Citat:
Ursprungligen postat av
FlashyBear
Eh... Va? Lägg av dina halmgubbar.
Det handlar om Bidens uppenbara jäv i den här situationen. Eller är det inte uppenbart?
Ok, så det var rätt att få Shokin sparkad, men budskapet framfördes av fel person?
Biden framförde USA:s linje i frågan, inte sin egen personliga. Och allt detta har varit känt i fyra år redan, men ingen annan än Rudy Giuliani har funnit anledning att utreda det.
Var det klockrent att Hunter samtidigt satt i styrelsen? Absolut inte. Men ingen verkar ha ansett att det var något brottsligt eller åtalbart. Trump har i stället drivit en kampanj genom irregulära kanaler och privatpersoner i stället för att yrka på en officiell utredning. Varför?
Tror att jag med detta avslutar diskussionen om Biden, eftersom det dessutom är OT enligt mods, och snart blir det väl varningar och raderanden.
Citat:
För det första: vilka jävla halmgubbar #triggered. Andas!
För den andra:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-11-09/trump-may-release-transcript-of-april-ukraine-call-on-tuesday
Trump May Release Transcript of April Ukraine Call on Tuesday
Demsen: TRUMP ORANGE BAD släpp transcriptet!
Trump: OK.
TDS-personerna: Enda orsaken till att det släpps just nu är för att flytta lite fokus från de open hearings som inleds i morgon.
Sök hjälp
Ok, jag har inte sett demokraternas krav på detta transkript. Har du? Bra att han publicerar det förstås, en och en halv månad efter det förra och lagom till open hearings.
Min "halmgubbe" var bara en förutsägning av samtalets innehåll.
Jag undrade tidigare också hur han skulle beskriva detta första samtal när det andra var PERFECT. Tydligen har han tidigare kallat det första samtalet BEAUTIFUL.
Så nu har vi ett PERFEKT samtal och ett VACKERT samtal.
Han är allt fin Trumpen. Jag känner inte till någon annan som har så vackra och perfekta telefonsamtal med folk.