2019-11-16, 09:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Att relationer handlar om kärlek och inte om att byta resurser mot sex.

2) För kvinnor är det självklart, men många män tror att relationer är "gratis" för att kvinnan tycker om det.

Man kan bara lura de som låter sig luras. Och att bli lurad är dessutom i vissa fall (som detta) en subjektiv upplevelse. Mannen kanske inte upplever sig lurad för att det är så han vill ha det. Du måste förstå att alla inte fungerar som du gör, det finns andra värden i livet än enbart sex.
Citera
2019-11-16, 09:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Kan du länka till förslaget att legalisera våldtäkt?

Det finns ett antal som jag inte orkar sitta och leta reda på åt dig, men här får du några vad du nu ska använda dem till.
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Att utöva en sport är inte ett allvarligt brott. Och att våldta kvinnor har ju blivit den nya folksporten.
Citat:
Resonerade jag korkat i inlägg 7216?

(FB) Varför vill ni feminister förbjuda mig från att köpa sex?

Att våldtäkt i relationer ska avkriminaliseras, delvis för att bordeller är förbjudna.

Att, visst, ja, fängelse för våldtäkt, en viss kort tid, eftersom kvinnor inte verkar bry sig så får det bli en kortare tid, men om bordeller är förbjudna så bör det vara bötesbelopp på våldtäkt eftersom, tja, det blir svårare för sexuellt frustrerade män som inte kan köpa sex att hålla sig.

Citat:
Ja, så länge det inte finns bordeller med unga sötnosar som män kan tvinga sig på så har män inget vidare ansvar för om de våldtar, tafsar eller lättare misshandel av kvinnor.

Grovt och dödligt våld bör man dock ha ansvar för även om det inte finns bordeller.

Men då kan man skylla på sina psykoser istället.

Citat:
Dålig? Jag? På vilket sätt är jag en dålig människa? Om det bara finns horor som lyder mig så utgör jag ingen fara för kvinnor.

Om jag utgör en fara för kvinnor så är det ditt fel. Därför tror jag det skulle vara nyttigt för kvinnor att bli våldtagna i skogen, då lär de sig att inte hindra män från att köpa sex.

Vi kan väl tillåta sexköp innan vi börjar jaga varandra med yxa?
Citera
2019-11-16, 09:43
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
God Morgon Törnrosa!

Jag vet inte vad du menar med att jag själv "gått den vägen"?

Haha, okej, jag fattar vinken.

Nä men du har klagat och raljerat på ett fruktansvärt sätt om hur svenska kvinnor är mög, förrädare och så vidare. Snacket om att svenska kvinnor skulle älska blattar. Du är själv muslim och lever i och stöttar muslimsk tillväxt, så det blir lite märkligt när du klagar över svenska kvinnor. Och när du pratar om att "vi betalar". Du betalar ingenting här.
Citera
2019-11-16, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det finns ett antal som jag inte orkar sitta och leta reda på åt dig, men här får du några vad du nu ska använda dem till.

..är du seriös nu? Lider inte sakens allvarlighet av din referens till 'fakta'?
Citera
2019-11-16, 09:45
Avslutad
Citat:
..är du seriös nu? Lider inte sakens allvarlighet av din referens till 'fakta'?
Japp, jag är seriös, vad ville du ha inläggen till?
Citera
2019-11-16, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Haha, okej, jag fattar vinken.

Nä men du har klagat och raljerat på ett fruktansvärt sätt om hur svenska kvinnor är mög, förrädare och så vidare. Snacket om att svenska kvinnor skulle älska blattar. Du är själv muslim och lever i och stöttar muslimsk tillväxt, så det blir lite märkligt när du klagar över svenska kvinnor. Och när du pratar om att "vi betalar". Du betalar ingenting här.

Jag har mig veterligen aldrig sagt 'förrädare'. Ni kvinnor är veka i psyket, ingen tvekan om det. ...men förrädare? Det låter inte som mina tankegångar.
Citera
2019-11-16, 09:51
Avslutad
Citat:
Japp, jag är seriös, vad ville du ha inläggen till?

..diskurs, framsteg.
Citera
2019-11-16, 09:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag har mig veterligen aldrig sagt 'förrädare'. Ni kvinnor är veka i psyket, ingen tvekan om det. ...men förrädare? Det låter inte som mina tankegångar.
Det är en definitionsfråga detta med ett vekt psyke. Det beror helt och hållet på situationen och vad som efterfrågas i den.
Du har bestämt att kvinnor är veka för att de inte fungerar som du gör. Det betyder inte att det är en objektiv sanning.
Citera
2019-11-16, 09:59
Avslutad
Citat:
Det är en definitionsfråga detta med ett vekt psyke. Det beror helt och hållet på situationen och vad som efterfrågas i den.
Du har bestämt att kvinnor är veka för att de inte fungerar som du gör. Det betyder inte att det är en objektiv sanning.

Japp. Det är synnerligen objektivt. Jag lever i verkligheten. Put fire on finger, finger burned.

Har du något annat scenario?
Citera
2019-11-16, 10:19
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ja, men det är väl inte några konstigheter? Så måste ju människan fungera som helhet.
Sedan kan detta såklart variera gällande hur starkt och hur påtagligt det är, från person till person.
Det är det sista jag inte tror på.
Ni är bara olika duktiga på att dölja det.

Och iochmed det ovanstående är det inte konstigt att ni blir sura så fort män inte tycker det är ok att ni får välja om ni ska ha avkomman eller inte, men vi är tvungna att betala oavsett vad vi vill.
Citera
2019-11-16, 10:26
Medlem
Jag tror att många är dåliga på att räkna ut konsekvenser.

T.ex om man tar hit många muslimer så blir konsekvensen: att kvinnor får det sämre.

Går män till prostituerade: Blir relationen lidande och även resten av familjen.

Är man elak blir det negativa konsekvenser.

Är man snäll blir det oftast positiva konsekvenser.

Det är det som skiljer en bra Regering från en dålig ,de kan se konsekvenser.
Citera
2019-11-16, 10:26
Medlem
over-unitys avatar
Citat:

Jaså, du är igång nu igen din lilla satmara med häxjakten. Vet du vad? Jag struntar i vad du tycker. Jag tänker inte fjäska för dig. Jag säger precis vad jag tycker och du ska inte lägga dig i ett dugg.

Du sitter och skriver som om jag vore någon idiot. Jag försökte vara snäll igår men det tar jag tillbaka. Jag är som jag är och det går inte att ändra på.

Jag tycker det ska vara bötesbelopp på att våldta kvinnor så länge det inte finns bordeller.

Är det något du har svårt att fatta kring det?

Snälla, var inte en sån hönshjärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in