2019-11-13, 21:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu är det ju din mamma som försörjer din man och inte du som jobbar medan din man är hemma med föräldrapenning.

Jag brukade jobba och försörja min man innan jag fick barn.

Citat:
Du vet att det de flesta föräldrar numera delar tämligen lika när det gäller föräldraledighet och att det oftast är mamman som är hemma det första halvåret av det praktiska skälet att hon helammar

1) Att få barn gynnar kvinnan och kostar mannen. Därför är det rättvist att kvinnan betalar mannen för att han går med på att leka familj.

2) Män som ställer upp på att bilda familj gratis är cucks.

Citat:
Kvinnor är inte hemmafruar för att de är hemma med en bebis.

Det är klart att de är. Att bara ha 1 bebis är lol.

Citat:
Missar du vad alla killar skriver på forum och hur arga de är för att tjejer har sex med alla utom dem själva

De saknar erfarenhet av relationer. Det finns en anledning till att det är medelålders gifta män som köper sex. De männen har redan haft sex och relationer med civila kvinnor och vet att det är bullshit.
Citera
2019-11-13, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

1) Att få barn gynnar kvinnan och kostar mannen. Därför är det rättvist att kvinnan betalar mannen för att han går med på att leka familj.

De saknar erfarenhet av relationer. Det finns en anledning till att det är medelålders gifta män som köper sex. De männen har redan haft sex och relationer med civila kvinnor och vet att det är bullshit.
Så din man ställer upp och leker familj varför valde du att skaffa en massa barn med en man som du betalar för att leka familj, varför valde du inte en man som önskade sig barn
Citera
2019-11-13, 22:23
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Exakt vad jag gjorde.

Skulle fler unga män upptäcka t ex FKK klubbarna skulle de också göra samma sak. Finns ingen som helst anledning att sitta på Tinder när man kan åka dit istället.

Jag tror det mest handlar om okunskap. Många känner helt enkelt inte till de här ställena.

Fast alla tycker inte att det tilltalar att köpa sex. Vissa vill jobba för bytet.
Citera
2019-11-13, 22:28
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Du är LOL. Här skulle det vara tvärtom, det kan jag tala om för dig. Jag är the housewive och min karl skulle arbeta. Riktiga karlar gör det
Citera
2019-11-13, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Fast alla tycker inte att det tilltalar att köpa sex. Vissa vill jobba för bytet.
Ja en bebis är ju inte mycket att vara hemma med en ugandisk kvinna har fött 44 barn och är bara 40 år så där ligger du allt i lä
Citera
2019-11-13, 23:14
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Ja, men för majoriteten av unga män på Tinder och andra nätdejtingappar är det hopplöst. De kommer aldrig få något byte hur mycket de än jobbar.

Citat:
Du är LOL. Här skulle det vara tvärtom, det kan jag tala om för dig. Jag är the housewive och min karl skulle arbeta. Riktiga karlar gör det

Riktiga kvinnor ställer upp på sex när mannen vill
Citera
2019-11-13, 23:24
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja, men för majoriteten av unga män på Tinder och andra nätdejtingappar är det hopplöst. De kommer aldrig få något byte hur mycket de än jobbar.

Riktiga kvinnor ställer upp på sex när mannen vill

Javisst gör hon det, om mannen uppför sig ordentligt tillbaka.
D.v.s. förstår vad det innebär att vara en man, att anstränga sig, vara lojal och bruka allvar.
Det finns ju ingen anledning att "ställa upp" på sex och vara tillmötesgående om mannen spenderar tid på bordeller eller ligger på sofflocket och spelar tv-spel, likt Babianens man.
Citera
2019-11-13, 23:34
Medlem
over-unitys avatar
Citat:

"Bytet?"

Ser du kvinnor som "byten" som män ska jaga efter?
Citera
2019-11-13, 23:54
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Javisst gör hon det, om mannen uppför sig ordentligt tillbaka.
D.v.s. förstår vad det innebär att vara en man, att anstränga sig, vara lojal och bruka allvar.
Det finns ju ingen anledning att "ställa upp" på sex och vara tillmötesgående om mannen spenderar tid på bordeller eller ligger på sofflocket och spelar tv-spel, likt Babianens man.

Det finns garanterat gott om män med jobb som varken går till bordeller eller spelar tv-spel, men som ändå lever i sexlösa relationer.
Citera
2019-11-13, 23:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det finns garanterat gott om män med jobb som varken går till bordeller eller spelar tv-spel, men som ändå lever i sexlösa relationer.

Ja då har de valt fel kvinna då. Jag förstår inte varför man inte skulle ha sex med sin man?
Även om man nu inte är jättesugen vid en viss tidpunkt så kan man ha sex ändå av omtanke för sin partner. Dessutom blir man oftast sugen när man sätter igång.
Tror de flesta kvinnor (och män) håller med mig.
Citera
2019-11-13, 23:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
"Bytet?"

Ser du kvinnor som "byten" som män ska jaga efter?

Vissa män ser det så. Jag ser det inte så men visst får mannen gärna jaga mig lite. Jag är en traditionell madame 😊
Citera
2019-11-14, 02:18
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Vissa män ser det så. Jag ser det inte så men visst får mannen gärna jaga mig lite. Jag är en traditionell madame 😊

Det är för komplicerat i människans värld. Hade vi varit djur i skogen hade man bara hoppat på första bästa hona och satt på henne. Djur kan våldta utan konsekvenser.

Sexköp är nästan lite djuriskt i sin enkelhet. Bara en liten slant, betala och så kan man nästan börja bete sig som ett djur i skogen med honan.

Det kanske är därför du ogillar sexköp, du gillar inte när män som beter sig som djur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in