2019-11-17, 23:48
Medlem
Herr Vrånglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAKHASHANAH
Är Stefan döv? Han svarade på helt andra frågor än reportern ställde. Inte en enda gång svarade han på frågan han fick.

-Vad borde ni ha gjort annorlunda?
-Eh, borgerlig regering, öh, Föräldrar ska, jag menar öh, barn ska gå i skolan"

Vad är det för jävla svar? Jag saknar Göran Persson. Stefan Löfvén är helt dum i huvudet och då håller jag inte ens på något parti. Utan att ranka övriga partiledares intelligens så är den näst dummaste tio gånger smartare än denna potatis. Han ser dessutom efterbliven ut.

Har tyvärr (eller som tur är, kanske) inte sett det, men svarade han verkligen så? Ordagrant iom att du citerat. Då är ju karln verkligen dum som en stolpe.
Citera
2019-11-17, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Kanske för att facit finns i vartenda land runt om på denna jord! Var finns det ett land där en massinvandring utav improduktiva MENA-asylanter fungerat? Vi har även haft facit i Sverige sedan 90-talet att detta skulle gå åt helvete, men Löfven et al har bara kört på i samma fotspår i förhoppning om att ting skulle förändra sig. Sanningen var dock att; "Definitionen av galenskap är att göra samma sak igen och igen och förvänta sig andra resultat.” Einstein

Har ej samma problematik i tex italien (där de är stenhårda mot invandrarna), eller tyskland, spanien osv...

Jag tror det kan finnas en poäng i, även om det inte lika humanitärt, att vara lite hårdare mot ett folk som har ett stökigt facit. Det ingen snack om saken att Möna folk är stökigt, men om man verkligen behandlar de som boskap kan man tämja dem tror jag. T ex skicka hem några brushor och deras familjer, tror ni ngn annan blatte kommer fortsätta sin brottslighet? Det finns en sak man värderar mer än guldkedjor och armani-kläder, det är välfärdsparadiset sverige. Om brushorna vet att man äventyrar sitt och sin animaliska familjs framtid här så lovar jag att de blir goda gossar, utan några elev assistenter...
Citera
2019-11-17, 23:51
Medlem
Lär bli en lång kväll för herr LÖFVENNNNNNN
Citera
2019-11-17, 23:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
,

Vi kommer även få veta att man inte bygger murar och att alla ska inkluderas. ,.

Det kanske är det som är felet - vi borde bygga murar runt Bergsjön Rosengård Runkeby m fl
Citera
2019-11-17, 23:55
Medlem
Löfven lät som en gammal boxare som under en hel karriär fått ta emot många slag mot huvudet.
Citera
2019-11-17, 23:59
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Det kanske är det som är felet - vi borde bygga murar runt Bergsjön Rosengård Runkeby m fl
Tycker pengarna borde läggas på en enkelbiljett dit de kom ifrån. Gärna i gummiflotte över medelhavet. Löfven kan ro hem dem.
Citera
2019-11-18, 00:00
Avstängd
MEN - hur kan RumpNisse med Dracula-tänderna då hjälpa till att öka klyftorna genom att ta
bort värnskatten - (där han själv tillsammans med riksdagsfolk o kommunpolitruker - kommundirektörer
o kommunalråd är den del av vinnarna/skördarna)
Citera
2019-11-18, 00:00
Medlem
En del frågor lär bli obesvarade
Citera
2019-11-18, 00:02
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssvenne
Det måste ha varit otroligt pinsamt att som partikamrat sitta och titta på deras ledare som gör bort sig fullständigt! Man undrar hur dom tänkte när dom valde honom som partiledare. Hur han kunde vara en bra förhandlare i ett stort fackförbund är en gåta!!

Det finns en skillnad i utövandet.

Som fackföreningsboss så har han vapnet att stänga ned arbetsplatser o allvarligt skada företag om de inte går med på ”rimliga” krav. Löfven har aldrig behövt vara konstruktiv o bygga något. Bara ena för att få.

Nu som statsminister o partiledare så måste han leda ett konstant konstruktivt samhällsbygge. Inspirera istället för att hota. Något som inte tycks gå så bra.

När han valdes så var det för att ha en gangsterbuffel för opposition. Man trodde han skulle kunna uppbringa LOs folk o med hot om arbetar pöbelns strejker o maskningar tvinga alliansen till Socialdemokratiska eftergifter.

Nu sket det sig.
Hans rådgivare satsade på fel häst. LO folket blev SD väljare o han kan inte fördömma eller hota högern utan tvingas ta ansvar.

Även om han försöker skylla på borgarna o de rika i djursholm o danderyd för att deras knarkande finansierar gängkrig i Malmö.

Att Löfven inte fick några frågor om hur Anders Ygemans o Dan Eliassons omorganisering av polisen är lite av en gåta. Speciellt som Ygeman själv har sagt att 1000 färre poliser inte spelar någon roll. Ett uttalande som säger väldigt mycket om synen på sossarna har på sig själva. Synen på de hårt arbetande poliser som försökt hålla Sverige tryggt. Samt kontakten med o synen på samhället i stort.
Citera
2019-11-18, 00:02
Medlem
Sanningen är ju att S har svårtatt få fram kandidater till att leda partiet. Minns företrädaren Håkan Juholt.... Han skickade de till Island !
Citera
2019-11-18, 00:04
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Har ej samma problematik i tex italien (där de är stenhårda mot invandrarna), eller tyskland, spanien osv...

Jag tror det kan finnas en poäng i, även om det inte lika humanitärt, att vara lite hårdare mot ett folk som har ett stökigt facit. Det ingen snack om saken att Möna folk är stökigt, men om man verkligen behandlar de som boskap kan man tämja dem tror jag. T ex skicka hem några brushor och deras familjer, tror ni ngn annan blatte kommer fortsätta sin brottslighet? Det finns en sak man värderar mer än guldkedjor och armani-kläder, det är välfärdsparadiset sverige. Om brushorna vet att man äventyrar sitt och sin animaliska familjs framtid här så lovar jag att de blir goda gossar, utan några elev assistenter...

Skämtar du?! Inte samma problem i ex. Italien... De har abnorma problem med slik invandring som vi även har och haft till Sverige. Ja, skillnaden skulle då kanske kunna vara i hur vi behandlar kreaturen, men faktum kvarstår - varthelst dessa drar fram så skapar de enkom problem!

Ja, håller med - repatriering är det enda som skulle fungera i nuläget men vilket parti i riksdagen är bekväma med en sådan åtgärd? Inte ens SD propagerar för detta, längre.
Citera
2019-11-18, 00:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
"Vi såg det inte komma" är det nya "vi har varit naiva".

Men vad är det han säger?

JAG HAR VARIT O ÄR EN STOOOR IDIOT!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in