Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Svårt att veta vad de ha på henne.
Det kan förstås finnas sådana förklaringar, att hon vill ge ett visst intryck av att hon har tagit avstånd och att hon inte vill att media använder bilderna såsom de gjort med SD tidigare.
Samtidigt har hon haft all världens tid att göra det tidigare, särskilt nu sedan hon själv hamnat under luppen.
Men det kanske är så att hon har fått signaler på att det drar ihop sig.
Vem är hennes försvarare?
Jag förmodar att det kommit in en del svar från NFC och kanske polisens utredare redan har sammanställt en del saker som presenterats för henne.
Och kanske var det något sådant som HD refererade till i en logg för en tid sedan; att det var något positivt som hon fått besked om som gjorde henne glad?
Din sista mening här ang vad det var för positivt HD fått besked om är jag nyfiken på... misstänker starkt att det har något med utredningen att göra.
Du skrev i ett inlägg att typ "det kanske blir hon och en fisk". Jag missunnar henne inte ett förhållande (om det visar sig att hon är helt oskyldig), men jag skulle hellre se att hon tar sitt förnuft tillfånga och väljer att först och främst ägna sig åt barnen (före sillar och geo). Det är något jag tycker att hon borde göra redan nu då jag är rätt övertygad om att barnen inte mår bra!
Är det någon som vet om HD får ha barnen hemma/bor hon i sin lägenhet eller är hon hemma hos sina föräldrar?
Synd att EGT inte skriver längre i tråden (och ett flertal andra är saknade)!
Ps vad gäller borttagna bilder av SD verkar det vara en trådsanning... DS