2019-11-12, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Sedan Internet blev billigt och alla fick tillgång till det? Du menar runt år 2000?

2) Du kan se att den stora ökningen har skett från 2008 då hade folk redan Internet.

3) Vad det handlar om är att unga män saknar resurser: inget/lågbetalt jobb, bor hos föräldrarna, ingen cool bil. Då vill kvinnor inte ha sex med dem eftersom de inte kan betala.
Det handlar om att unga män inte lämnar sitt pojkrum längre de har suttit där sedan de vuxit i från att vara ute och spela fotboll med vänner.

Se på någon dokumentär som visar något litet torg någonstans i Sverige på 60-70-80-90-talet så ser du sysslolösa unga som till synes meningslöst driver omkring, i själva verket var de fullt upptagna med att umgås med motsatta könet.
Citera
2019-11-12, 15:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Självklart är det inte ansträngande att ha sex. Suga lite kuk och sen ligga på rygg kan inte jämföras med en 8 timmars arbetsdag.

Jag vet inte om du ligger som en dö sill när du har sex, men för en annan hade det varit ansträngande att ha sex med några kunder per kväll.
Som sagt, man är en försäljare också, gäller att hålla god min och visa sig från sin bästa sida.
Citera
2019-11-12, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Får man sexa med en snygg hora så stiger självförtroendet och då vågar de sig ut ur pojkrummet.

Men man måste börja någonstans. Att kunna klicka hem en hora är givetvis det bästa för för pojkar som aldrig blev män och som knappt törs hälsa på en söt kassörska.
Mamma och pappa kanske inte godkänner ett sådant besök på rummet
Citera
2019-11-12, 15:38
Avslutad
Ponera att feministerna med ärkeidioten Merapi hade ordnat en gruppresa ner till kontinenten för att besöka en mängd prostituerade. Hade dårarna då verkligen inbillat sig att kvinnorna skulle tacka dem för deras stöd och engagemang?

Och vad hade hänt när dessa feminister skulle få en hård reality check när alla kvinnor skulle endera skaka på huvudet eller gapskratta, kryddat med ett och annat "dra åt helvete" och kanske till och med en smäll på käften? Skulle det bli total syntax error hos häxorna eller skulle de tolka det att kvinnorna inte vet sitt eget bästa eller är rädda för hallicken som häxorna säkert skulle tro finns i garderoben?
Citera
2019-11-12, 15:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
För mig är det också viktigt hur det ser ut, men inte hur stort det är. Större lägenhet = mer städning och högre hyra.

Jag har en realistisk inställning till de prostituerade. Om du tror att kunder är kravmaskiner så tror du fel. Och självklart behöver de bara ligga på rygg eller ställa sig på alla fyra. Jobbet de gör är väl några minuter kuksugning, och ibland får de vara ovanpå och jobba lite medan man själv ligger på rygg. Ofta är det 1000 kr för 15 minuters jobb.

Och till skillnad från många här ser jag prostituerade som vuxna människor kapabla att fatta egna beslut.

Men visst, hur ansträngande det är beror såklart på hur snygga de är. De mindre snygga måste jobba hårdare för att få kunder. De snygga behöver dock inte göra mycket.

Fast du har ju ingen aning om hur mycket de anstränger sig, eller hur?
Du vet vad dina besök med dem innebär, du får tänka på att det finns fler kunder och fler besök.
De måste vara till lags, hålla god min, vara den perfekta personen. Därtill leverera en god upplevelse rent sexuellt.
Jag skulle i varje fall inte tro att det är "ingenting", och jag bör ju ha lite bättre bild av det än vad du har med tanke på att du är man och jag motsatsen. Jag tänker mig ungefär som en teaterföreställning, de går in i en roll och håller skådespelet uppe. Klart att det är ansträngande. Jag tycker det verkar mindre ansträngande att sitta i kassan på ICA faktiskt.
Citera
2019-11-12, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Ponera att feministerna med ärkeidioten Merapi hade ordnat en gruppresa ner till kontinenten för att besöka en mängd prostituerade. Hade dårarna då verkligen inbillat sig att kvinnorna skulle tacka dem för deras stöd och engagemang?

Och vad hade hänt när dessa feminister skulle få en hård reality check när alla kvinnor skulle endera skaka på huvudet eller gapskratta, kryddat med ett och annat "dra åt helvete" och kanske till och med en smäll på käften? Skulle det bli total syntax error hos häxorna eller skulle de tolka det att kvinnorna inte vet sitt eget bästa eller är rädda för hallicken som häxorna säkert skulle tro finns i garderoben?
SVT har en dokumentär från ett barnhem med flickor i Rumänien hälften av flickorna säljer sex de är 14-15 år och ända ned till 10 år gissa vad de försörjer sig med när de blir för gamla att bo på barnhem
Citera
2019-11-12, 15:53
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Då kan man ju kalla att sätta en kniv i dig för den nya folksporten också.

Jag tror inte kvinnor är tuffa nog att hugga en kniv i en våldtäktsman. Ni är för mesiga.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Mamma och pappa kanske inte godkänner ett sådant besök på rummet

Det är därför det bästa är att ta ut horan i skogen. Där får man förhoppningsvis vara ifred och kan göra vad man vill med tjejen.
Citera
2019-11-12, 15:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Strängt bibeltrogna är det som gäller för 7% alltså de där kvinnor aldrig bär byxor för kjolarna ska täcka knäna och där nyckelben inte får synas i ringningen
Att det är färre kvinnor som inte har sex i damma ålder beror på att inte behöver kunna försörja sig medan killarna inte kan gifta sig förrän de förutom att försörja sig själv även måste kunna försörja en fru och det barn som föds under första året som gift.
Tjejerna i dessa kretsar gifter sig mycket tidigt killarna betydligt senare eftersom de måste komma upp i lön som räcker för 2

1) Så varför är det 28% incels idag jämfört med 11% för 10 år sen?

2) Har det blivit mer populärt att vara extremt religiös och vägra sex före äktenskapet för unga män?

a) Om jag förstår dig rätt kan de här männen ha sex om de vill men de vägrar av religiösa skäl. 30% av unga män i USA?

3) Det finns 0 bevis för nåt av det här, det är dina egna påhitt.

Citat:
Det handlar om att unga män inte lämnar sitt pojkrum längre de har suttit där sedan de vuxit i från att vara ute och spela fotboll med vänner.

Se på någon dokumentär som visar något litet torg någonstans i Sverige på 60-70-80-90-talet så ser du sysslolösa unga som till synes meningslöst driver omkring, i själva verket var de fullt upptagna med att umgås med motsatta könet.

1) Så unga män lämnar pojkrummet mindre idag än 2008?

2) Du kan se att fler unga kvinnor har sex än unga män. Det betyder att unga kvinnor har sex med äldre män som har resurser.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag vet inte om du ligger som en dö sill när du har sex, men för en annan hade det varit ansträngande att ha sex med några kunder per kväll.
Som sagt, man är en försäljare också, gäller att hålla god min och visa sig från sin bästa sida.

Om du kommer i bättre form kommer du se att du orkar mer.
Senast redigerad av Babianen 2019-11-12 kl. 16:03.
Citera
2019-11-12, 15:54
Avslutad
Citat:
Jag tror inte kvinnor är tuffa nog att hugga en kniv i en våldtäktsman. Ni är för mesiga.

Det är därför det bästa är att ta ut horan i skogen. Där får man förhoppningsvis vara ifred och kan göra vad man vill med tjejen.
Nähä, nyss tyckte du de var psycho som högg först och frågade sen.
Citera
2019-11-12, 15:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det är inte samhällsnyttigt att hugga kniven i sådana som mig. Min lokala glasmästare skulle gå i konkurs om inte jag höll affärerna rullande.

Det är väl bättre kvinnan blir påsatt i skogen och lär sig en läxa att inte hindra män från att köpa sex av horor. Gör hon inte motstånd så blir ingen skadad.

Dessutom är risken stor att dessa idéer sprider sig till andra kvinnor som springer runt med knivar och hugger varenda man som på kvällen kommer närmre kvinnan än 1 meter.

Vill du vara vänlig och sluta bete dig samhällsfarligt, tack.

Detta handlar om rent och skärt självförsvar. Bryter du dig in hos nån kan du inte böla när du får en kniv i ryggen. Försöker du råna någon kan du inte böla när du får en kniv i ryggen.
Försöker du våldta någon gäller samma sak, du gav dig på en annan människa och får ta konsekvenserna av detta.
Citera
2019-11-12, 16:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Detta handlar om rent och skärt självförsvar. Bryter du dig in hos nån kan du inte böla när du får en kniv i ryggen. Försöker du råna någon kan du inte böla när du får en kniv i ryggen.
Försöker du våldta någon gäller samma sak, du gav dig på en annan människa och får ta konsekvenserna av detta.

Jag skulle inte skada en man som våldtog mig. Jag tycker att du har en dålig inställning till män.
Citera
2019-11-12, 16:16
Medlem
Citat:
1) Så varför är det 28% incels idag jämfört med 11% för 10 år sen?

2) Har det blivit mer populärt att vara extremt religiös och vägra sex före äktenskapet för unga män?

a) Om jag förstår dig rätt kan de här männen ha sex om de vill men de vägrar av religiösa skäl. 30% av unga män i USA?

3) Det finns 0 bevis för nåt av det här, det är dina egna påhitt.

1) Så unga män lämnar pojkrummet mindre idag än 2008?

2) Du kan se att fler unga kvinnor har sex än unga män. Det betyder att unga kvinnor har sex med äldre män som har resurser.

Om du kommer i bättre form kommer du se att du orkar mer.
Ja fler killar stannar kvar i pojkrummet eftersom de redan när de är väldigt unga börjar hänga på nätet, den som 2008 var i gymnasieåldern var inte uppväxt med internet sedan de var riktigt små kring 1995 när de var 5-6 år hade familjer möjligtvis en familjedator i vardagsrummet med någon form av långsam uppkoppling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in