klädesplagg nära pojkvännens bostad”.
Oklart om man menar jackan eller om texten kommer uppdateras med ytterligare plagg.

Uppdatering:
Hittar följande i artikeln nu ”Under onsdagen har Missing people hittat ett klädesplagg utomhus i närheten av pojkvännens bostad, enligt GT:s uppgifter.”
Citera
2019-11-20, 14:49
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
I Sverige?
Det var i USA riktigt brutalt mord.
Citera
2019-11-20, 14:49
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoJaa
Tänkte jag skulle ta mig en åktur bort till Laxbutiken och se hur det ser ut eftersom ingen media rapporterat därifrån än.

Uppdaterar om de syns något intressant.

Ja, tack! Laxbutiken är det hetaste vi har just nu!!
Citera
2019-11-20, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Det var i USA riktigt brutalt mord.
Mmm… jag frågade om man fick göra så här, men det får man tydligen inte. Lite synd kan jag tycka.
Citera
2019-11-20, 14:50
Moderator
OYs avatar
Är det vid Kolbengtserödsjön man också söker, var det där en kvinna väcktes av sin hund och också såg ett ljussken?
Citera
2019-11-20, 14:53
Medlem
Cuckslayers avatar
Kan det vara en Sverigedemokrat som har klätt ut sig till Wilmas blattepojkvän? Eller hur, GW?

Skämt åsido:

Vad är det polisen har egentligen som gör att de misstänker Wilmas pojkvän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in