Sängkammarblicken intränad framför spegeln..den här ofarliga teddybjörnen är ungefär lika maskulin som en handväska. Exakt samma min på 99 av 100 bilder, verkar ha gjort några små förbättringar i ansiktet med. Ljusare i hyn nu jämfört med äldre pr-bilder. Samma läkare som Michael Jackson kanske
Tidigare känd för utslätad pausmusik som funkar i hissar o snabbköp
Bara ett tyckande från mig, och jag har aldrig hört hans namn förut, utan bara sett bilden i första inlägget.
Men, nog borde det finnas dom som ser mera sexiga ut än honom? Jag tänker inte på sexig då jag ser bilden på honom...
Men beror ju på hur det är bedömt, bara utseende eller något annat?
Skulle vara ännu mer märkligt om det vore någon okänd.
Världens sexigaste man 2020...Xi Ping Pong. Till vardags jobbar han i ett kinesiskt gatukök där han säljer nudlar.
Angående valet så är jag fel person att bedöma det då jag inte är kvinna men kan inte heller se hur en neger kan ta hem det... Hur utser man vinnare egentligen? Röster eller är det bara så att den som gör listan gillar människan i fråga och vill ge honom en liten PR-boost?
Men herre Gud era byfånar, hur fan ser ni ut själva? Han kanske har gått igenom en rejäl besiktning, och där har man konstaterat att han är fulländad.
All sexighet sitter fan inte i en " deodorantpinne" en tvålfager jävel som TROR att han är vacker.
Och sluta rasistvarianten, svart vit gul grå, vad i helvete spelar detta för roll ? Har vi någon som helst rätt att sätta oss över de mörkhyade. Det är sedan urminnes tider bestämt att solen bestämmer hur man föds.
Bara löjligt att gapa " nigger" osv, vittnat bara om hur lågt IQ ni har som utövar dessa vokabulär.
Skitsnack kvinnor är inte intresserade av korta män med brun hudfärg.denna person får kompensera med att vara känd och ha mycket pengar för att få en flickvän.utan det så hade han vart en vanlig okänd incel.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!