2019-11-18, 17:59
Medlem
Honan6s avatar
AB 18/11 -19:
Mannen har även beskrivit relationen med Lena Wesström som ”ansträngd och konfliktfylld där flera högljudda diskussioner med hot och handgemäng förekom”.

Vid tidpunkten för mordet var han dock gift med en annan kvinna. ”Kärleksrelationen” med Lena Wesström pågick parallellt under hela två år.

Det har mannen berättat, enligt handlingar från tingsrätten.

Mannen har berättat hur Lena Wesström ”ville offentliggöra deras relation för den dåvarande hustrun”, vilket han var emot. Han berättade även att han kände sig pressad och att det ”väckte starka känslomässiga yttringar gentemot henne i form av ilska och hat”. Han har beskrivit relationen som ”destruktiv med känslomässig manipulation där han hade kraftfullt övertag över henne som han visade många gånger både fysiskt respektive mentalt”.

"destruktiv med känslomässig manipulation där han hade kraftfullt övertag över henne som han visade många gånger både fysiskt respektive mentalt"

SD erkänner allt utom mord?

Av det som går att utläsa från AB, kan man förstå att SD erkänner att han manipulerat LW och att kärleken vändes till hat.

Jag tror att SD och LW:s relation spirade som mest mellan höstarna -14 till -15 eftersom HD knappt syns eller nämns i GC-loggar under den tidsperioden. Om SD lovade att lämna HD, kan det vara orsak till att den hemliga relationen började söndra - kärleken vändes till ilska och hat. Kanske SD ljög för LW hela tiden? Han var inte någon gång beredd att lämna HD för att han var rädd att HD skulle sätta käppar i hjulet för honom när det gällde umgänge med döttrarna eller helt enkelt för att det skulle skada hans anseende om han skulle skiljas? Han trodde att han var oumbärlig och kunde fortsätta med båda kvinnorna samtidigt i sitt liv?

Med tanke på de intriger som tråden har fått vetskap om, kan man förstå att det rådde väldigt starka känslor mellan SD och LW - även fast han inte klarade att lämna sin fru så upplevde han kanske en stark svartsjuka när LW försökte gå vidare med andra - vilket hon sett ut att försöka göra från våren -16.

En mängd personliga motgångar våren -18, svartsjuka och kontrollbehov kan ha orsakat att SD totalt tappade vettet? Han kunde inte låta bli att trakassera LW och allt blev värre när SD visste att LW skulle på turer med någon annan man som han misstänkte skulle få uppleva henne på ett sätt som han ville vara ensam om?
T ex som vid LW:s första anmälan om trakasseri två dagar innan hon skulle på FAD med ML och man kan se i SD:s loggar att han betraktat henne på avstånd och "lät" henne FTF:a, han skrev loggtexter från FAD om "Livets olika val", "alla måste dö", "Döden fanns i loggningens närhet. GC är farligt" och lade ut en bild med en död fågel. Det är inte svårt att anta att detta handlade om olika budskap till LW som några dagar senare återtog sin polisanmälan.

Ett par dagar efter bilincidenten skulle LW på GC med ML och två dagar innan mordet skulle hon på GC-resa till Norge med JH och några till. LW hade umgåtts ganska mycket med JH i nära tid innan mordet och kanske flera uppfattade det som att de hade ett förhållande, men trådskribenten Medinsyn menade att LW och JH bara var vänner. Medinsyn berättade att hens nick bekräftade att hen hade insyn och hen uppgav att LW absolut inte var lösaktig, men samtidigt kunde hen rada upp namn på de män LW skulle ha haft relationer med. Hen visste t o m att vissa var mycket kortvariga relationer. Medinsyn ville berätta att hen kände till de inblandade väldigt väl och att hen månade särskilt om SD. Jag tycker det hade varit intressant att få ta del av mer uppgifter från Medinsyn och den bild hen ville återge, men hen har klivit ur tråden helt?

När det gäller trakasseri (stalkning) kan man anta att det pågick mer eller mindre fram och tillbaka. Det kan även vara så att de stalkade varandra på olika sätt. Relationen kan ha varit av sådan art där ingen av dem klarade att vara utan den andre och kanske de inbillade sig att de skulle klara av att vara goda vänner? Jag tror att båda kan haft svårt att hantera varandra som vanliga vänner med den hemliga relationshistorik som fanns i bagaget.

Av det vi fått reda på i tråden kan man tolka det som att HD fick redan på otroheten under våren -17 eftersom alla synliga kontakterna mellan SD och LW upphör mars/april. Av loggtexter kan man se att relationerna verkar bli frostiga utåt sett och vännen JG tog parti för paret D.
Vetskapen om otroheten och kanske något mer får HD att regga ett eget GC-konto i juli -17, men hon väntade med konto-spliten och började använda det egna kontot först när skilsmässan/flytt var ett faktum under våren -18? Varför väljer hon skilsmässa just då? Upptäckte hon att SD inte kunde låta bli att ha kontakt med LW? Har hon hatat LW och uttryckt att de har ingen chans som ett par så länge LW finns i livet?

I de loggtexter som SD gör efter att HD flyttat framgår det att han är nostalgisk inför bröllopsdatumet, han fortsätter bära vigselringen in i det längsta och efter mordet ses skilsmässoparet umgås mer än innan skilsmässan.

I en text som delats av skribenten Charkoal som sägs vara SD:s ord där han vill påskina att han och L*ena var de bästa vänner till slutet fast hon var besviken på honom hösten/vintern 16/17, att LW var oskicklig i sina kontakter med män och att det skulle kunde uppfattas som att hon gav inviter. Varför skriver han så? Är det han som anser att hon var oskicklig eller menar han att det är ett allmänt intryck? Han skrev även ”Jag vet om jag har med mordet att göra”. Varför kunde han inte skriva klart och tydligt ”Jag är oskyldig”?

Jag tror det kan finnas flera kvinnor som SD har "lekt" med och jag hoppas att de har gett sig tillkänna för utredarna.

Vi har fått höra att det förekommit sms med sexuella anspelningar till döttrarnas kompisars mammor och en trådskribent har berättat om sexuella sms-diskussioner där SD anser att oralsex inte är lika med att vara otrogen.

Vi har fått läsa i SD:s geologg att han oftast känner sig som en superhjälte och att hans höga logiska tänkande gör att han är mycket snabbare än andra när hjärnan sätts på prov. Han har haft gott om tid att försöka röja spår och han sägs ha sagt att "de har ingenting", men om det vore så skulle han inte sitta på Sannolika nu. De har nog mer än vad han kunde ana och det mest frustrerande just nu är att han inte vet vad de har på honom. Han riskerar att gå i fällor gång på gång.

HD vet nog också om SD har med mordet att göra. Det verkar helt ologiskt att hon skulle vara ovetande.

---------
83 dagar sen SD hämtades in
Åklagaren har annonserat att hon kommer ytterligare förlängning vad det gäller häktningen av SD.
HD är fortfarande Skäligen misstänkt för inblandning i mordet

552 dagar sen L*ena mördades.

:::::::::::

Länk till inlägg med sammanfattande info
www.flashback.org/sp69225469
Citera
2019-11-18, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
AB 18/11 -19:
Mannen har även beskrivit relationen med Lena Wesström som ”ansträngd och konfliktfylld där flera högljudda diskussioner med hot och handgemäng förekom”.

Vid tidpunkten för mordet var han dock gift med en annan kvinna. ”Kärleksrelationen” med Lena Wesström pågick parallellt under hela två år.

Mannen har berättat hur Lena Wesström ”ville offentliggöra deras relation för den dåvarande hustrun”, vilket han var emot. Han berättade även att han kände sig pressad och att det ”väckte starka känslomässiga yttringar gentemot henne i form av ilska och hat”. Han har beskrivit relationen som ”destruktiv med känslomässig manipulation där han hade kraftfullt övertag över henne som han visade många gånger både fysiskt respektive mentalt”.

"destruktiv med känslomässig manipulation där han hade kraftfullt övertag över henne som han visade många gånger både fysiskt respektive mentalt"

Av det som går att utläsa från AB, kan man förstå att SD erkänner att han manipulerat LW och att kärleken vändes till hat.

Jag tror att SD och LW:s relation spirade som mest mellan höstarna -14 till -15 eftersom HD knappt syns eller nämns i GC-loggar under den tidsperioden. Om SD lovade att lämna HD, kan det vara orsak till att den hemliga relationen började söndra - kärleken vändes till ilska och hat. Kanske SD ljög för LW hela tiden? Han var inte någon gång beredd att lämna HD för att han var rädd att HD skulle sätta käppar i hjulet för honom när det gällde umgänge med döttrarna eller helt enkelt för att det skulle skada hans anseende om han skulle skiljas? Han trodde att han var oumbärlig och kunde fortsätta med båda kvinnorna samtidigt i sitt liv?

Med tanke på de intriger som tråden har fått vetskap om, kan man förstå att det rådde väldigt starka känslor mellan SD och LW - även fast han inte klarade att lämna sin fru så upplevde han kanske en stark svartsjuka när LW försökte gå vidare med andra - vilket hon sett ut att försöka göra från våren -16.

En mängd personliga motgångar våren -18, svartsjuka och kontrollbehov kan ha orsakat att SD totalt tappade vettet? Han kunde inte låta bli att trakassera LW och allt blev värre när SD visste att LW skulle på turer med någon annan man som han misstänkte skulle få uppleva henne på ett sätt som han ville vara ensam om?
T ex som vid LW:s första anmälan om trakasseri två dagar innan hon skulle på FAD med ML och man kan se i SD:s loggar att han betraktat henne på avstånd och "lät" henne FTF:a, han skrev loggtexter från FAD om "Livets olika val", "alla måste dö", "Döden fanns i loggningens närhet. GC är farligt" och lade ut en bild med en död fågel. Det är inte svårt att anta att detta handlade om olika budskap till LW som några dagar senare återtog sin polisanmälan.

Ett par dagar efter bilincidenten skulle LW på GC med ML och två dagar innan mordet skulle hon på GC-resa till Norge med JH och några till. LW hade umgåtts ganska mycket med JH i nära tid innan mordet och kanske flera uppfattade det som att de hade ett förhållande, men trådskribenten Medinsyn menade att LW och JH bara var vänner. Medinsyn berättade att hens nick bekräftade att hen hade insyn och hen uppgav att LW absolut inte var lösaktig, men samtidigt kunde hen rada upp namn på de män LW skulle ha haft relationer med. Hen visste t o m att vissa var mycket kortvariga relationer. Medinsyn ville berätta att hen kände till de inblandade väldigt väl och att hen månade särskilt om SD. Jag tycker det hade varit intressant att få ta del av mer uppgifter från Medinsyn och den bild hen ville återge, men hen har klivit ur tråden helt?

När det gäller trakasseri (stalkning) kan man anta att det pågick mer eller mindre fram och tillbaka. Det kan även vara så att de stalkade varandra på olika sätt. Relationen kan ha varit av sådan art där ingen av dem klarade att vara utan den andre och kanske de inbillade sig att de skulle klara av att vara goda vänner? Jag tror att båda kan haft svårt att hantera varandra som vanliga vänner med den hemliga relationshistorik som fanns i bagaget.

Av det vi fått reda på i tråden kan man tolka det som att HD fick redan på otroheten under våren -17 eftersom alla synliga kontakterna mellan SD och LW upphör mars/april. Av loggtexter kan man se att relationerna verkar bli frostiga utåt sett och vännen JG tog parti för paret D.
Vetskapen om otroheten och kanske något mer får HD att regga ett eget GC-konto i juli -17, men hon väntade med konto-spliten och började använda det egna kontot först när skilsmässan/flytt var ett faktum under våren -18? Varför väljer hon skilsmässa just då? Upptäckte hon att SD inte kunde låta bli att ha kontakt med LW? Har hon hatat LW och uttryckt att de har ingen chans som ett par så länge LW finns i livet?

I de loggtexter som SD gör efter att HD flyttat framgår det att han är nostalgisk inför bröllopsdatumet, han fortsätter bära vigselringen in i det längsta och efter mordet ses skilsmässoparet umgås mer än innan skilsmässan.

I en text som delats av skribenten Charkoal som sägs vara SD:s ord där han vill påskina att han och L*ena var de bästa vänner till slutet fast hon var besviken på honom hösten/vintern 16/17, att LW var oskicklig i sina kontakter med män och att det skulle kunde uppfattas som att hon gav inviter. Varför skriver han så? Är det han som anser att hon var oskicklig eller menar han att det är ett allmänt intryck? Han skrev även ”Jag vet om jag har med mordet att göra”. Varför kunde han inte skriva klart och tydligt ”Jag är oskyldig”?

Jag tror det kan finnas flera kvinnor som SD har "lekt" med och jag hoppas att de har gett sig tillkänna för utredarna.

Vi har fått höra att det förekommit sms med sexuella anspelningar till döttrarnas kompisars mammor och en trådskribent har berättat om sexuella sms-diskussioner där SD anser att oralsex inte är lika med att vara otrogen.

Vi har fått läsa i SD:s geologg att han oftast känner sig som en superhjälte och att hans höga logiska tänkande gör att han är mycket snabbare än andra när hjärnan sätts på prov. Han har haft gott om tid att försöka röja spår och han sägs ha sagt att "de har ingenting", men om det vore så skulle han inte sitta på Sannolika nu. De har nog mer än vad han kunde ana och det mest frustrerande just nu är att han inte vet vad de har på honom. Han riskerar att gå i fällor gång på gång.

HD vet nog också om SD har med mordet att göra. Det verkar helt ologiskt att hon skulle vara ovetande.

---------
Åklagaren har annonserat att hon kommer ytterligare förlängning vad det gäller häktningen av SD.

Tack för en alldeles utmärkt sammanställning av läget och det som faktiskt har skett. Det enda jag saknar i den är HDs del i det hela, vilket jag tror är fallet och har trott hela tiden.
Citera
2019-11-18, 18:41
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Det är så jag tänker. Jag tror också att även Backman har haft många speciella och besvärliga klienter. Det ligger ju i sakens natur att man är annorlunda när man väljer att utföra brottslighet och då i synnerhet våldsam sådan.

Men efter det man sett av SD generellt, så inser man att han säkert kan ljuga sig blå med ett leende när det passar hans agenda. Och ändra sig efter hur historien utvecklar sig. Det har vi ju sett gällande hans förhållande till HD, sina barn, sina vänner och LW. Att ljuga och slingra sig tycks vara en naturlig del av hans person. Inget som bekommer honom. Snarare tycks han anse sig ha en rättighet till att uppföra sig som han vill, göra som han vill.

Lag, moral och normer applicerar helt enkelt på honom. "Jag bestämmer!"

Lägg då till hans klämkäcka självgodhet och alla grimaser och tunguträckningar på det.

Ärligt talat, mördare eller inte, jag kan aldrig förstår vad en kvinna (eller man) ser hos den typen av människa.

Förstår det är stötande att andra vill diskutera motivet då du inte är intresserad av mordet utan enbart av att visa din avsky mot misstänkta (vågar man gissa manliga?) brottslingar.
F ö vr, håller jag med dig om det fetade med den skillnaden att det stämmer på pricken på LW. Speciellt dom breda leendena när man vet vad som försiggår under dom. För att inte tala om lag moral och normer som hon struntade fullständigt i,

Vad gäller vanan att ta till våld för att lösa problem så grundläggs det i tidiga år. Då LWs föräldrar var troende kan man misstänka en fysiskt fostran är grunden. Det finns inte som lösning att ta till våld om man inte lärt att det så man man löser problem.

Misstänker f ö vr hon blev besviken på skitstöveln SD som bara ville doppa snöret och inte kunde släppa besvikelsen och att det därför började hota och stalka SD.
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-11-18 kl. 18:45.
Citera
2019-11-18, 18:50
Medlem
Snor-Johans avatar
Sen bör man fråga sig under hur lång tid SD levt under hoten att LW ska avslöja för HD. Hur länge hon hade nageln i ögat på SD är viktigt med tanke på motivet.

Att SD eller HD har slagit ihjäl LW av svartsjuka är bara några dumma tanter som fortfarande tror. (Och strof) Kanske HD ömmade så starkt för sin stackars svartsjuka man att hon mördade LW å hans vägnar
Citera
2019-11-18, 18:54
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
AB 18/11 -19:

---------

Bra sammanfattande spekulation.

Jag tror att SD har fått tillräckligt med bevis framlagt framför sig vad gäller hans kontrollerande, manipulerande sätt gentemot henne och även det övertag han har haft på henne. Det är säkert många vittnesmål om det, men säkert har de tömt mobiler på information. Jag hoppas att L*ena sparat och skickat konversationer till någon/några vänner.

Detta kan han inte förneka, utan om han fått sådant framlagt, verkar det dumt att förneka. Detta är dock sådant som han berättat för psykiatrikern, som säkert har fått läsa det som framlagts SD redan.

Men mordet nekar han till.

Men i rätten kan inte det som sagts i P7:an användas som bevis (tror jag).

Jag har något diffust minne från just ett sådant läkarutlåtande från en P7:a (var det Edvin??? ) och sedan i rätten förnekade han det han sagt. Då gäller det som sägs i rätten. Om jag fattat det rätt.

Jag funderar lite på denna mening:

Är det psykiatrikerns slutsats eller är det verkligen SD som säger så?
Om det är SDs egna ord, menar han att hans övertag gäller att det känslomässiga övertag han har på henne genom att hon är förälskad i henne, medan han är svalare?

Eller är han så manipulativ och kall och tror att han helt enkelt kan erkänna alla delar och komma undan mordet. Troligen tror han det. Min spekulation.

Jag håller med om att jag tror att de båda kan ha haft svårt att hålla sig från varandra. Men på helt olika basis. Han för att han vill äta av kakan och ha hela kakan kvar, hon för att hon under år varit styrd och kontrollerad och klarar inte att ta steget fullt ut, fast hon vill. Hon får kämpa och försöker med andra för att komma ur greppet.

Det finns mycket i dina texter som är värt att fundera över.
Citera
2019-11-18, 18:55
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Tack för en alldeles utmärkt sammanställning av läget och det som faktiskt har skett. Det enda jag saknar i den är HDs del i det hela, vilket jag tror är fallet och har trott hela tiden.

Tack.

Jag har varit ovillig att tänka tanken att HD skulle ha med mordet att göra, men lutar nu åt att hon åtminstone varit behjälplig med att skydda SD och en del "städjobb". Jag tror att hon kan ha uttryckt allt skulle kunna ha fungerat om inte LW fanns...

---------
Åklagaren har annonserat att hon kommer begära ytterligare förlängning vad det gäller häktningen av SD.

Citera
2019-11-18, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Sen bör man fråga sig under hur lång tid SD levt under hoten att LW ska avslöja för HD. Hur länge hon hade nageln i ögat på SD är viktigt med tanke på motivet.

Att SD eller HD har slagit ihjäl LW av svartsjuka är bara några dumma tanter som fortfarande tror. (Och strof) Kanske HD ömmade så starkt för sin stackars svartsjuka man att hon mördade LW å hans vägnar

Om du ändå skall skriva i tråden kanske du kan svara på några utav de frågor som riktats till dig, gärna någon utav dem jag skrivit, som tagit upp lite brister och luckor i dina teorier. Du ändrar ju din historia och anpassar den hela tiden efter nya uppgifter så man skulle kunna dra paralleller till MV:s resonemang kring hur SD har betett sig i förhör.

Man kunde ju tycka att någon som varit så fel ute borde ha lärt sig att vara lite mera ödmjuk här i tråden.
Citera
2019-11-18, 19:03
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Känns som att dina inlägg blir allt mera förtvivlat desperata. Är det för att snaran håller på att dras åt månntro.
Tycker min välgrundade tanke om vad som utlöst raseriet som avslutade LW liv med senaste uppgifterna är än mer trovärdig. T o m du har till slut tilstått att LW kunde bita ifrån och att du vet flera tillfällen då hon gav SD näsbrännor.

Bra att du efter åratal ändå dristar dig nämna att LW är inblandad i vad som hänt henne. Vad som framkommit förutom din klarsyn är rättsläkarintyget det framgår att LW hotat honom med att avslöja för HD. Varför är den stora frågan om hon ville lämna SD?
Det förhåller sig nog så att bedragaren SD hittade sin överman i hela nejdens bedragare pastor LW.
Dom tillfällen då hon har bitit ifrån vilka du nämnt att du känner till. Du kanske inte vill gå in på vad LW gjorde men det vore intressant att veta när i tid det var?
Det blir inte trovärdigt att påstå hon ville lämna efterhängsna SD samtidigt som hon fortsätter hänga efter honom
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-11-18 kl. 19:43.
Citera
2019-11-18, 19:13
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Tycker min välgrundade tanke om vad som utlöst raseriet som avslutade LW liv med senaste uppgifterna är än mer trovärdig. T o m du har till slut tilstått att LW kunde bita ifrån och att du vet flera ä tillfällen då hon gav SD näsbrännor.

Bra att du efter åratal ändå dristar dig nämna att LW är inblandad i vad som hänt henne. Vad som framkommit förutom din klarsyn är rättsläkarintyget det framgår att LW hotat honom med att avslöja för HD. Varför är den stora frågan om hon ville lämna SD?
Det förhåller sig nog så att bedragaren SD hittade sin överman i hela nejdens bedragare pastor LW.

Nej, det framkommer inte av rättsintyget att LW hotat honom om att avslöja förhållandet till HD.

Det som framgår är att det är det SD säger till rättspsykiatrikern.
En stor skillnad.

"Mannen har berättat hur Lena Wesström “ville offentliggöra deras relation för den dåvarande hustrun”, vilket han var emot."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VbXn1d/misstankt-for-mord-pa-lena-wesstrom-kande-ilska-och-hat-mot-henne
Senast redigerad av notknapparen 2019-11-18 kl. 19:19.
Citera
2019-11-18, 19:31
Medlem
Gissar att HD kommer plockas in för förhör snart igen efter att svar från NFC alltjämnt droppar in med analyssvar från FUL. Tror att det är HD man bör massera med frågeställningar, stor möjlighet att hon ger de svar som uteblir från SD.

Det är ganska vanligt överlag att våldsmän, seriemördare, våltäktsmän mm. har en egen familj med fru och barn samt barnbarn, utan att kröka ett hårstrå på någon av dom. HD har därmed inte behövt se SD ilska. Viktigt att komma ihåg.
Citera
2019-11-18, 19:34
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Om du ändå skall skriva i tråden kanske du kan svara på några utav de frågor som riktats till dig, gärna någon utav dem jag skrivit, som tagit upp lite brister och luckor i dina teorier. Du ändrar ju din historia och anpassar den hela tiden efter nya uppgifter så man skulle kunna dra paralleller till MV:s resonemang kring hur SD har betett sig i förhör.

Man kunde ju tycka att någon som varit så fel ute borde ha lärt sig att vara lite mera ödmjuk här i tråden.
Fel ute?
Har varit på dig länge om hoten SD du spammar tråden med att utsatt LW för. Inte med ett ord har du nämnt att LW även hotat SD fastän jag vid flera tillfällen nåmnt just det som förklaring på hoten. Du och tanterna har framställt det som att SD hotat och stalkat LW för att hon lämnat honom.

Det har visat sig genom bla , LW s hot att avslöja knullerierna för HD att det med största säkerhet var precis tvärt om.

Har av tidsskäl avstått svara på alla hål i dina resonemang som undantagslöst utelämnat LW till andeles nyligen.
En ABOK tråd blir lobotomerad om inte BO roll får nämnas som har till följd att tråden kapas av ett gäng tanter som häckar i krimtrådar för att håna manliga brottslingar.

Du har rätt i att jag borde visa ödmjuka sidor.
Vill tacka speciellt dig för ditt mycket viktiga deltagande i tråden. Det är med behållning jag läser dina välformulerade inlägg även om jag inte håller med i allt
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-11-18 kl. 19:42.
Citera
2019-11-18, 19:41
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:

---------

Tackar!

Ett - som vanligt - långt och logiskt inlägg med sammanfattning av dig Honan6!

Jag hoppas också att fler som på något sätt blivit utsatta för SD´s sexanspelningar och raggningsförsök, även de har pratat med polisen.

Hela hans personlighet skriker efter uppmärksamhet och kontroll. Det är förhoppningsvis slut med detta från och med nu. Och just nu har han nog inte mycket att säga till om.

Man får väl utgå från att alert häktespersonal självklart är professionella, men samtidigt fattar vad han är för typ. Att läsa här kan hjälpa, eftersom det trots allt finns mycket information för den vakne. Om man orkar med tjafset. Eller helt enkelt scrollar förbi.

Ja, mycket känslor var det inblandade och det står helt klart att han ville äga LW, men inte ta ansvar för en relation. Leksaken åkte i soporna när hon inte kunde kontrolleras längre och dessutom kanske var lite besvärlig. SD ser med alls säkerhet sig själv som det största offret.

Den stora frågan nu är bara detaljerna. Men det jobbar åklagaren och polisen på och jag är säker på att de vet vad de gör. Inte minst efter den trassliga starten.

På ett eller annat sätt är HD inblandad. Förmodligen i högre grad än vi vill inse.

Mvh
/FS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in