2019-11-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Den där vita löjliga cykeln med de små hjulen på videon. Ingen MAN skulle sätta sig på en sådan cykel. Bara en person som inte "känner trenderna och klimatet" runt omkring sig gör det. De ser bara "en cykel" Inte att den är löjlig, små hjul och kritvit. - En man född i riket skulle inte ta emot en sådan cykel ens gratis. Barncykel i vuxenformat. Det är därför hyrcyklar ser ut så. Ingen vill stjäla dem för de är så löjliga. -Deras Thermo-kläder kan de mycket gärna ha fått av tex röda korset eller nåt. Den vita jackan känner personal möjligen igen isåfall. Den utmärker sig. Precis som cykeln.

Jag vet hur Malmös politiker enkelt kan slippa undantagstillståndet. Gör de krimiella hemlösa. Vräk dom. Hela familjen. - Sätt de 300 mest dysfunktionella och hela deras familj på tåget till Södermalm. Enkel biljett. Först då kommer regeringen och DNs läsekrets att reagera. Skicka även de ensamkommande på chartade bussar till Kungsholmen och Östermalm och släpp av dem där. Men Malmös politiker är handpuppets åt Stockholm. De saknar stake helt och låter sig rövknullas under helt okontrollerade former. - Deras väljares (ursprungsbefolkningens) hälsa betyder inte ett dugg. De har JAGET i centrum och hoppas på sin egen karriär. Därför är de så handlingsförlamade.

Ska man använda en cykel vid ett hit & run projekt bekymrar man sig knappast om de senaste trenderna inom cykelmodet. Gm har nog inte tänkt att cykla omkring på den framöver.
Citera
2019-11-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Kollade in så gott det gick vänlistan på Mozzart Ahmeto.
alla fans med på Lexbase och Mrkoll!
Hur fan är det möjligt? Killen hade inte en ända vän som inte var dömd ?

Är det så här det ser ut i Malmö? Bara massa kriminella araber?

Fritidsledaren i malmö hade kanske rätt då.
"De flesta barn i malmö än kända av polisen"
Citera
2019-11-15, 23:27
Medlem
Ingen info angående GM än?
Citera
2019-11-15, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Ingen info angående GM än?
Nope! Inga frihetsberövande, ingenting! Polis har ju tydligen skarpa filmer på hela händelse förloppet, men lyckas inte göra ett jack shit ändå, pinsamt! Inget har läckt i tråden iheller, varken ang BO el GM
Citera
2019-11-16, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Är du?
Polisen hade då gått ut med att han är känd utav polisen sedan tidigare. Och, INTE att han är känd i kriminella sammanhang. You get it. Annars gå till biblioteket och fråga om du får lov och låna en lexikon. Kanske blir du en aning klokare.

Han var kriminell din pajas. Det är uppenbart för alla utom er araber. Det låter alltid likadant när nån shunne pangas - åhhh så fin och fredlig han var 😂
Citera
2019-11-16, 01:01
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Nope! Inga frihetsberövande, ingenting! Polis har ju tydligen skarpa filmer på hela händelse förloppet, men lyckas inte göra ett jack shit ändå, pinsamt! Inget har läckt i tråden iheller, varken ang BO el GM
Jag är precis lika nyfiken som alla andra, men har svårt att ta till mig det fetade som du påstår ovan!
Eftersom FU-sekretess ska gälla, och ingen behörig polis tycks ha brutit emot den, så är det väl du som inte vet a jack shit, men ändå uttalar att det är pinsamt!
Vi vet inte vad man har eller inte har i form av bevismaterial m.m. Däremot vet vi att de har fått extra resurser i Malmö enl egen utsago.

Trådar utan fortlöpande intressant topic info tenderar i att fyllas av skit som hör hemma i I&I eller Politik, och då syftar jag inte på ditt inlägg ovan.

Med lite tålamod, så får vi väl se vad som dyker upp eller läcker ut. Något (någon info) i det här ärendet är uppenbarligen extra "känsligt", eftersom nästan ingen av de som brukar ha bra koll på Malmö har varit särskilt talföra.
Senast redigerad av LeBronThurman 2019-11-16 kl. 01:04.
Citera
2019-11-16, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Jag är precis lika nyfiken som alla andra, men har svårt att ta till mig det fetade som du påstår ovan!
Eftersom FU-sekretess ska gälla, och ingen behörig polis tycks ha brutit emot den, så är det väl du som inte vet a jack shit, men ändå uttalar att det är pinsamt!
Vi vet inte vad man har eller inte har i form av bevismaterial m.m. Däremot vet vi att de har fått extra resurser i Malmö enl egen utsago.

Trådar utan fortlöpande intressant topic info tenderar i att fyllas av skit som hör hemma i I&I eller Politik, och då syftar jag inte på ditt inlägg ovan.

Med lite tålamod, så får vi väl se vad som dyker upp eller läcker ut. Något (någon info) i det här ärendet är uppenbarligen extra "känsligt", eftersom ingen av de som brukar ha bra koll på Malmö har varit särskilt talföra.

Håller med så fort de blir stopp i infon dyker alla hobbypolitiker upp. Som tur är är vi fortfarande ett par stycken som är intresserade av fallet i sig. Mer info lär komma tillslut det gör de nästan alltid
Citera
2019-11-16, 01:10
Medlem
dufrianords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifMohammed
Dålig teaterföreställning från farsan på SVT. Nu blir han en inkomst fattigare.
Vad menar du med ”en inkomst fattigare” ? Har du någon länk?
Är detta fallet som många säger var en slags bluff? ”15 åring som sköts utanför pizzeria i Malmö” känns så orimligt att de skulle bluffa om sånt här med så hög och grov kriminalitet som i Malmö
Citera
2019-11-16, 01:19
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack

Eller så vill polisen kanske slippa denna skit i framtiden så man låter araberna skjuta ihjäl varandra eftersom det blir mindre jobb att hämta nån i en påse än att jaga nån som knappt syns i mörkret.

Jag är lite konspiratoriskt lagd absolut men det blir definitivt billigare med en svart sopsäck som man fraktar till en biogasanläggning och låter liket bli bränsle till en buss i nån halvtimme så har man ju fått ut nått av värde i människan innan den är borta iallafall.

Vad kan sägas om stämningen på platsen i Malmö just nu? Hänger det hämnd i luften eller har man inte slutat fira mordet ännu?

Hoppas iallafall att polisen håller sig passiva till att gripa dessa avarter det är nog billigast i längden eftersom dom inte har nått mänskligt värde att tala om iallafall.
Citera
2019-11-16, 01:31
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dufrianord
Vad menar du med ”en inkomst fattigare” ? Har du någon länk?
Är detta fallet som många säger var en slags bluff? ”15 åring som sköts utanför pizzeria i Malmö” känns så orimligt att de skulle bluffa om sånt här med så hög och grov kriminalitet som i Malmö
Fallet i sig är ingen bluff! Skribenten "LeifMohammeds" inlägg bör nog tolkas som att offrets pappa, som uttalade sig via tolk på TV, har förlorat de pengar som grabben drog hem som försörjning till familjen.
Min egen åsikt i frågan hanterar jag i Politikforum och inte här i ABoK.
Citera
2019-11-16, 01:37
Medlem
dufrianords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Fallet i sig är ingen bluff! Skribenten "LeifMohammeds" inlägg bör nog tolkas som att offrets pappa, som uttalade sig via tolk på TV, har förlorat de pengar som grabben drog hem som försörjning till familjen.
Min egen åsikt i frågan hanterar jag i Politikforum och inte här i ABoK.
Jaha nu förstår jag, tack för svaret! Detta var en rörig forumsdel men mycket förkortningar. (säkert bra för de insatta) ska inte ta upp mer plats nu, tack igen!
Citera
2019-11-16, 02:55
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Ett liv värderas bara till 7 tusen i dessa kretsar, inte mycket alls.
Känns som hämnden och stratuera exempel är mycket mer värt.

nej men inget nytt, skjutningarna mellan rinkeby och lejonen år 2013-14 handlade om ett par jeans och ett hegge röka

dom e slut i huvudena
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in