• 1
  • 2
2019-11-12, 15:21
Medlem
https://imgur.com/a/F9wllEE

Jag hatar min profil, jag är 27 år men jag ser ut som en jävla tant. Jag tror mycket beror på min haka, jag skulle gärna vilja operera bort det/fettsuga, eller vad man nu gör.

Jag är normalviktig men kanske inte direkt åt det smala hållet. Jag vet inte om den kommer försvinna om jag går ner i vikt, blir det konstigt om jag fettsuger den och senare i livet går ner i vikt? Blir det någon märkbar skillnad från hur den ser ut nu och efter (om man tittar på min bild)? Är det någon Flashbackare som fettsugit sin haka förut?

Skulle gärna vilja veta om någon har erfarenhet.
Citera
2019-11-12, 15:26
Medlem
maxatdunders avatar
Det är genetiskt och du ska vara glad att den inte viker sig i normal position, kanske blir det ett vik om du drar ner hakan? Hur mycket i så fall? Det kan hjälpa lite att gå ner om det ligger fett där i men ibland är det bara lös hud med slappa muskler(genetik då) som får din haka att se trött ut
Citera
2019-11-12, 15:49
Medlem
tilsammansnus avatar
Har du tänkt dig igenom den psykologiska aspekten ? Du säger att du hatar ditt utseende, och TROR det kan bero på hakan. För vem vill du förändra dig för ? Är det så fel med dig som du beskriver ? Är ditt självförtroende påverkat ?
Citera
2019-11-12, 16:50
Medlem
Sluta med kolhydrater du är plufsig,

Sen kan du köra en ordentlig testo kur mer så du får lite grövre käkparti
Citera
2019-11-12, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Har du tänkt dig igenom den psykologiska aspekten ? Du säger att du hatar ditt utseende, och TROR det kan bero på hakan. För vem vill du förändra dig för ? Är det så fel med dig som du beskriver ? Är ditt självförtroende påverkat ?

Jag har ju ganska dåligt självförtroende, jag vet kanske inte riktigt för vem jag vill se bättre för, jag får kanske tänka över det... Jag kan tycka jag ser bra ut ibland men sen när jag ser foton eller videos på mig så hatar jag vad jag ser, speciellt då i profil.
Citera
2019-11-12, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Sluta med kolhydrater du är plufsig,

Sen kan du köra en ordentlig testo kur mer så du får lite grövre käkparti

Kolhydrater kan jag nog dra ner på, om inte helt då. Nu vet jag inte riktigt vad testo kur är för något.
Citera
2019-11-12, 17:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Satsa på ett hak-implantat istället.
Citera
2019-11-12, 17:02
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mifa13
Kolhydrater kan jag nog dra ner på, om inte helt då. Nu vet jag inte riktigt vad testo kur är för något.

Testosteron är manliga könshormoner. Du ser ut som en kvinna så jag tror inte det är det som du ska göra i första taget..

Istället för att fettsuga din haka borde du träna bort din kräkreflex istället
Citera
2019-11-12, 18:13
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Jag har ju ganska dåligt självförtroende, jag vet kanske inte riktigt för vem jag vill se bättre för, jag får kanske tänka över det... Jag kan tycka jag ser bra ut ibland men sen när jag ser foton eller videos på mig så hatar jag vad jag ser, speciellt då i profil.
Såvitt jag vet är det mobbingfärgade 15-åringar och sönderpundade heroinister som skäller på andra för deras utseende, är det såna du vill jobba hårt med ditt utseende för ?
Citera
2019-11-12, 18:31
Medlem
Kalashs avatar
Som du redan blivit tipsad om så håller jag med om att hak-implantat nog är att föredra. Både ur ett rent estetiskt perspektiv men också för att få ett mer bestående resultat...
Citera
2019-11-12, 18:41
Medlem
Tack för alla svar. Får tänka över.
Citera
2019-11-12, 18:48
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Tack för alla svar. Får tänka över.
Gå till någon sådan där klinik och hör istället. Svårt att råda då man inte ser hur du ser ut i övrigt, men efter det lilla du beskriver kan det nog vara så att träning skulle få dig att se betydligt bättre ut. Testo och hakimplantat är två efterblivna råd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in