2019-11-19, 22:20
Medlem
zero414s avatar
Hur upplever ni dom "nya" kartorna Ksalol 1mg Galenika a.d Beograd?
Hitills har dom fungerat samma tycker jag
Citera
2019-11-20, 21:05
Medlem
Jag ska ut å flyga för första gången på ett par år, är sjukt flygrädd. Har 20 st Xanor 0,5mg i min ägo, lägg därtill en karta Tramadol 100mg samt 30 st Imovane 5 mg. Hur ska jag blanda det hela för att få en så behaglig flygresa som möjligt utan att däcka? Tar tacksamt emot seriösa välbeprövade förslag med Xanor som huvudingrediens.
Citera
2019-11-20, 23:03
Medlem
twisttrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CornyMe
Jag ska ut å flyga för första gången på ett par år, är sjukt flygrädd. Har 20 st Xanor 0,5mg i min ägo, lägg därtill en karta Tramadol 100mg samt 30 st Imovane 5 mg. Hur ska jag blanda det hela för att få en så behaglig flygresa som möjligt utan att däcka? Tar tacksamt emot seriösa välbeprövade förslag med Xanor som huvudingrediens.

Blanda inte tramadolen med imovanen eller xanoren.

Släng i dig 2-4mg xanor så bör du vara tillräckligt lugn. Börja med 2mg, räcker det inte, släng i dig två till.
Citera
2019-11-21, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CornyMe
Har du ätit xanor förut eller är du helt utan tolerans?
Jag är flygrädd/klaustrofobisk och hade inte ätit xanor på 3 år när jag flög till Tyskland, började med 0.5mg, men när planet började röra på sig kom paniken så svalde fort 0.5 till när vi väl var uppe i det blå, då blev jag efter ett tag lugn och mysig, njöt av flygturen, så utan tolerans skulle jag säga börja med 1mg! Skiter det sig ta 1mg till, tror det räcker med 1mg om du är utan tolerans
Citera
2019-11-22, 01:27
Medlem
tjena! tänkte ta 2mg blå på dagen imorgon sedan 1200-1500mg gabapentin till kvällen plus lite jack å nåra bärs. Finns väll inga större risker med detta?
Citera
2019-11-22, 01:31
Medlem
hur är gaba plus blå? slår ksalol ut gaba ruset?
Citera
2019-11-22, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Funkat helt ok
Citera
2019-11-22, 12:15
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414

Det är Beograd-kartorna man vill åt om man ska bruka, i alla fall de äkta. Sedan finns det ju duktiga förfalskare men de "äkta" smäller fint!

Citat:
Ursprungligen postat av 0STR0N
tjena! tänkte ta 2mg blå på dagen imorgon sedan 1200-1500mg gabapentin till kvällen plus lite jack å nåra bärs. Finns väll inga större risker med detta?

Inte provat med gabapentin i mixen men det övriga. Bärs och xanor i kombo kan lätt spåra, tjacket håller dig väl hyfsat vaken men beroende på vad du ska göra kan det antingen gå käpprätt åt helvete eller så har du en rolig kväll.
Käka ordentligt med mat och få i dig vätska (innan) om du är ovan brukare dock, ett tips.
Som sagt, gaban kan jag inte säga hur den kommer slå med kombon.
Senast redigerad av Lowlyfe 2019-11-22 kl. 12:19.
Citera
2019-11-22, 14:47
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0STR0N
hur är gaba plus blå? slår ksalol ut gaba ruset?

Jävligt nice kombo!
Citera
2019-11-23, 20:53
Medlem
kattenjonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VackerNatur
Du får alltså inget "roligare" rus om du inte är en av de där ångestmänniskorna som alltid går runt med någon grundångest och seriöst oro i kroppen. Det enda som händer om du äter fler är att hämningar släpper och ofta gör man saker som man ångrar dagen efter även om det känns relativt rationellt när man väl är mitt uppe i det. Minnesluckor är även vanligt.. personligen har jag aldrig fått någon eufori av Alprazolam de få gånger jag har käkat dem i nyktert tillstånd, kan ha burkar hemma i en låda utan att röra dem - men de gånger något skall ske som får pumpen att strömma till och handflatorna att svettas.. ja, då tvekar jag inte en sekund! Men överskrid inte 1 mg som ovan och drick ABSOLUT ingen alkohol i sambans med intaget då det kan slå jävligt fel beroende på person.

Spara medicinen tills de gånger du känner stor social press som framkallar ångest, eller om du till och med skulle få panikångest-liknande symtom. Då är det världens bästa medicin och brukar räcka med 1 mg för någon utan tolerans.

Kan ju vidare informera att två apzm 1 fungerar utmärkt mot pms. Detta borde alla kvinnor få utskrivet veckan innan mens. Ökad livskvalitet check.
Citera
2019-11-26, 03:17
Medlem
Är jag ensam om att tycka att många av de Ksalol 1rna som florerar nu ( i blister) är totalt värdelösa?

Fanns nyligen som kom i löspack och de gjorde åtminstone något samt hade den klassiska alprazolam-smaken. De här senaste vet jag inte vad det är i egentligen, socker?
Citera
2019-11-26, 13:41
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz
Är jag ensam om att tycka att många av de Ksalol 1rna som florerar nu ( i blister) är totalt värdelösa?

Fanns nyligen som kom i löspack och de gjorde åtminstone något samt hade den klassiska alprazolam-smaken. De här senaste vet jag inte vad det är i egentligen, socker?

Är det ingen beska alls i dina tabletter?
Det är ju ingen nyhet att dom kan vara väldigt ojämna i styrka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in