2019-11-18, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Om vi talar om hasch, att man av ett bruk blir blir dum i huvudet på riktigt det är väl känt, jag kan många ur min ungdom som idag är psykiskt sjuka, riktigt djävla illa.

Cannabis nyttjas av huliganer och i krig för att bli mer hård och våldsam, allt handlar om ditt eget mindset och vad man gör i kring drogen.

Man blir lugn och harmonisk, det nyttjas inte inför våld - men bensodiazepiner, amfetamin eller kokain kan nyttjas för att bli mer uppjagad och aggressiv.
Citera
2019-11-18, 05:10
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Varför skriker du? Blir bara jobbigt att läsa!
sorry inte meningen, råkade ha caps lock aktiverat bara, menar inte att jag skriker eller är aggressiv
Citera
2019-11-18, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
De skjuter folk som småbecknar för att vara coola. men de anar inte att det är en revirkamp. varje del av staden är narkotikahandeln närvarande. det är bara fråga vem som äger reviret. om nån liten unge som inte vet detta säljer eller nåt i fel område blir de skjutna på fläcken

möjligt men jag tror att det handlar om att man är skyldig någon pengar för knarket. man använder unga i malmö. det är ganska vanligt att det skjuts mot knarkkurir eller knarkförsljare och muslimer tycke rom pizza. varför man inte ska handla pizza i pizzabutiker för dels är det en risk och dels för att man är med och bidrar till fusken i samband med att handla sin pizza där.

det är också vanluigt i malmö att muslimer säljer knark från sin bil, ambulerande, man parkerar sin relativt nya volvo (volvo för att inte bli iögonfallande att man har råd med bmw eller mercedes) i en skitstad där alla går på vidrag och fuskar med bidrag så det blir att någon försöker råna dig och matar ett par skott mot dig för att de vet att du sitter på duktigt mycket med pengar när du dealar från en bil.

i en skitstad som malmö kan du nte avgöra om det är revirtänkande eller inte. se rman en sälja knark från bilen så försöker du råna för att du vet att det handlar om mycket pengar han har i bilen och knark som kan säljas. när någon blir rånad blir det automagiskt fler mord för någon måste betala för knarket som stals eller så jagar man rätt på den som gjorde rånet. så det är därför det är upgörelser mit på ljusa dagen, massiva detonationer, mord, våldtäåkter och annat. fast nu har ju polisen haft pizzafest så då skrivs det mindre fast det händer lika mycket som innan om inte mer för de kriminella vet att ingenting kommer att hända och att det bara var ett spel för gallerierna.
Citera
2019-11-18, 05:13
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Om vi talar om hasch, att man av ett bruk blir blir dum i huvudet på riktigt det är väl känt, jag kan många ur min ungdom som idag är psykiskt sjuka, riktigt djävla illa.

Cannabis nyttjas av huliganer och i krig för att bli mer hård och våldsam, allt handlar om ditt eget mindset och vad man gör i kring drogen.

Ursäkta men du kanske borde läsa på lite om droger innan du presenterar rent skitsnack. Vem fan vill röka cannabis innan man ska slåss, alkohol eller benzo och andra tyngre droger lämpar väl sig bättre, dina vänner som du säger har blivit psykiskt sjuka, kan du intyga med 100% att det är pga av cannabis. Det känns som du är född på 50 60 -talet?? gissar jag fel?
Citera
2019-11-18, 05:17
Medlem
Citat:
sorry inte meningen, råkade ha caps lock aktiverat bara, menar inte att jag skriker eller är aggressiv

man har bara låg intelligens och sinneslö om man inte kan läsa av en situation on the fly. enklast att skylla på att någon är aggressiv för att man är ett retard och inte kan läsa av en ituation. jag har inga problem med att du hade caps lock på eller skrev med stora bokstäver. det är vad man säger som är det viktiga och inte hur man ser ut, eller hur man skriver eller om man har stor bokstav eller inte eller om man har punkt.
Citera
2019-11-18, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Man blir lugn och harmonisk, det nyttjas inte inför våld - men bensodiazepiner, amfetamin eller kokain kan nyttjas för att bli mer uppjagad och aggressiv.

Du kan visst kriga på cannabis. Bara för att du köpt rastaman spåret så betyder det inte att weed gör dig fredlig. Weed ger dig fokus på det du vill göra. Fredlig av weed jävla myt för nyfrälsta.
Senast redigerad av Lastpall500kg 2019-11-18 kl. 06:53.
Citera
2019-11-18, 06:53
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Du kan visst kriga på cannabis. Bara för att du köpt rastaman spåret så betyder det inte att weeb gör dig fredlig. Weeb ger dig fokus på det du vill göra. Fredlig av weeb jävla myt för nyfrälsta.
Ja visst fan kan man kriga på cannabis. Precis som man kan kriga på redbull-vodka.

Det är sant som du säger. Cannabisruset handlar till största del om ökad fokus och att man tänker mycket djupare, blir mycket hungrigare, kåtare, gladare. En förstärkt version av den personen man vill vara.

Är man däremot en elak islamist så kan weed förmodligen göra så man blir ännu blodtörstigare och mer hatisk, samtidigt som man njuter för fulla muggar av sina våldshandlingar.
Citera
2019-11-18, 07:24
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Han svar påminner om ungarna i sandlådan.

"det var inte bara jag som kastade grus, det var dem andra också"

Folk som är myndiga röstar på jättebäbisen... Nästan tragikomiskt

Dagen kommer då sverige hakar på tåget. Skjutningarna kommer avta, cannabis är lagligt och ni kommer kanske slänga en tanke på vart ni först såg en person presentera detta.
Ni är alla brända som har läst propaganda (ni har blivit så hjärntvättade) av 60-talets skolböcker. 90-talets NO böcker om droger var inte heller vidare faktabaserad. Utan nån gammal gubbe skrev ner sina verklighetsfrånvända fantasier i den säkert. Läs Haschboken från 80-talet tror jag. Det står att folk injicerar cannabis o det blir totalt svartmålat. Det är hårda ord och jag kan förstå om man med låg intelligens faller för det, speciellt om man fastnade för raderna, ekar säkert i huvudet på er redan när ni vaknar eftersom vissa här hellre dör än att googla cannabis medical use och cannabis dangers. Sedan jämför ni det med tjack och heroin osv, det kommer ni inte göra för ni har haschboken i skallen som får sålla ut fakta. Nu tänker inte jag skriva mer här. Tack för mig
Nu får ni diskutera vad som egentligen är On topic, ursäkta om jag fuckade ur lite.
Citera
2019-11-18, 07:27
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Ja visst fan kan man kriga på cannabis. Precis som man kan kriga på redbull-vodka.

Det är sant som du säger. Cannabisruset handlar till största del om ökad fokus och att man tänker mycket djupare, blir mycket hungrigare, kåtare, gladare. En förstärkt version av den personen man vill vara.

Är man däremot en elak islamist så kan weed förmodligen göra så man blir ännu blodtörstigare och mer hatisk, samtidigt som man njuter för fulla muggar av sina våldshandlingar.

Det är allmänt känt att stridande soldater från ex. ISIS o kurder använder Tramadol för att ge sig ut i fight, bara för att man ska bli självsäker, stillar smärta och lack på småskit blir man. Riktigt jävla lack blir man. Googla det.
Det kallas för fighter drug, för mig så är det looser drug men men. Att röka en gås innan strid får nog de stridande att nojja ur och vilja desertera för man blir väldigt eftertänksam.
Citera
2019-11-18, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Du kan visst kriga på cannabis. Bara för att du köpt rastaman spåret så betyder det inte att weed gör dig fredlig. Weed ger dig fokus på det du vill göra. Fredlig av weed jävla myt för nyfrälsta.

Nyfrälsta?
Har inte rökt på flera år, innan dess rökte jag under halva tonåren samt från och till under mina ungkarls år tills man blev 30.

Man får fokus, men det är inte optimalt till att kriga för de flesta då hjärtfrekvensen ökar(ur egen erfarenhet som f.d tjänstgörande militär). Inte helt ovanligt med en vilopuls på 60 innan rökning och en vilopuls på 80-110 efter man rökt.
Citera
2019-11-18, 07:30
Medlem
Citat:

Skrattretande dålig kunskap, du kan inte ha mycket livserfarenhet du gubben
Citera
2019-11-18, 07:32
Medlem
Citat:
Ursäkta men du kanske borde läsa på lite om droger innan du presenterar rent skitsnack. Vem fan vill röka cannabis innan man ska slåss, alkohol eller benzo och andra tyngre droger lämpar väl sig bättre, dina vänner som du säger har blivit psykiskt sjuka, kan du intyga med 100% att det är pga av cannabis. Det känns som du är född på 50 60 -talet?? gissar jag fel?
Kasta inte skit på oss födda på 50 60 -talet. Vi var dom första generationerna som rökte brass i Sverige. Vi vet precis lika mycket om cannabis som vilken annan amatörrökare idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in