Citat:
Ursprungligen postat av
TruckerKing
S fall går förbluffande snabbt. De saknar både trovärdighet och svar i den viktigaste samhällsfrågan men takten de tappar i är dramatisk. Ingen ser längre på bunkergänget med respekt. Frågan är ju om de ö h t kan sitta kvar?
S är gårdagens parti och har misslyckats totalt, vilket allt fler inser. Inte omöjligt att vi får se en total genomklappning ner mot 17-18% det närmaste året i takt med att media svänger över till SD-sidan.
Intressant analys!
Jag tror till och med på en lägre siffra om det muslimska partiet ”Nyans” kommer till skott.
Det är väl någon miljon muslimer som ”sviker” sitt uppdrag som Sosseröstboskap då.
Nu kan ”Nyans” få makt på riktigt.
De har ju infiltrerat partierna och har styrfart i dessa.
Nu väntar vi bara på att bli ett nytt Palestina fullt ut.
OnTopic, oerhört djävla glädjande att se att nu drar SD ifrån. Man får väl hoppas på att de får runt 35% minst 2022.
Kanske, kanske och kanske det finns en djävla möjlighet kvar att rädda Sverige genom en drakoniskt hård ”Baltutlämning” då.
Arma, ARMA djävla Sverige!