2019-11-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja, men kvinnor kommer motsätta sig fler kvinnor i Sverige. Som du säger, de vill ha den här situationen.

Och det är inte bara kvinnors avvisanden som gör att jag ogillar dem, det finns många andra saker. T ex deras självgodhet, feminismen, deras nivå av entitlement, deras solipsism etc.

Det enda som kanske skulle kunna funka för att få kvinnor att respektera män och förbättra relationen mellan könen är att ta bort alla kvinnors rättigheter.

Kvinnor är helt enkelt bättre på att spela spelet.

De jobbar hårt på vara mer eftertraktade medans männen politiskt jobbar hårt för att vara mindre eftertraktade.

Fast jag tror t.ex nu har de svårt att ta hit fler ensamstående män eftersom det är så uppenbart att det inte är bra. Vad man hoppas på är en försiktig invandring av unga kvinnor så att män kan få någon att bilda familj med. Speciellt de som har arbete.

Fast du kan vara säker på att kvinnostyrda partier som C och MP kommer att göra allt de kan för att få hit ännu fler män , eftersom de ser attraktionsspelet som otroligt viktigt , viktigare än att landet faller i kaos.

Det som skulle hjälpa är att allmänheten bättre förstår hur vissa kvinnor tänker , eftersom de flesta kvinnor är förnuftiga och vill inte ha kaos utan de vill ha harmoni.
Citera
2019-11-17, 18:20
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
This.

Jag föraktar svenska kvinnor generellt för att ni tillåtit er att bli så pass manipulerade att ni förstör ert eget liv (som vi män slitit och byggt åt er/oss). Det är så jävla vekt att förakt är den enda känsloresponsen.

..samtidigt så har jag varma känslor för er (den äldre generationen) svenska kvinnor för att ni var med och stöttade era män innan feministviruset bröt ut på allvar.

Som sagt, förakt kan inte finnas utan en referens.

Detta inlägget är helt stolligt. Först och främst finns det inget "er". Det är direkt dumdristigt att dra alla över en kam.

Sedan är det inte de unga män som finns i Sverige idag som byggt samhället heller. Där är ett oerhört feltänk i ditt resonemang.
Citera
2019-11-17, 18:21
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du snackar strunt. Givetvis anmäler man missförhållanden om man inte riskerar legala sanktioner. Sedan har du rätt i att jag gillar unga och petita tjejer. Men jag håller mig på rätt sida om lagen. Mmm vad gott det smakar att slaska och slicka 18 års-fitta. Yummy!

Ja men det är det jag menar. Med män som dig själv kan man definitivt inte släppa lös någon marknad för prostitution, det hade spårat på nolltid.
Citera
2019-11-17, 18:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Och där fick du och de andra hormonstyrda fruntimmren er lilla kick av moralpanik? En liten moralistorgasm. Känns det bra? Klart som fan att vi män av alla åldrar gillar allt som är könsmoget i sängen. Men inte köper man sex från någon under 18 år. Det är en big no-no. En laglig bordell skulle inte våga befatta sig med någon under 18 år, då fick stället slå igen direkt. Men jag kan tänka mig att det förekommer på en del illegala bordeller i Sverige.

Ja det känns så jädrans gött
Citera
2019-11-17, 18:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag brukar ha kläder i storlek 146 det är för typ 10-12 åringar och jag är 36 år.
.

Och?
Citera
2019-11-17, 19:05
Medlem
Goda nyheter:

Skilsmässorisken i UK har gått ner till 35%.

https://marriagefoundation.org.uk/back-to-1969-lifetime-divorce-risk-is-now-35-per-cent/

Vilket tyder på att de män och kvinnor som gifter sig är mer seriösa. De tar mer allvarligt på löftet att de ska vara trogna och hjälpa varandra genom svårigheter.

Antagligen kommer risken för skilsmässa sjunka ännu mer.

Fast det kommer vara mindre andel som gifter sig , dock så kommer troligtvis andelen öka så småningom.

Man skulle också kunna se det som kvinnor tycker det är viktigt med relationer och inte vill att de ska bryta upp. Nu kan ingen kvinna skylla på att de var tvungna att gifta sig utan de gör det helt av fri vilja.
Citera
2019-11-17, 20:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja men det är det jag menar. Med män som dig själv kan man definitivt inte släppa lös någon marknad för prostitution, det hade spårat på nolltid.

Vad är fel med att slicka hyskan på en 18-åring? Det är en myndig och fullt könsmogen individ.

Män behöver inte svenska kvinnor som sina förmyndare.
Citera
2019-11-17, 20:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nog har du läst den eftersom du forskat om sexköp i åratal och självfallet har du inte missat några uppsatser som handlar om ämnet eftersom en forskare går till olika källor innan de drar några slutsatser.

Bevisbördan ligger på den som påstår något.
Citera
2019-11-17, 20:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
alla män har behov av sex med så många kvinnor som möjligt och därför är sexköp praktiskt i stället för att lägga ned tid på att försöka ragga upp nya kvinnor hela tiden

Ja, och vad är problemet?
Citera
2019-11-17, 20:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Vad är fel med att slicka hyskan på en 18-åring? Det är en myndig och fullt könsmogen individ.

Män behöver inte svenska kvinnor som sina förmyndare.

Att du är oförmögen att se det större perspektivet i frågan och att det inte handlar om att du hamnar i säng med en 18-åring är onekligen ett enormt stort problem i våra samtal här.
Citera
2019-11-17, 21:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Att du är oförmögen att se det större perspektivet i frågan och att det inte handlar om att du hamnar i säng med en 18-åring är onekligen ett enormt stort problem i våra samtal här.

Vilket "större perspektiv" är det du pratar om?
Citera
2019-11-17, 21:49
Medlem
Citat:
Bevisbördan ligger på den som påstår något.
Självklart har du läst alla uppsatser som handlar om sexköp för att ha argument när du tillsammans med andra bedriver ert opinionsarbete för att sexköpslagen ska skrotas och att Sverige ska bli likt Tyskland på området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in