Citat:
Ursprungligen postat av
Elsa2018
Lurigt sedan HD blev misstänkt också. Innan dess tänkte jag så där också: att hennes beteende berodde på att hon med rätta var livrädd för SD. Kanske stämmer det än, kanske finns det mer på HD. Det låter däremot osannolikt att SD skulle skydda HD så till den grad om BARA hon vore skyldig. Fast.... Kanske är han övertygad om det han sa till en början, att de aldrig får dit ngn för mordet, åtminstone så länge han behåller sin pusselbit.....
Jag tror att det ligger en hel del i det du skriver att hon var/är livrädd för honom och spelar med i spelet.
Om även hon är skyldig så är jag imponerad att hon, en tvåbarnsmamma, sjuksköterska och säkert också en vän till många, klarar av (???) att leva sin vardag och fortsätta att vara offentlig i bla geocachingkretsarna. Jag skulle nog hålla väldigt låg profil.
Lenas inblandning i parets liv, dvs förhållandet m SD och allt vad det innebär tä ker jag inte lägga mig i, varken med bu eller bä. Helt säker är jag iaf att hon är oskyldig till att hon bragdes om sitt liv. Dom var två om det hela och samma gällde ansvaret. Ingen ska behöva bli mördad,punkt slut.