2019-11-12, 23:24
Medlem
NamnlosBarns avatar
hur kommer det sig att kvinnan inte fått lika stor uppmärksamhet som jaffar?. samlades bara ca 10 pers och la blommor på platsen... .

förresten ingen update från aftonhoran än?
Citera
2019-11-12, 23:37
Medlem
Ken Drydens avatar
Viktigt: Jag kan meddela från en säker källa i den 25-åriga kvinnans omedelbara närhet att hon INTE är hjärndöd. Hon hålls emellertid nedsövd för närvarande.
Citera
2019-11-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Viktigt: Jag kan meddela från en säker källa i den 25-åriga kvinnans omedelbara närhet att hon INTE är hjärndöd. Hon hålls emellertid nedsövd för närvarande.

Härligt att höra. Hoppas att det går bra för henne.
Citera
2019-11-13, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastitest
Härligt att höra. Hoppas att det går bra för henne.

Det hoppas vi alla men tyvärr har såna här saker stora möjligheter att skapa eviga handikapp
osv.

Hur är det med Emma som höll på att bli mördad av Casper o lämnades på ett fält
utanför Kristianstad för ett antal år sedan - hon överlevde - men är hon helt återställd
o som hon var innan?
Citera
2019-11-13, 00:02
Medlem
Snyggingggs avatar
Detta är så brutalt och hemskt:-( Stackars tjej, det gör ont i mig att tänka på vilken panik hon fått när hon blev angripen av psykot:-( Hoppas verkligen att hon överlever:-(
Citera
2019-11-13, 00:28
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Det hoppas vi alla men tyvärr har såna här saker stora möjligheter att skapa eviga handikapp
osv.

Hur är det med Emma som höll på att bli mördad av Casper o lämnades på ett fält
utanför Kristianstad för ett antal år sedan - hon överlevde - men är hon helt återställd
o som hon var innan?

Hon svävade ju också mellan liv och död. Hennes skador var dock främst på grund av syrebrist, har jag för mig. Så kanske inte helt jämförbart.

Hon är vad jag förstår inte helt återställd, fortfarande problem med minnet. Men verkar blivit betydligt mer återställd än vad jag trodde hon skulle bli. Kan prata och gå. Vet inte om kan ha ett vanligt jobb?
Citera
2019-11-13, 00:34
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden

Är hon/offret svensk?
Citera
2019-11-13, 01:45
Medlem
-DaRude-s avatar
Finns opixlad bild på gm?

Kan vara en fördel att känna igen avskrädet. Han förtjänar såklart att slaktas och bli gödsel eller dylikt så har vi åtminstone fått någon vinst från den genetiskt defekta skräpmänniskan.
Citera
2019-11-13, 05:26
Medlem
MijailovicFanClubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Ingen bryr sig om kvinnan, hon var svensk. Påhoppad av ett hitkommet hatiskt islamist-kräk (Ramadan i efternamn säger väl allt var han står rent ideologiskt -utöver handlingen då försåss)
Naturen har sin gång. Hanen är starkare än honan. Han tar vad han vill ha. Om honan gör motstånd ja då slutar det så här. Det finns inga lagar och regler i naturen förutom att den starke överlever och den svage går under. Ibrahim Ramadan ville sprida sin arabsäd i denna hona (svensk eller kurd spelar mindre roll) fick inte göra det och då slog han ihjäl henne.
Citera
2019-11-13, 07:14
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MijailovicFanClub
Naturen har sin gång. Hanen är starkare än honan. Han tar vad han vill ha. Om honan gör motstånd ja då slutar det så här. Det finns inga lagar och regler i naturen förutom att den starke överlever och den svage går under. Ibrahim Ramadan ville sprida sin arabsäd i denna hona (svensk eller kurd spelar mindre roll) fick inte göra det och då slog han ihjäl henne.

Enligt advokaten (som visserligen är just advokat, ja) så satt hon med hörlurarna i då hon plötsligt attackerades. Det ska alltså inte föregåtts av någon kontakt dem emellan, som att han skulle gjort närmanden etc.. Hon attackerades alltså inte på grund av att hon skulle gjort motstånd, enligt advokaten.

Du verkar ha uppgifter som talar för ett delvis annat förlopp. Varifrån kommer dessa?
Citera
2019-11-13, 08:25
Medlem
Trojan - vad SC430 menar är att blir man tillräckligt skadad (fysiskt) sätter det sina spår i
resten av livet - låt oss säga att det nuvarande tjej råkade ut för skulle hända värzztta boxaren
eller sprinterlöparen (alla världsmästare) - skulle de då kunna fortsätta vara världsmästare i
sin genre o vinna över alla?

Till MihajlovicFanClub - problemet är att de här främmande fåglarna INTE VILL TA SEDEN
DIT DE KOMMER - MEN VÄL SÄÄÄÄDEEEN HIT DE KOMMER
Citera
2019-11-13, 11:46
Medlem
AmirMekkys avatar
Eftersom det var ett rasistiskt hatbrott detta, sandnegern attackerade alltså en vit svensk tjej bara för att hon var vit och svensk - kan det bli aktuellt med en dom där hatbrott är inkluderat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in