2019-11-20, 07:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Var befann hon sig då när de inte var tillsamman satt hon och sov på nattbussen?

Då kanske hon var HEMMA i Lysekil.
Eftersom hon var skriven där så är väl det rimligt.
Det är inte mer än 3,5 mil mellan Lysekil och Uddevalla.
Tar ca 45 minuter med buss......

Så med största sannolikhet så bodde hon hemma, men vissa nätter stannade hon hos sin pojkvän och sov i hans lägenhet.

Värre än så är det nog inte, och absolut inget konstigt med det.
Senast redigerad av Avd.9 2019-11-20 kl. 08:01.
Citera
2019-11-20, 07:44
Medlem
Någon skrev förut att dom har börjat söka vid Ljungskile småbåtshamn, vart ifrån kommer den informationen?
Citera
2019-11-20, 07:46
Medlem
Bara av att läsa artikeln om detta i Expressen fick jag en stark känsla av att pojkvännen är skyldig. Ännu en hedersman med en flickvän som inte visat tillräcklig respekt. I hans hemland är det naturligt att då får man döda henne. Det gäller ju hedern...
Citera
2019-11-20, 07:48
Medlem
Ken Drydens avatar
Åtminstone jag tycker att åldersskillnaden är skum. Wilma och Shabaz har tydligen varit ett par sedan hon var 15 och han 21. Jag kan mycket väl förstå att en 16-åring knullar med en 22-åring någon gång, men att vara ihop så pass organiserat så att man träffar föräldrar och så tycker jag är märkligt. Min dotter är 16 och jag hade sett det som något enormt sjukt om hon hade blivit ihop med en man som var 22 och flyttat ihop. Allt det där pekar mot ett osunt kontrollbehov hos mannen som kan få utlopp eftersom han är så pass mycket äldre. Addera hans omvittnade svartsjuka till det. Jag tycker mönstret är tydligt: Shabaz är inte riktigt frisk.
Citera
2019-11-20, 07:49
Medlem
Jeff.Becks avatar
Fick han hjälp av pappan så gäller det att polisen jobbar snabbt och säkrar spår och mobiltrafik, annars blir det här svårlöst.
Citera
2019-11-20, 07:50
Medlem
Lite knepigt att killen enl pappans utsaga i tidningen, kommit hem till honom och bedyrat att han inte gjort något ( tror det beskrevs som dagen innan han blev gripen) I det läget känns det mer som man skulle älta vad som hänt o som oskyldig tror jag inte ens man skulle komma på den frasen just då 🙄
Citera
2019-11-20, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laternan
Bara av att läsa artikeln om detta i Expressen fick jag en stark känsla av att pojkvännen är skyldig. Ännu en hedersman med en flickvän som inte visat tillräcklig respekt. I hans hemland är det naturligt att då får man döda henne. Det gäller ju hedern...
Klart han är skyldig. Allt pekar på det. Han hade ju vägrat ha kontakt med hennes anhöriga. Varit online på sociala medier, men vägrat svara eller öppna när de hade ringt honom, och även knackat på dörren.
Citera
2019-11-20, 07:52
Medlem
Champagneoclocks avatar
Natt går mot ny dag och nu tar vi nya tag.
Hoppas vi kan få en diskussion idag där vi slipper massa ovidkommande inlägg om negrer och araber och fan och hans moster.
Gått igenom nattens nyheter och sökandet kommer tas upp nu när det blir ljust.
Annars inget nytt av intresse
Citera
2019-11-20, 07:55
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juggovic
Klart han är skyldig. Allt pekar på det. Han hade ju vägrat ha kontakt med hennes anhöriga. Varit online på sociala medier, men vägrat svara eller öppna när de hade ringt honom, och även knackat på dörren.
Det har hänt förr att närstående misstänkts och sedan avförs. Så vi ska vara lite försiktiga även om det verkar peka åt rätt håll
Citera
2019-11-20, 07:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Så hon bodde ingen stans, hade sin säng, sina saker? Utan hon befann sig på resande fot mellan sin pappa och styvmamma, sin mamma och pojkvännen. Var fan var hon skriven?

Finns en smidig sökfunktion att använda.
Finns där uppe till höger.

Hon är ju dock folkbokförd på
Klätt*ne Klockar*gården 110
453 92 Lysekil

* = e

På samma adress är även tidigare nämnda Emm*li S*lander är skriven, liksom en Joh*n M*rcus K*rlsson, skrivna.
Citera
2019-11-20, 08:03
Medlem
NamnlosBarns avatar
hon lever inte

för hade hon vart försvunnen ( gömt sig hos någon hade hon hittats.. de har gått 1 vecka.. shabaz är mördaren.

1. Killen förändrades helt plötsligt ( var aggresiv
2. Han var svartsjuk.

så.. ni vet svaret
Citera
2019-11-20, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Då kanske hon var HEMMA i Lysekil.
Eftersom hon var skriven där så är väl det rimligt.
Det är inte mer än 3,5 mil mellan Lysekil och Uddevalla.
Tar ca 45 minuter med buss......

Så med största sannolikhet så bodde hon hemma, men vissa nätter stannade hon hos sin pojkvän och sov i hans lägenhet.

Värre än så är det nog inte, och absolut inget konstigt med det.

Läser man intervjun med pojkvännens pappa så kallar han paret ”en familj”. De bråkade som alla familjer, säger han, och ibland när de bråkat åkte hon hem till honom (pojkvännens pappa) och pratade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in