2019-11-19, 02:06
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs

WordWarrior är ett perverst smalfetto som drömmer om att knulla med andra mäns tonårsdöttrar och perva sig.

Ursäkta men exakt vad är det som är perverst med att vilja knulla tonårstjejer? Det är för fan så jävla icke-perverst som det bara kan bli, oavsett om man själv är en tonårskille eller en 70-årig man.

Herregud försök tänka lite själv istället för att gå på autopilot och spy ur dig massa dumheter som det feministiska samhället hjärntvättat dig med.
Citera
2019-11-19, 02:18
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ursäkta men exakt vad är det som är perverst med att vilja knulla tonårstjejer? Det är för fan så jävla icke-perverst som det bara kan bli, oavsett om man själv är en tonårskille eller en 70-årig man.

Herregud försök tänka lite själv istället för att gå på autopilot och spy ur dig massa dumheter som det feministiska samhället hjärntvättat dig med.

Varför blir så många män så upprörda av att soctanter tänder på och knullar ungdomar från tex Afghanistan då?
Citera
2019-11-19, 03:34
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Varför blir så många män så upprörda av att soctanter tänder på och knullar ungdomar från tex Afghanistan då?

Ja kan det möjligen bero på att vi skattebetalare får betala för dessa sexslavar och att de också ställer till så mycket kriminalitet i samhället? Plus hyckleriet förstås, hyckleri är aldrig vackert.
Citera
2019-11-19, 13:27
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det är oerhört svårt att föra samtal när den man talar med befinner sig i en alternativ verklighet.

Du är rolig. Du formulerar dig intelligentare än de andra dårarna här.

Jag önskar du kunde se saken from my point of view.

Jag har insett en sak de närmsta dagarna. Att göra sex till en mental grej är en mänsklig grej. För djur är sex något fysiskt. Alltså, de har sex när kroppen själv säger ifrån.

De bryr sig inte om sex på så sätt att de planerar, längtar eller funderar kring det.

Jag tror det är lösningen på sexköpsproblemet. Att härma djuren. De behöver inte sex. Det är bara en mänsklig hjärna som "behöver" sex.

Eller vad tror du? Har jag rätt eller lever jag i en fantasivärld?
Citera
2019-11-19, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Du är rolig. Du formulerar dig intelligentare än de andra dårarna här.

Jag önskar du kunde se saken from my point of view.

Jag har insett en sak de närmsta dagarna. Att göra sex till en mental grej är en mänsklig grej. För djur är sex något fysiskt. Alltså, de har sex när kroppen själv säger ifrån.

De bryr sig inte om sex på så sätt att de planerar, längtar eller funderar kring det.

Jag tror det är lösningen på sexköpsproblemet. Att härma djuren. De behöver inte sex. Det är bara en mänsklig hjärna som "behöver" sex.

Eller vad tror du? Har jag rätt eller lever jag i en fantasivärld?
Få djur har sex det sker bara vid vissa tidpunkter när hondjuret är fertilt så ska vi följa hur djur gör så är det sex enbart några få dagar per månad ,sexet upphör dessutom hos djur när honan är gravid. Djur ratar dessutom de flesta hannar under parningstid förutom den de anser kommer att ge bäst avkomma
Citera
2019-11-19, 14:01
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Få djur har sex det sker bara vid vissa tidpunkter när hondjuret är fertilt så ska vi följa hur djur gör så är det sex enbart några få dagar per månad ,sexet upphör dessutom hos djur när honan är gravid. Djur ratar dessutom de flesta hannar under parningstid förutom den de anser kommer att ge bäst avkomma

Ja, just det. Djur köper inte sex. För dem är det en fysisk grej. De planerar inte, tänker inte kring sex. Det bara händer i kroppen, i stunden. De behöver det inte.

Så om vi beter oss som djur så slipper vi jaga sex, köpa sex. Huruvida vi kommer tillrätta med våldtäkter vet jag dock inte men jag tror inte det är något större problem.
Citera
2019-11-19, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Ja, just det. Djur köper inte sex. För dem är det en fysisk grej. De planerar inte, tänker inte kring sex. Det bara händer i kroppen, i stunden. De behöver det inte.

Så om vi beter oss som djur så slipper vi jaga sex, köpa sex. Huruvida vi kommer tillrätta med våldtäkter vet jag dock inte men jag tror inte det är något större problem.
Problemet är enkelt åtgärdat vi börjar leva i självhushåll där det krävs 12-16 timmars daglig ansträngning för att kunna leva då finns det inte direkt tid eller ork över för mer än vila resten av dygnet.
Ganska så säker på att statare, drängar, pigor och alla dessa som jobbade i fabriker i slutet på 1800-talet funderade speciellt mycket på att ingen ville ha sex med dem
Citera
2019-11-19, 15:16
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Den kanske tänker på tretton till sjuttonåringar. Är man över 20 kan man hålla sig till arton och nitton.
Citera
2019-11-19, 16:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Problemet är enkelt åtgärdat vi börjar leva i självhushåll där det krävs 12-16 timmars daglig ansträngning för att kunna leva då finns det inte direkt tid eller ork över för mer än vila resten av dygnet.
Ganska så säker på att statare, drängar, pigor och alla dessa som jobbade i fabriker i slutet på 1800-talet funderade speciellt mycket på att ingen ville ha sex med dem

Då knullade pigorna brukspatron för att få en lite latare och lyxigare tillvaro. Sexhandel alltså. Vi är på väg tillbaka till samma klassamhälle. Ordningen är på väg att återställas, men de svenska kvinnorna är för korkade för att märka av förändringen. Så går det när man aktivt går in för att förstöra samhället. Ner på knä och öppna munnen adina, om du är snygg nog vill säga.
Citera
2019-11-19, 21:13
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja kan det möjligen bero på att vi skattebetalare får betala för dessa sexslavar och att de också ställer till så mycket kriminalitet i samhället? Plus hyckleriet förstås, hyckleri är aldrig vackert.

Du menar så som skattebetalarna i Tyskland får betala för den, enligt tyska polisen, ökade kriminaliteten och svarta marknaden?

Hyckleri javisst.
Citera
2019-11-19, 21:20
Medlem
Citat:

Ungdomarna från Afghanistan är barn i beroendeställning.
Citera
2019-11-19, 21:27
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du menar så som skattebetalarna i Tyskland får betala för den, enligt tyska polisen, ökade kriminaliteten och svarta marknaden?

Hyckleri javisst.

Jag har inte pratat om Tyskland men om du vill göra det får du gärna ge underlag för det du påstår. Normalt sett brukar förbud snarare skapa en svart marknad så jag betvivlar påståendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in