Citat:
Ursprungligen postat av
Empan7-9
Nåväl, inte så lätt att driva sin egen instagram nu när ”teamet” har slutat.
Kan lätt bli att man tar en bild som inte passar sammanhanget. Undrar föresten om pojken fick några presenter, det har ju alltid teamet ordnat, med inslagning etc etc..
Ja det är inte lätt när man måste göra allt själv, trots att man hävdar att allt ”bara handlar om inställning och målbilder” jada jada... Reality check!
Hon är, som jag skrivit så många gånger, en synnerligen osäker person. Allt som inte följer hennes mallar, alla som inte gör som hon säger och i alla fall låtsas tycka om henne motarbetas. Hur jag kan veta det här? Hon lider av en narcissistisk personlighetsstörning med pyskopatiska drag och beter sig i enlighet med det.
Exakt vad som hänt med sonen kan jag förstås inte veta. Det kan handla om att han är en liten kille som tänker själv, som går sina egna vägar. Det räcker för att väcka hat hos en så sjuk person som Blondinbella. Hon har säkert försökt få över honom på sin sida men inte lyckats, kanske är han "pappas pojke" - då ökar hatet.
Finns det föräldrar som inte tycker om ett av sina barn? Det finns massor! Det är alltid lika frukstansvärt och tragiskt att se det i praktiken och hur länge man än håller på är det fruktansvärt svårt att inte själv börja tycka illa om föräldern. Man får förstå att det handlar om en förälder som lider av psykiska problem, hur svårt det än är.