2019-11-13, 12:29
Bannlyst
Haha hela tråden ballar ur för SD är arga för att en rasist inte vann.
Citera
2019-11-13, 12:45
Medlem
truthwillouts avatar
Såklart de väljer en neger. På fullaste allvar, en sådan kan aldrig vara världens sexigaste man. Politiskt motiverat. Skamligt. Grisigt beteende.
Citera
2019-11-13, 12:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Sexigaste alltså. Inte snyggaste. Jo det går nog för många kvinns bara de tänker på honom och All of Me. Sedan är det såklart typiskt att amerikanska tidningar som People alltid väljer just amerikaner som de bästa på alla listor. I Sverige hade ju Mikael Persbrandt toppat.
Citera
2019-11-13, 12:55
Medlem
kalkryggars avatar
Är inte det här ett övergrepp mot alla män som ofrivilligt pekas ut. Man har ju alltså bedömt hans kropp och värderat han som människa efter grovt sexuella anspelningar. Jag har fått lära mig i artikel efter artikel senaste åren att detta leder till våldtäkt och en våldtäktskultur.

Sen fattar jag inte hur han blev sexig. Det ser ju ut att vara något fel på hans ansikte. Hans speciella ansikte ger mig känslan att han är skenhelig/opålitlig. Jag får alltså en otrygg känsla av att se honom.

Jag tror också att om jag var världskänd så skulle jag lätt hamna på 5-i-topp i världen som både sexigast och snyggast. Kanske sötast också...förmodligen.

Citat:
Ursprungligen postat av lrreversible
Löjligt. Skellefteå AIK:s målvakt Mantas Armalis är 20 gånger snyggare, minst.

Men han är ju vit...är du rasist? Han bär ju på en kolonialskuld och det kan väl inte vara sexigt?
Citera
2019-11-13, 12:57
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Hawking var ju värsta kvinnokarlen tydligen, gift hur många gånger som helst!

Två gånger är väl inte hur många gånger som helst, även om det i just hans fall är anmärkningsvärt många. Men jag ger mig, tycker du som kvinna att Hawking är sexig, så finns det inte mycket att debattera om årets pristagare.
Citera
2019-11-13, 13:00
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiNazi99
Haha hela tråden ballar ur för SD är arga för att en rasist inte vann.

Hur vet du att hen inte är rasist? (hen medvetet använt då det i det här fallet är ett synnerligen passande ord)
Citera
2019-11-13, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Två gånger är väl inte hur många gånger som helst, även om det i just hans fall är anmärkningsvärt många. Men jag ger mig, tycker du som kvinna att Hawking är sexig, så finns det inte mycket att debattera om årets pristagare.

Jasså var det bara två, jamen ändå bra jobbat av Hawking med tanke på förutsättningarna tycker jag!
Citera
2019-11-13, 13:06
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Han ser ut som en android.

Jag hade kunnat acceptera typ Joaquin Phoenix eller nåt.
Citera
2019-11-13, 13:17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Hawking var ju värsta kvinnokarlen tydligen, gift hur många gånger som helst!

Jag kom att tänka på detta:
He may be one of the world's most eminent scientists but one thing remains a mystery to Professor Stephen Hawking - women.

When asked what he thinks most about during the day the physicist, who turns 70 on Sunday, said: "Women. They are a complete mystery."
Citera
2019-11-13, 13:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
John Legend vinner givetvis detta pga. att han är "woke" & anti-Trump.

https://twitter.com/johnlegend/statu...98570463932416

Liberal singer John Legend to release a 'woke' version of 'Baby It's Cold Outside'
https://www.theblaze.com/news/libera...s-cold-outside

På samma sätt som alla i Sverige som får pris på någon P3-gala.
Citera
2019-11-13, 13:22
Medlem
Är det okej för feministerna att män objektifieras? Eller gäller det bara kvinnor?
Citera
2019-11-13, 13:22
Medlem
george.sthlms avatar
han är riktigt kort om jag minns rätt, typ 1.70
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in