Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-11-16, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kulkox
Jag är ett stort fan av analsex. Kanske för mycket. Vad gör mig kåt är anal, spelar ingen roll hur bra är blowjobbet / hur fint fitta hon har. Ibland föredrar jag bara anal och om jag kunde bestämma skulle jag knulla alltid i röven och välja ibland fitta för att variera lite...och inte tvärtom. Jag berättar inte för henne att jag föredrar hennes röv eftersom jag vill inte att hon ska tro att det är något fel med mig...eller med hennes fitta.

Jag vet att jag är inte gay eftersom jag känner mig inte lockad av män, men jag är så besatt av att knulla röven så fruktansvärt mycket jag funderar över att jag kanske är bisexuell och jag har en hämmad önskan.

Någon som känner sig så här?
Har inget med att vara bög att göra,,du gillar att knulla brudar i röven helt enkelt! Du är inte ensam hetero om det direkt,,
Citera
2019-11-16, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det är verkligen något märkligt med vissas besatthet att analsex helt enkelt MÅSTE betyda kuken i en platt och hårig röv på en man.

Jag undrar i all stillhet om de som högljutt undviker analsex med kvinnor gör det för att det kanske påminner dem om vad de egentligen undertryckt drömmer om: manlig kärlek.

Antingen det eller så är de allmänt typen som alltid söker fel hos andra. Det är en konstig associationsbana.
Citera
2019-11-16, 15:57
Medlem
Citat:
Det är verkligen något märkligt med vissas besatthet att analsex helt enkelt MÅSTE betyda kuken i en platt och hårig röv på en man.

Jag undrar i all stillhet om de som högljutt undviker analsex med kvinnor gör det för att det kanske påminner dem om vad de egentligen undertryckt drömmer om: manlig kärlek.

Varför en platt och hårig mansröv? Finns många fina, spänstiga mansrövar som går att få både släta eller med hår. Många män brukar ju dessutom gilla att bli pillade i närheten av prostatan.
Citera
2019-11-16, 16:05
Bannlyst
Du är nog bög som tidigare nämnts.
Citera
2019-11-16, 16:10
Medlem
Citat:

Det är sen gammalt.
Citera
2019-11-16, 16:12
Medlem
Citat:
Man har sina olika preferenser, svårare än så är det inte. Du har ju också förstånd att vara smidig med var du säger.

Gällande påståenden om undertryckt homosexualitet som kommer som ett brev på posten så kan ju bara du veta hur det är med det. Dock, om en kille skulle skriva att han föredrar avsugningar framför annan typ av sex så tror jag inte det skulle bli samma homosexnoja, detta trots att ju även bögar har munnar!!! Det är något med analsex som triggar igång många på ett lätt lustigt sätt.

Fast detta med den manliga fascinationen för att stoppa kuken i bajshålet, härrör från vår historia. Män har i alla tider tryckt på andra män i röven. Det är en biologisk kvarleva sedan urminnes tider som lever kvar i den manliga biologin än idag. Alla män är bisexuella, menar forskare.
Citera
2019-11-16, 16:29
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Fast detta med den manliga fascinationen för att stoppa kuken i bajshålet, härrör från vår historia. Män har i alla tider tryckt på andra män i röven. Det är en biologisk kvarleva sedan urminnes tider som lever kvar i den manliga biologin än idag.

Struntprat förstås, om du med "män" menar "de flesta män". Självklart har det däremot alltid funnits någon procent homo- och bisexuella män precis som nu.

Citat:
Alla män är bisexuella, menar forskare.

Jaså, det menar "forskare". Har du någon källa till konsensus på det? Observera: inte någon Södertörn-baserad doktorand inom genus-"vetenskap".
Citera
2019-11-16, 16:35
Medlem
Citat:
Struntprat förstås, om du med "män" menar "de flesta män". Självklart har det däremot alltid funnits någon procent homo- och bisexuella män precis som nu.

Jaså, det menar "forskare". Har du någon källa till konsensus på det? Observera: inte någon Södertörn-baserad doktorand inom genus-"vetenskap".

I tex gamla romarriket, Japan etc så var homosexualitet män emellan det "normala". Kvinnor hade män inte för sexuell tillfredsställelse, utanför oftast enbart för reproduktion.
Citera
2019-11-16, 16:41
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
I tex gamla romarriket, Japan etc så var homosexualitet män emellan det "normala". Kvinnor hade män inte för sexuell tillfredsställelse, utanför oftast enbart för reproduktion.

Dumheter. Du har ju åtminstone lite rätt så till vida att i Romarriket så accepterades det att en man kunde ha sexuellt umgänge med annan man om: 1, den andra var slav och 2, den andra var den mottagande.

Alltså förstås inte så att manlig homosex var det "normala", däremot verkar det varit acceptabelt för att man av status att sätta på en lägre stående individ utan att förlora sin heder. För den mottagande partnern var det dock inte så väl och bara det förstör din teori.
Citera
2019-11-16, 16:47
Medlem
Citat:
Dumheter. Du har ju åtminstone lite rätt så till vida att i Romarriket så accepterades det att en man kunde ha sexuellt umgänge med annan man om: 1, den andra var slav och 2, den andra var den mottagande.

Alltså förstås inte så att manlig homosex var det "normala", däremot verkar det varit acceptabelt för att man av status att sätta på en lägre stående individ utan att förlora sin heder. För den mottagande partnern var det dock inte så väl och bara det förstör din teori.

Du är alltför okunnig. Läs på om inte det sunda förnuftet talar till dig.
Det finns ingenting som hindrar män från att ha sex med män, annat än homofobi som är ett nyskapat fenomen i modern tid. Förr i världen hade män sex med män som en naturlig del av livet för det säger ju sig själv, att ingen förstår manlig sexualitet bättre än en annan man. Män är sexuellt sett, mest kompatibla med andra män.
Citera
2019-11-16, 16:58
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Du är alltför okunnig. Läs på om inte det sunda förnuftet talar till dig.

Så ja, det är gulligt att låtsas vara säker på något som du uppenbart inte har en aning om.

Jag har dessutom redan frågat dig om källa och det är du som påstår saker = skall belägga.

Här kan du läsa lite om Rom och syn på manlig homosex:

https://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_in_ancient_Rome

Citat:
Det finns ingenting som hindrar män från att ha sex med män, annat än homofobi som är ett nyskapat fenomen i modern tid.

Visst finns det inget som hindrar män som vill det från att ha sex med någon annan som vill det.

Däremot: "homofobi", ja det är en nyskapad påhittad psykisk åkomma som sannolikt knappt existerar.
Däremot 2: så har homosexualitet förföljts hårt under många hundra eller tusen år och det tycker jag är tråkigt.

Citat:
Förr i världen hade män sex med män som en naturlig del av livet för det säger ju sig själv, att ingen förstår manlig sexualitet bättre än en annan man. Män är sexuellt sett, mest kompatibla med andra män.

Jag antar att du själv känner så och jag skall inte säga emot dig, däremot är det något som inte nödvändigtvis alla andra känner.
Citera
2019-11-16, 17:03
Medlem
Citat:
Så ja, det är gulligt att låtsas vara säker på något som du uppenbart inte har en aning om.

Jag har dessutom redan frågat dig om källa och det är du som påstår saker = skall belägga.

Här kan du läsa lite om Rom och syn på manlig homosex:

https://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_in_ancient_Rome

Visst finns det inget som hindrar män som vill det från att ha sex med någon annan som vill det.

Däremot: "homofobi", ja det är en nyskapad påhittad psykisk åkomma som sannolikt knappt existerar.
Däremot 2: så har homosexualitet förföljts hårt under många hundra eller tusen år och det tycker jag är tråkigt.

Jag antar att du själv känner så och jag skall inte säga emot dig, däremot är det något som inte nödvändigtvis alla andra känner.

Och anledningen till ovanstående är att samhället ville (och vill) stoppa det naturliga, vanligt förekommande sexuella umgänget män emellan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in