2019-11-17, 21:32
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Vi hade fått svenskar som hade gått ut och skjutit hej vilt om vi inte hade haft invandring. Jo hejsan.

Det där med att det sköts hej vilt är inget jag minns från min uppväxt. Jag minns rentav att folk växte upp i det som numera är no-go-zoner och att det där inte var några problem, synnerligen inte med saker som att folk skjuter varandra. Att någon ens avlossat ett skarpt skott var något av en veckolång nyhet.

En av de större problemen folk förfasades över då var supande finnar, det säger en del.
Citera
2019-11-17, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schulmann
Haha vi hade också dödat varandra om vi bodde där påstår fanskapet. Vart är palmes mördare ryck in igen för fan.
Haha, det bor redan svenskar i förorten och svenskar bodde där långt innan invandrarna kom dit. Arbetslösa som arbetande. Denna jävla skitstövel måste avsättas, man kan inte låta en sådan idiot och hans korrumperade elit släcka ljuset för ett helt folk.
Citera
2019-11-17, 21:33
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Jag hamnade ganska rätt i min förutsägelse om vad han skulle säga. Mycket "Vi" och samhället fixar detta, bla. bla. bla!
Citera
Medlem
Löfven säger indirekt att många av hans egna väljare (arbetslösa svenskar) egentligen är lika benägna som ortens kingar att begå gängbrottslighet. Varför händer då inte detta? Finns ju gott om svenskar som lever knapert.
Citera
Medlem
pantherTypeGs avatar
Inte ens 15 minuter utfrågning
Citera
Medlem
Varför sitter en nigger hora i min svenska teve och pratar om mitt land? Piska nigger fittan till döds.
Citera
2019-11-17, 21:34
Medlem
Mycatisonfires avatar
Va sa han egentligen? Så här fem minuter senare kan jag knappt komma ihåg något av substans... bara svammal hela tiden och han aktar sig VÄLDIGT noga från att sägs något konkret som går att följa upp.
Det är inte acceptabelt av en svensk statsminister!
Citera
Medlem
”Sociala orättvisor” beror gängkriminalitet på sa han

Folk tror fortfarande att om man inte får bli nästa Zlatan så är det ”orättvist” och det rättfärdigar att bli en kriminell mördare. Oh justja det är ”rasism” också. Det kan inte bero på något MATEMATISKT Som att t.ex det bara kan finnas EN Zlatan. Its lonely at the top!

Så jävla hopplöst!
Citera
Medlem
Bushsweedes avatar
från en dåre till en annan dåre. Sabuni är lika förvirrad som Löfven..
Citera
2019-11-17, 21:35
Medlem
oenophiles avatar
Vilka undflyende ickesvar Löfven levererar. Det hela är inte bara pinsamt, utan främst sorgligt. Sverige är, trots alla problem, ett land fyllt av kompetenta och drivna människor. Förstår inte varför vi då har en uppenbarligen underbegåvad papegoja som statsminister.
Citera
2019-11-17, 21:35
Medlem
Jon.Holmss avatar
Hahaha, var detta en intervju med sveriges statsminister? Jag såg en ful och efterbliven pajas som inte kunde svara vettigt på någon fråga
Citera
2019-11-17, 21:36
Bannlyst
Nyamko blir ägd av Holmberg när han tar upp JÖK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in