Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
SD fjantar sig, agerar pajas med att räcka ut tungan och göra grimaser, är udda vid sociala sammanhang och du har varit en av dem som påstått att han är psykopat.
Visste du verkligen om att han var så konstig? Det där beteendet är nog motsatsen till en psykopat om jag nu ska generalisera grovt.
Edit
Om han beter sig så och har specialintressen (dyk förr, nu GC) som han går all in för då ska man titta på något inom autism, autismliknande tillstånd och autismspektrum.
Vart har jag skrivit psykopat? Drag av sociopat och narcissism har jag sagt. Och det ena utesluter absolut inte det andra. Varken hos SD eller HD, kanske...
Jag håller däremot med om det med om autism, autismliknande tillstånd och autismspektrum. Det har jag tänkt på många gånger. Inte minst när de paraderade ihop efter mordet. Men det innebär inte, att man inte kan ha drag sociopat och narcissism som kan vara tydliga, särskilt om man är högfungerande.
Han är ju med stor sannolikt en mördare i alla fall. HD är lika uppenbarligen fortfarande Skäligen Misstänkt för mord.
LW är fortfarande en 3-barnsmamma som har blivit mycket brutalt mördad. Av en eller båda av ovanstående, troligen.
Hur gick det med "forskningen" på oss i tråden, sa du?
Jag såg visst inte ditt svar. Jag kommer här efter inte skriva mer med dig förrän du ger tråden ett svar. Denna dagen var ett undantag.