2020-01-28, 20:07
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Tycker hon verkar pendla vikt ganska kraftigt och som hon ser ut tvivlar jag på att hon kommer i kläder i stlk small. Och en del plagg är garanterar sådant hon fått skickat till sig, men som inte passade i storlek.

Det är inte heller ovanligt att storlekarna skiljer sig mellan klädmärkena.
Jag själv har XS/S ibland men behöver gå upp till M på en del.
Ja, men etiketten sitter ju kvar på många i liten storlek! Då borde de väl inte vara använda?
Citera
2020-01-28, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Ja, men etiketten sitter ju kvar på många i liten storlek! Då borde de väl inte vara använda?

Nä, hon är nästan 180cm, det är jag med och jag har 36-40 (=S-M) beroende på plagg, men hon är betydligt grövre (hon ser ju inte ens lång ut på bilder pga proportionerna) och har stor byst, så S tror jag att vi kan utesluta. Giftat, bör skattas.
Citera
2020-01-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01

Ja, jag skrev ju det?!
Sådant som hon fått skickat till sig, men som hon inte använt för att det inte passar i storlek. Hon lär ha fått mängder av gratisgrejer genom åren och jag tvivlar på att hon skulle höra av sig till företagen och be att få byta storlek när det bara gäller vanliga lågpriskläder.
Citera
2020-01-28, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orkarbarainte
Nä, hon är nästan 180cm, det är jag med och jag har 36-40 (=S-M) beroende på plagg, men hon är betydligt grövre (hon ser ju inte ens lång ut på bilder pga proportionerna) och har stor byst, så S tror jag att vi kan utesluta. Giftat, bör skattas.

Hon borde ha vikt ut sig i Playboy och tagit bra betalt men det är försent nu antar jag. Hon är väl för gammal för det.
Citera
2020-01-28, 21:15
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkarbarainte
Hon är 1.70
Citera
2020-01-28, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon är 1.70
Oj, really?! Hade för mig 178 typ och hon har sett LÅNG ut när jag sett henne på gatan...men hon kör å andra sidan klackar ofta.

OK, ja, då kanske det kan vara lite optimistiska felköp ändå..?
Citera
2020-01-28, 21:45
Medlem
Giant Squids avatar
Nu när barnen börjar utnyttjas mer, och pizzakvällar så kanske det blir en variant på Morran & Tobias.
Citera
2020-01-28, 22:40
Medlem
Yashas avatar
Hmm... har följt tråden ett tag och det verkar inte direkt gå framåt för Bella.
Hon nämnde i sitt sommarprat att hon alltid kan ”börja om” ska bli spännande att följa det.

Majoriteten kryddar sina siffror med visningar osv, men de gäller att inte åka fast
Citera
2020-01-28, 23:47
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Ny gubbe på G för Blondinbella? Den famöse Griploov påstår det i alla fall (snälla, påpeka inte att det är ett satirkonto utan krav på absolut sanning - det har de flesta redan förstått).
Måste säga att jag skulle dra elakt på munnen om ryktet visade sig stämma.
Isabella har ju redan fått känna sig som en vinnare flera gånger om då hon gav gammel Erik exakt allt han ville hainklusive äkta kärlek
Det gav Isabella inga miljarder trots att Isabella tydligen gav gammel Erik allt exakt allt som Erik ville ha
Lär sig Isabella inte av någonting varken av sina oavslutade studier, alla konkurser, hundratals nedlagda projekt och nu snåla gamlingar
Ar det en till gamling som hon söker lyckan med denna gång igen?
Det är ju lite patologisktatt söka uppmärksamhet med upprepade misslyckanden, dom mest pinsamma misslyckanden man kan tänka sig och hela tiden maximalt offentligt
Det är ju sjukligare än ordinärt självskadebeteende som att rispa sig själv
Senast redigerad av qutm 2020-01-29 kl. 00:06.
Citera
2020-01-29, 00:41
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Isabella har ju redan fått känna sig som en vinnare flera gånger om då hon gav gammel Erik exakt allt han ville hainklusive äkta kärlek
Det gav Isabella inga miljarder trots att Isabella tydligen gav gammel Erik allt exakt allt som Erik ville ha
Lär sig Isabella inte av någonting varken av sina oavslutade studier, alla konkurser, hundratals nedlagda projekt och nu snåla gamlingar
Ar det en till gamling som hon söker lyckan med denna gång igen?
Det är ju lite patologisktatt söka uppmärksamhet med upprepade misslyckanden, dom mest pinsamma misslyckanden man kan tänka sig och hela tiden maximalt offentligt
Det är ju sjukligare än ordinärt självskadebeteende som att rispa sig själv

Om jag låg med Claudia Schiffer och Heidi Klump skulle det ju bara höja min status, trots att de är betydligt äldre än jag. Den manliga motsvarigheten till en lite bedagad supermodell måste ju vara en miljardär. Det skiljer bara 3 år mellan Erik Selin och Claudia Schiffer. Det är väl snarare lite fiffigt och imponerande att Bella legat med minst två miljardärer (!).
Citera
2020-01-29, 00:48
Medlem
Är det sant att hon har börja träffa Sven-Olof Johansson? Verkar vara enligt skvallervägen annat än arbetskontakt.
Citera
2020-01-29, 02:53
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Om jag låg med Claudia Schiffer och Heidi Klump skulle det ju bara höja min status, trots att de är betydligt äldre än jag. Den manliga motsvarigheten till en lite bedagad supermodell måste ju vara en miljardär. Det skiljer bara 3 år mellan Erik Selin och Claudia Schiffer. Det är väl snarare lite fiffigt och imponerande att Bella legat med minst två miljardärer (!).

Att hon legat med Stordalen finns det inga bevis för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in