2019-11-09, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mj00lk1
Tja!
Jag fick lite random 25 vita små runda piller med enbart märkningen A5 på ena sidan. Killen jag fick de av sa bara att de var alprazolam. Någon som vet vad detta är och hur starka de är?

Jag har då aldrig hört talas om att alpra skulle komma i den formen.
Citera
2019-11-09, 09:36
Medlem
Alprazolam depot vs vanliga alprazolam
Är det bättre med depot i "beroende" frågan då den inte slår lika fort o hårt och dessutom har effekt under längre tid?
Citera
2019-11-12, 16:50
Medlem
Förr i tiden kunde jag flumma o få energi av Xanax men nu blir jag trött, tomrums känsla men ändå lite mer social.. Kan de va för att jag röker till? Men blir inte skön, tagit 2mg ksalol?

Får nästan mer ångest av tomhetskänslan ;(
Senast redigerad av betman123 2019-11-12 kl. 16:58.
Citera
2019-11-12, 17:00
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Förr i tiden kunde jag flumma o få energi av Xanax men nu blir jag trött, tomrums känsla men ändå lite mer social.. Kan de va för att jag röker till? Men blir inte skön, tagit 2mg ksalol?

Får nästan mer ångest av tomhetskänslan ;(

Dåliga fakeksalol skulle jag nog säga. Finns bra kopior och det finns dåliga, låter som du haft oturen att få tag på dåliga.
Citera
2019-11-12, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Dåliga fakeksalol skulle jag nog säga. Finns bra kopior och det finns dåliga, låter som du haft oturen att få tag på dåliga.
Va länge sen det blev såhär. Asså dom är nog äkta men har hört fler som inte kan flumma längre undar ba vrf de blir såhär
Citera
2019-11-12, 17:23
Medlem
Citat:
Va länge sen det blev såhär. Asså dom är nog äkta men har hört fler som inte kan flumma längre undar ba vrf de blir såhär
Känner lite samma sak. Dock blir jag till en helt annan människa.
Samma sak oavsett vilken benzo jag tar, mer eller mindre.
Förr blev jag glad, social och kunde ha väldigt roligt på benz.
I dagsläget försvinner visserligen min ångest, men blir istället till en speciell tomhetskänsla som är svår att sätta fingret på, blir dessutom väldigt aggressiv och tappar helt kontrollen 9 gånger av 10. Har bland annat vaknat upp med fulla restriktioner i häktet och blivit mörkrädd när jag läst min egna förhör. Jag blir totalt hänsynslös och svart i ögonen.

Så himla synd då ingenting annat hjälper mot min ångest.. Känner mig nästan förlorad.
Senast redigerad av Oraleorale 2019-11-12 kl. 17:26.
Citera
2019-11-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Använder ej benso längre, utan frågar mer av ren nyfikenhet. Florer det fortfarande Ksalol kartor märkta "Galenika a.d" på baksidan eller är det den nya märkningen som tagit över, "Galenika a.d Beograd"? Märker ni skillnad på dessa två gällande kvalitén?

Senaste Galenika-kartorna jag stött på(både Bensedin och Ksalol) har sett annorlunda ut än tidigare. Dels att de har helblå märkning(dvs enbart aluminiumfärgen och blått) och det står:
”oralna upotreba
Galenika
Ksalol 1mg
tableta” samt en trekant. Dessa har längre hållbarhetstid än de tidigare kartor jag kommit över. Undrar om de tillverkas på någon annan fabrik eller om de är fejk? Tycker absolut de fungerar som de ska, både utseende och smak känns korrekt. Ätit väääääldigt mycket ksalol i mina dagar, allt från de gamla kartorna, lösa och till nämnda ”Galenika Beograd A.D” så känns som jag är en inbiten ätare av dessa.
Nu senast kom jag över ett parti Frontin 1mg’s, tycker det är de bästa alprazolamen utöver de från svenska apotek tbh. Fick betala lite mer än vanligt(Brukar betala runt 5-7kr/st för Ksalol, dessa Frontin kostade jag på mig för 10kr/st, såklart i blister).
Citera
2019-11-12, 21:45
Medlem
Citat:
Tog 4mg till sen vilket gjorde de lite roligare sen nu ca:3h efter så köpte jag mig ett 6pack 3.5or..

Först tänkte ja att de kanske inte boostar så mkt efter 3-4 sen ja poppade dom 4 sista men de klart de sitter kvar i kroppen..

Ska ta det lugnt med ölen det vet jag, de kan spåra snabbt... ligger nu alltså på 6mg sen kl 12 typ
Citera
2019-11-13, 00:55
Medlem
snooper123s avatar
Hej!
Ska hålla ett tal inför 30 personer och får panikattack och kan inte andas om jag gör det.
Min fråga är: tror ni det räcker med en xanor 1mg för att jag ska kunna hålla talet utan problem?
Väger 95kg
Mvh
Citera
2019-11-13, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Hej!
Ska hålla ett tal inför 30 personer och får panikattack och kan inte andas om jag gör det.
Min fråga är: tror ni det räcker med en xanor 1mg för att jag ska kunna hålla talet utan problem?
Väger 95kg
Mvh

Har du ätit någon benso innan? De bästa är väl om du har möjlighet att testa 1mg och se hur det känns. Då jag antar att talet är viktigt för dig så vill du ej ta varken för mycket eller för lite.
Citera
2019-11-13, 13:33
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Hej!
Väger 95kg
Mvh
Flunizepam 0,5 eller max 1 MG i första val annars diazepam 10-20mg beroende på hur lättpåverkad du blir. Dock tror jag Benson kan ställa till det mer än det gör nytta. Finns medicin för högt blodtryck som är bättre. Motverkar stress, svettningar och panik men minns dock inte namnet just nu.
Citera
2019-11-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Flunizepam 0,5 eller max 1 MG i första val annars diazepam 10-20mg beroende på hur lättpåverkad du blir. Dock tror jag Benson kan ställa till det mer än det gör nytta. Finns medicin för högt blodtryck som är bättre. Motverkar stress, svettningar och panik men minns dock inte namnet just nu.
Inderal används mycket av pianister vid provspelning osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in