Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-11-16, 17:04
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Och anledningen till ovanstående är att samhället ville stoppa det naturliga, vanligt förekommande sexuella umgänget män emellan.

"Okej".
Citera
2019-11-16, 17:11
Bannlyst
Jaså, det menar "forskare". Har du någon källa till konsensus på det? Observera: inte någon Södertörn-baserad doktorand inom genus-"vetenskap".[/quote]Skribenen du citerar avsåg ju givetvis alla raketforskare, som golgata vandrat Gehenna-Malmö till fots å med lite hjälp av svarta BMW 520i.
Citera
2019-11-16, 17:13
Medlem
Mongoglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulkox
Jag är ett stort fan av analsex. Kanske för mycket. Vad gör mig kåt är anal, spelar ingen roll hur bra är blowjobbet / hur fint fitta hon har. Ibland föredrar jag bara anal och om jag kunde bestämma skulle jag knulla alltid i röven och välja ibland fitta för att variera lite...och inte tvärtom. Jag berättar inte för henne att jag föredrar hennes röv eftersom jag vill inte att hon ska tro att det är något fel med mig...eller med hennes fitta.

Jag vet att jag är inte gay eftersom jag känner mig inte lockad av män, men jag är så besatt av att knulla röven så fruktansvärt mycket jag funderar över att jag kanske är bisexuell och jag har en hämmad önskan.

Någon som känner sig så här?
Använder man ordet "fiffin" i stället för fitta kanske det är så enkelt som att du gillar killar?
Citera
2019-11-16, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.Andersson
Jaså, det menar "forskare". Har du någon källa till konsensus på det? Observera: inte någon Södertörn-baserad doktorand inom genus-"vetenskap".
Skribenen du citerar avsåg ju givetvis alla raketforskare, som golgata vandrat Gehenna-Malmö till fots å med lite hjälp av svarta BMW 520i.[/quote]

https://www.apa.org/pubs/journals/psp/
https://www.vice.com/en_us/article/ypa7vk/straight-people-dont-exist-new-research-says

Men have gotten so much cultural crap put on them that even if a man does have some sexual attraction to guys, they would never say it."
Citera
2019-11-16, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacebubble
Varför en platt och hårig mansröv? Finns många fina, spänstiga mansrövar som går att få både släta eller med hår. Många män brukar ju dessutom gilla att bli pillade i närheten av prostatan.

Och många män har inget emot att trycka en lady-boy i röven. Så länge mannen bara ser ut som en kvinna så...
Citera
2019-11-16, 17:40
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
https://www.apa.org/pubs/journals/psp/
https://www.vice.com/en_us/article/ypa7vk/straight-people-dont-exist-new-research-says

Vad trevligt att du hittat en studie från någon som "forskar" inom ett "Sex and Gender Lab" på något amerikanskt universitet. Det gör dock inte automatiskt att hela världen är bisexuella. Observera att jag inte tycker det är något fel att vara det, för mig får man gärna göra det man känner tilltalar sig själv.
Citera
2019-11-16, 20:40
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Men tvi vale, vilken besvikelse! Jag lider med dig. Började hennes man knulla henne i röven helt plötsligt då månne?

Till trådstartaren: hitta en tvärkristen tjej, älskar hon verkligen Jesus så kommer hon be dig att enbart ta henne i tvåan fram tills dess att ni gifter er - vilket du givetvis drar ut på i det oändliga. God jaktlycka önskar jag eder!

En gammal bekant/arbetskamrat var just i den situationen du beskriver. Han hade en flickvän som var väldigt religiös, men som ändå älskade att knulla. Hon kunde på grund av sin tro endast ta den i tvåan.
Citera
2019-11-16, 20:43
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
En gammal bekant/arbetskamrat var just i den situationen du beskriver. Han hade en flickvän som var väldigt religiös, men som ändå älskade att knulla. Hon kunde på grund av sin tro endast ta den i tvåan.

Så är det, tvärkristna brudar är banne mig fina grejer! De får till och med mig att älska Jesus.
Citera
2019-11-16, 20:45
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Så är det, tvärkristna brudar är banne mig fina grejer! De får till och med mig att älska Jesus.

Hon såg dock ut som en påse skridskor. Jag hade inte tagit i henne ens iförd rymddräkt och hållandes grilltång.
Citera
2019-11-16, 20:48
Medlem
homofil med smal kuk.
Citera
2019-11-16, 20:48
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Hon såg dock ut som en påse skridskor. Jag hade inte tagit i henne ens iförd rymddräkt och hållandes grilltång.

Men usch då, finns ju massvis med fina brudar inom svenska kyrkan. Det är bara att gå på några evenemang och håva in någon pudding som passar.

Pervers njutning med kristen grund.
Citera
2019-11-16, 20:53
Medlem
Questioneers avatar
Du kanske gillar bajs, finns en del människor som blir kåta av sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in