2019-11-12, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
Ser ut att vara långt från 1 liter, hur kan du anse att det är mängder med blod. Sluta med fake news!

Men ärligt talat är du störd eller? Man ser att kvinnan förlorat mycket blod bänken fick dom spola av och det du ser på marken är en del av det. Är du någon blodexpert och kan avgöra mängden eller. Och vadå fakenews? Verkar som du försvarar Ibr*him R*madan som utförde detta.

https://www.dn.se/nyheter/sverige/kvinna-livshotande-skadad-efter-misshandel-1/
Citera
2019-11-12, 09:01
Medlem
certinaknoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julianahassel
Fast okej, det är väl upp till betraktaren vad "mängder" är?
Det går runnit blod på halva bänken och en stor pöl framför, enligt mig är det mycket blod.
Nej lite sans och balans får det fan vara när vi talar om brottsmål. Hade det varit fråga om 3-4 liter blod hade det naturligtvis varit annorlunda.
Men för referens, så lämnar man 450 ml blod när man är blodgivare. Det är väl vad det ser ut att vara på bilderna som vi pratar om. Löjligt att påstå att hon förlorat 'mängder' med blod på plats då.
Citera
2019-11-12, 09:07
Medlem
certinaknoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Men ärligt talat är du störd eller? Man ser att kvinnan förlorat mycket blod bänken fick dom spola av och det du ser på marken är en del av det. Är du någon blodexpert och kan avgöra mängden eller. Och vadå fakenews? Verkar som du försvarar Ibr*him R*madan som utförde detta.

Här har du ett exempel på estimeta blodförluster. Tycker du fortfarande det ser ut som att hon förlorat mycket blod när du nu vet hur mycket 0.5 liter ser ut på backen??? Idiot.
https://m.youtube.com/watch?v=muXMfM8p1fk

Lever BO fortfarande?
Citera
2019-11-12, 09:30
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
Här har du ett exempel på estimeta blodförluster. Tycker du fortfarande det ser ut som att hon förlorat mycket blod när du nu vet hur mycket 0.5 liter ser ut på backen??? Idiot.
https://m.youtube.com/watch?v=muXMfM8p1fk

Lever BO fortfarande?
Men spelar det någon roll hur mycket blod hon förlorade eller varför lägga en massa tjafs och vikt på det? Sjukhuset uppger att hon fått livshotande skador, det är väl det och inte hennes blodförlust som räknas när det kommer till skadeläget?

Jag hoppas att hon lever och blir helt återställd. Ju yngre man är, desto större förmåga har tydligen hjärnan att läka. Dock har jag fått för mig att det handlar om barn, så det hjälper troligen inte den här stackars kvinnan.
Senast redigerad av cleovarnamnet 2019-11-12 kl. 09:34.
Citera
2019-11-12, 09:50
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko

Varför maskar du ens namnet när det är bekräftat att det är han och han är häktad på sannolika skäl och har erkänt? Är du störd? Ibrahim Ramadan heter han och har oprovocerat i stort sett slagit ihjäl en kvinna.
Citera
2019-11-12, 10:01
Medlem
Stämmer det att hon är förklarad hjärndöd nu?
Citera
2019-11-12, 10:03
Medlem
Star Witnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svana
Jag känner att jag vill döda den här jävla babben! Så satans arg.

Spara den vreden till den dagen någon i din närhet eventuellt blir drabbad.

Hade detta varit min fru eller dotter hade jag svurit på att döda personen. Kvittar hur pass psykiskt ”sjuk” han är. Jag hade gått ut med mina planer i sociala media, jag hade sannolikt blivit åtalad och jag hade utnyttjat rättegången för att skapa debatt kring importerad onödig kriminalitet. Sen hade jag suttit av min tid, fått en massa uppskattning av allmänheten och en vacker dag stått fast vid mitt löfte utan att lämna ett enda tekniskt bevis.
Citera
2019-11-12, 10:42
Medlem
Ingen bryr sig om kvinnan, hon var svensk. Påhoppad av ett hitkommet hatiskt islamist-kräk (Ramadan i efternamn säger väl allt var han står rent ideologiskt -utöver handlingen då försåss)
Citera
2019-11-12, 10:45
Medlem
hassehazemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Hur kan de va att ingen vet vem BO är? Så stor stad är inte Malmö..

Jag vet vem hon var men ser ingen som helst anledning att skriva det här.
Citera
2019-11-12, 11:08
Medlem
Zoncas avatar
Polisutredningen hanteras av roteln för grova brott i Helsingborg, på grund av den hårda belastning som Malmöpolisen utsatts för.
Citera
2019-11-12, 11:11
Medlem
harperlees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassehazeman
Jag vet vem hon var men ser ingen som helst anledning att skriva det här.

Vem hon var? Är hon död?
Citera
2019-11-12, 11:43
Medlem
seniormadames avatar
Någon som har bild på odjuret?
Vet man vem kvinnan är än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto