Jag har läst allt här i gruppen nu och slår fast samma som 14november2019, ingenting av vikt har kommit fram på 30 sidor.
Det spekuleras hejvilt hit och dit. Faktum är ju att vi ingenting vet.
Jag får känslan av att det är någonting som inte stämmer helt. Hur mycket hon än har stulit eller betett sig grisigt så får jag inte pedofilvibbar av henne. Ser man på hennes instagram och facebook verkar hon vara en en vanlig morsa, älskar sina barn och visar det gärna för omvärlden. Som någon antytt tidigare så tror jag inte att man spelar in pedofilfilmer med sina barn av den enda anledningen pengar. Vi har för bra skyddsnät i Sverige för det.
Jag kommer också att tänka på det fallet som var med i UG för några år sedan som redan nämnts.
https://www.youtube.com/watch?v=ZeZfTX6kTJU
Dock har fakta i det programmet felaktigt återgivits. Det började med att barnen hade kommit åt pappans morgonstånd när de myst i föräldrarnas säng en helgmorgon. Något som blev mycket genant för föräldrarna och mamman berättade det för sin syster, som en pinsam situation. Systern anmälde och det var då helvetet började för familjen. Polisen lanvände sig av ledande frågor och pressade barnen att säga saker som inte var sant osv.
Sedan beslagtog polisen familjens dator och fann en film som de rubricerade som barnporr(kanske också sexuella övergrepp) där barnen lekt nakna med varandra en sommardag. Åklagaren hävdade att det var barnporr helt enkelt.
Kan det vara någonting liknande i detta fall? En film på hennes söner som leker nakna? Hon kanske också är naken på filmen men syftet är ingenting sexuellt? Åklagare får lätt den synen på saker, speciellt om ett larm kommit in från anhöriga eller folk i närheten. Och självklart _måste_ det utredas.
Jag tycker att det finns en fara i att människor sitter på forum och dömer utan att veta en enda detalj. Och än värre när de ger sig på hennes egna sociala kanaler. Ingen vet något och hon är dömd för evigt. Skulle det röra sig om ett misstag så är hon för evigt dömd. De flesta som skrivit att hon ska ruttna i helvetet osv. kommer förmodligen aldrig få reda på att allt var ett misstag. Barnen kommer också för evigt vara stämplade.
Så snälla, håll er till den fakta vi vet om. Ni är inte jätteunika som vill att pedofiler ska brinna i helvetet och att hon ska få stryk i fängelset. Men spara dessa kommentarer tills vi vet mer.