2019-11-19, 20:00
Medlem
Rimberts avatar
Blondinbella har blivit så fet så hon tar upp en hel soffa för sig själv.
Hennes gäster är hänvisade till pinnstolar, har jag hört.
Citera
2019-11-19, 20:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Så kan det vara... Eller inte. Varför ens skriva ut att man inte kommer bo på adressen man är skriven på?

Den som gör det är sanslöst dum i huvudet och anlítar garanterat inget riktigt säkerhetsföretag som personskydd.
Hittepå-Bella avslöjar sig igen.
Citera
2019-11-19, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Så kan det vara... Eller inte. Varför ens skriva ut att man inte kommer bo på adressen man är skriven på?

Ja, det är en bra fråga. Men jag tror inte att det går att hitta ett svar. För att det skulle finnas ett svar på den frågan skulle det behöva handla om en rationellt tänkande individ. Blondinbella är inte det, hon styrs av olika behov som skiftar utifrån vem hon är tillsammans med, hur omständigheterna allmänt ser ut....vad som helst. Det här kan till exempel handla om att så just det frö jag själv beskriver - att hon vill att människor ska tro att hon och Balle blir sambos. Det kan också bero på platt ingenting - tvärtemot vad hon själv påstår är hon nämligen ofta extremt ogenomtänkt.

Det är kort sagt lite som med den berömda "krisen" (som inte finns).
Citera
2019-11-19, 21:33
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Isabella la just upp en bild på sin mejlinkorg i senaste blogginlägget.

https://cached-images.btdmtech.se/tsbassetsprod/s5/028/2019/11/af0d8ee3-66f8-4e4c-9188-26a0498d2d2f.jpg

Lite suddigt, men jag tycker mig se:

Nyhetsbrev från Resumé
Nyhetsbrev från "Travel News"
Nyhetsbrev från något med "Wine Bar" i namnet
Ett mejl som verkar inledas med frasen "Här är världens mäktigaste kvinnor"
Citera
2019-11-19, 22:20
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Plus:

Finnair Confirmation (flygbiljett)
Lära för livet (talarbokning)
Löwengrip Beauty
The Sparrow Wine Bar & Bistro
Citera
2019-11-19, 22:21
Medlem
Hennes senaste IG post känns ju jävligt skev.

Sonens 6års dag. Hon lägger upp en bild på sig själv där hon ser ut att vara sen till ngt möte el liknande.

Många följare börjar reagera mer.

Det här med hennes svåra relation till sonen blev ju påtaglig här.

Ju mer jag tittar på den och läser, desto mer sjukt blir det.
Citera
2019-11-19, 22:43
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Ni som är kunniga, vilka grupper är hennes målgrupp? Är det tjejer mellan 12-23? Inte så mycket åt invandrarhållet, eller? Vidare?

Gissar på kvinnor mellan 20-45.
Citera
2019-11-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Plus:

Finnair Confirmation (flygbiljett)
Lära för livet (talarbokning)
Löwengrip Beauty
The Sparrow Wine Bar & Bistro

"Lära för livet"? Man får hoppas att det är Blondinbella som ska gå en kurs. Annars tycker jag synd om deltagarna!

Edit: Såg nu att det stod "talarbokning". Hoppas att de har öppet köp!
Citera
2019-11-19, 23:21
Medlem
Troians avatar
”Jag ser fram emot att flytta in till stan och en tryggare tillvaro. Jag kommer inte att vara skriven på min adress eller visa upp hela hemmet såsom jag har gjort tidigare. Det misstaget gör jag inte om igen. Det tär för mycket av mig. Jag behöver ha en privat tillvaro”

Istället gör du misstaget att basunera ut att du kommer att bryta mot folkbokföringslagen. Smart.

Och stackars som måste vänta en månad med att flytta in pga ”säkerhetsskäl”! Inte direkt ovanligt att inte kunna flytta in på studs. Och pendla mellan Grand Hôtel och Spanien tillsammans med sin livvakt... När ska hon inse att det inte länge gynnar henne att försöka hålla uppe den fasaden?
Citera
2019-11-19, 23:29
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Isabella har faktiskt haft stalkers. Så här står det i Expressen i januari:

Citat:
Sedan årsskiftet har en man i 35-årsåldern från Kongo bombarderat Isabella Löwengrip med meddelanden på sociala medier.

Förra veckan flög han till Sverige – och dök upp vid hennes nya lyxhus.

Nu sitter mannen häktad, misstänkt för ofredande och narkotikabrott.

"Tycker att det är väldigt obehagligt", står i Löwengrips förhörsprotokoll.
Citera
2019-11-19, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmudgeO
Hennes senaste IG post känns ju jävligt skev.

Sonens 6års dag. Hon lägger upp en bild på sig själv där hon ser ut att vara sen till ngt möte el liknande.

Många följare börjar reagera mer.

Det här med hennes svåra relation till sonen blev ju påtaglig här.

Ju mer jag tittar på den och läser, desto mer sjukt blir det.

Nåväl, inte så lätt att driva sin egen instagram nu när ”teamet” har slutat.
Kan lätt bli att man tar en bild som inte passar sammanhanget. Undrar föresten om pojken fick några presenter, det har ju alltid teamet ordnat, med inslagning etc etc..
Ja det är inte lätt när man måste göra allt själv, trots att man hävdar att allt ”bara handlar om inställning och målbilder” jada jada... Reality check!
Citera
2019-11-19, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Empan7-9
Nåväl, inte så lätt att driva sin egen instagram nu när ”teamet” har slutat.
Kan lätt bli att man tar en bild som inte passar sammanhanget. Undrar föresten om pojken fick några presenter, det har ju alltid teamet ordnat, med inslagning etc etc..
Ja det är inte lätt när man måste göra allt själv, trots att man hävdar att allt ”bara handlar om inställning och målbilder” jada jada... Reality check!

Hon är, som jag skrivit så många gånger, en synnerligen osäker person. Allt som inte följer hennes mallar, alla som inte gör som hon säger och i alla fall låtsas tycka om henne motarbetas. Hur jag kan veta det här? Hon lider av en narcissistisk personlighetsstörning med pyskopatiska drag och beter sig i enlighet med det.

Exakt vad som hänt med sonen kan jag förstås inte veta. Det kan handla om att han är en liten kille som tänker själv, som går sina egna vägar. Det räcker för att väcka hat hos en så sjuk person som Blondinbella. Hon har säkert försökt få över honom på sin sida men inte lyckats, kanske är han "pappas pojke" - då ökar hatet.

Finns det föräldrar som inte tycker om ett av sina barn? Det finns massor! Det är alltid lika frukstansvärt och tragiskt att se det i praktiken och hur länge man än håller på är det fruktansvärt svårt att inte själv börja tycka illa om föräldern. Man får förstå att det handlar om en förälder som lider av psykiska problem, hur svårt det än är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in