Citat:
Jaha, jag tog några dagar ledigt och vips avstannade tråden! Pudelfrillan dök upp som gubben ur lådan och skulle ta på sig ledartröjan och styra upp tråden, vara den som vi skulle tro på och så vidare. Och när jag då pausade, tyckte Pudelfrillan tydligen inte att det var intressant längre. Och Pudelfrillans följeslagare TheodoreKaczynski tyckte heller inte att det var intressant längre. Där ser man. Lika mycket som Pudelfrillan anser att till exempel Kvasta-Sara har som uppgift att sakta ner tråden och få den att tappa fokus, lika mycket har Pudelfrillan den uppgiften - om än lite på "andra hållet", så att säga.
PU är fortsatt högintressant som misstänkt och jag tycker att vi kan fortsätta att fundera kring den personen och hans kompis PK. Givet också att BW alltjämt är intressant. Plus ytterligare några namn. Jag tycker att vi fortsätter där. (Jag misstänker starkt att någon snart är inne i tråden och tar mina ord och vänder dem emot mig. Förutsägbart har visat sig vara bara förnamnet flera gånger om hittills!)
PU är fortsatt högintressant som misstänkt och jag tycker att vi kan fortsätta att fundera kring den personen och hans kompis PK. Givet också att BW alltjämt är intressant. Plus ytterligare några namn. Jag tycker att vi fortsätter där. (Jag misstänker starkt att någon snart är inne i tråden och tar mina ord och vänder dem emot mig. Förutsägbart har visat sig vara bara förnamnet flera gånger om hittills!)
Lägg ner Ugglan, vad är det här för fjantigheter? Din inställning förstör tråden, du bevakar och ser till att inget får ifrågasättas eller diskuteras här. Har du legat sömnlös nu ett par nätter bara för att det dyker upp andra åsikter och infallsvinklar än dom du själv slaviskt driver?
Då är det hög tid att upplysa dig om att det här är inte är din privata blogg utan en mordtråd på Flashback. Jag förstår verkligen inte vad ditt problem är?
Och nej, jag är inte ute efter att ta på mig en i din vilda fantasi påhittad s.k. "ledartröja". Jag har ej heller något behov av att vara "den som ni ska tro på" som du så stolligt uttryckte det.
Och varför kan du aldrig tala i egen sak? Varför låtsas du av någon outgrundlig anledning föra hela trådens talan genom att använda dig av härskartekniken att alltid säga "VI" när du skriver här? En osmaklig egenhet som du alltid har haft en fäbless för. Din paranoia verkar för övrigt slå nya rekord.
Men du kan vara lugn och vill du veta en sak? DU får jättegärna vara ledaren här om du vill!!! för jag inget som helst intresse av att styra tråden.
Det enda jag vill är att i all välmening bidra med lite nya infallsvinklar. Sen är det givetvis alltid intressant att gräva lite djupare i saker som man märker gör dig upprörd.
Men, men.. jag ber väl så hemskt mycket om ursäkt att jag störde friden genom att posta ett par inlägg i tråden det var ju trots allt ett år sedan jag senast skrev något här.
Vad det gäller PU och Kvasta-Sara så tror vad jag vill om dom för vi har alla rätten att ha en egen åsikt eller hur?
Vad du anser och hur du tänker kring dessa karaktärer intresserar mig inte.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2019-11-12 kl. 21:41.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2019-11-12 kl. 21:41.