Citat:
Ursprungligen postat av
Blessedfruit
Jag uppfattar det inte som att någon påstår att Lena inte gjorde någonting alls. Jag uppfattar det som att det många försöker framhålla att hon inte har gjort något hon förtjänar att bli mördad för. Men den där motsättningen mellan olika läger av postare verkar omöjlig att reda ut. Det har fastnat i ett svårartat och oändligt meningslöst repetitionsläge.
-Riktigt så enkelt är det inte. Att bortse från LW roll är en förutsättning för att dom postare som enträget öst invektiv om hur fullständigt galen, vidrig och äcklig SD är har åt helsike fel. Vilket dom visat sig haft..
-För varje "knäpphet" LW visat sig bidragit med i triangeldramat så försvinner en "knäpphet" från hatobjektet lillpenisen, bisexuella, vidriga SD.
-Att ge LW betydelse i relationsdramat blir ett hot mot medlemmar som professionellt häckar i ABOK trådar i avsikt att håna förlöjliga och bespåtta misstänkta (med otäck bismak av manshat ) brottslingar (SD) som vore dom/han (SD) inte människor.
SD måste demoniseras för att det ska framstå som legitimt att skriva sånt vidrigt skit som skrivits om honom eller hur?
-Honan6s fejkade bild på en belåten SD framför BO avspärrande bostad beskriver bra vad jag menar med att SD är ett hatobjekt som önskas få sitt liv förstört oavsett han är mördare eller ej.
https://www.bildtagg.se/bild/lm3ztwxu9zyfcsilb9x9tgi
-Sanningen är nog att detta är ett mycket tragisk fall med i stort sett normala och omtyckta villaidylls-människor som ledde till LW s alltför sorgliga död.
-Den psykosociala miljön i triangeldramat som förmått mördaren till det ofattbara mordet på LW är av den anledingen av vitalt intresse.
F.övr, håll er jag med Draifos om att det dilemmat har Åkl, säkert tampats med då hon ryckts med i drevet av samma primitiva lustar.