2019-11-12, 16:18
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valfrid
Grattis ni som tog rygg på mig i ZignSec. Tror/gissar att vi har mkt positivt att se fram emot.

Cred till dig. Säkert många med mig som är beredda att ta rygg på dig fler gånger!

Vad tror du om Paynova? Tror de har något bra på gång, annars hade väl kursen fått betydligt mer stryk?

Någon som vet, tror, misstänker något?
Citera
2019-11-12, 16:36
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbigd
Tror på 15-18 efter rapport.

Blir rapporten så lysande som alla verkar tro så lär 15-20 inte vara några problem. Inte omöjligt att vi ser 15 redan innan rapport.

De riktigt trevliga nivåerna kommer dock längre fram. Hoppas man inte blir för frestad att hämta vinst innan dess.
Citera
2019-11-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landrous
Vad tror ni, är det för sent att hoppa in i zignsec? Har pengar där men funderar på att sätta över ytterligare. Aktien rusade 20% idag, hur ser närmaste framtiden ut tror ni?
Tror knappast det är försent att hoppa in nu, däremot gör jag som andra i tråden också har nämnt och hoppas på en dipp snart så tänker jag tanka på fullt, hoppade in med en liten slant vid 6kr men är inte nöjd där.

Lycka till alla!
Citera
2019-11-12, 22:35
Medlem
Vi är nog många som tänker fylla på om den dippar känns tryggt!
Citera
2019-11-13, 17:52
Medlem
kurt-sunes avatar
swedbank tar vi snart en tur i igen...
Citera
2019-11-14, 17:00
Medlem
mera zignsec idag^^
Citera
2019-11-15, 07:11
Medlem
Valfrids avatar
Jag behåller Zignsec och har även köpt in i i Saxlund Group som jag tror kan gå riktigt from nu och runt årsskiftet. Anledningen är att bolaget deltar i mkt stora upphandlingar och ett svar gällande dessa förväntas enligt mitt sätt att se på saken.

Det skulle i bästa fall kunna trigga väldigt stora kursrörelser i bästa fall. Dessutom har vi nyliga insiderköp. Lock&Load
Citera
2019-11-15, 19:54
Medlem
känns som högre risk hehe. också ögonen på dem men zignsec ser ut som den har planat ut o räknar nästan med att vd har lite godis före han släpper rapporten
Citera
2019-11-17, 13:50
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valfrid
Jag behåller Zignsec och har även köpt in i i Saxlund Group som jag tror kan gå riktigt from nu och runt årsskiftet. Anledningen är att bolaget deltar i mkt stora upphandlingar och ett svar gällande dessa förväntas enligt mitt sätt att se på saken.

Det skulle i bästa fall kunna trigga väldigt stora kursrörelser i bästa fall. Dessutom har vi nyliga insiderköp. Lock&Load

Normalt skulle jag sagt att Saxlund verkar helt körda men iom att det är DU som skriver det så blir jag intresserad.

Witpo tror att Zignsecs VD släpper något innan rapport, vad tror du om det? Och har man för höga förväntningar på rapport med tanke på kursuppgången?
Citera
2019-11-19, 09:53
Medlem
Onoterats teckningskurs 3,50:-
Nu 2,69:-
Dags ?
Citera
2019-11-19, 17:17
Medlem
Zignsec dippat lite nu, ökar ni innehav eller väntar ni på en större! Tror på fortsatt uppgång men tveksamt när det är läge att utöka.
Citera
2019-11-19, 22:02
Medlem
Tankat på rejält. ligger med allt jag har nu i zignsec, bära eller brista hehe. möjligt den kan gå ned lite men jag tror inte vi går under 7an iaf.
Idag kom meddelande om kontor i Miami.
Tror fortfarande Samarbeten kan trilla in. Då lär det bli fart
Lycka till ! Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in