2019-11-12, 08:09
Medlem
Babianens avatar
Stark reality för feminister,

Citat:
Older women are not as physically attractive as younger women.
This is obvious. Women peak somewhere in their twenties for external attractiveness. All honest men acknowledge this, as do most women.
In general, men disagree about the age at which women "peak" - partially because it varies depending on the woman and partially because guys have different taste. But I think it also has to do with the difficulty that men have distinguishing between external and internal attractiveness; often the latter is confused for the former.

Citat:
Guys interested in long term relationships will not consider older women seriously.
On a few occasions I was dating women who were older by six to ten years, and really enjoyed their beauty and company. However, when it came time to cut it off or have a relationship, I cut it off. Reconsidering my motivations for those decisions now, I recognize one that dominated the others: despite my attraction for those women at the time, I didn't want to look around myself ten years later and see a hotter, younger girl - closer to my own age - and think "I could have been with a girl like that instead." When my wife starts aging, I want the other girls I could have had (i.e. those in my age-range) to be aging with her, so that I won't be constantly reminded of the sacrifice I made to be with her - even if it was one I know was worth it. The grass is already always greener on the other side, and a man doesn't need an age disparity contributing to that effect when his woman starts losing her initial shine.

det här är anledningen till att män betalar för sex med yngre kvinnor medan de använder tanter till att dela på hyran så att de får mer pengar att spendera på 20 åringar.
Citera
2019-11-12, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Hade hon gått ut med en man hade hon klarat sig. Men en stark kvinna behöver inte män right? #inteerkvinna

Framförallt borde män ha både viktigare och roligare saker för sig än att vakta sina kvinnor 24 timmar om dygnet, kan man tycka. Det önskar jag dem i alla fall, men tydligen inte du. Är du säker på att du verkligen gillar män?

Citat:
Feminism is dead, https://www.youtube.com/watch?v=tYiujZsYihQ

Ingen risk. Inte minst du själv ser till att nya medlemmar rekryteras så fort någon läser dina inlägg.
Citera
2019-11-12, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Nu vet jag inte vad du pratar om men tydligen menar du någon kvinna som blivit överfallen och nästan ihjälslagen.

Och du tycker det är roligt..?

Jag tycker man får ständig bevis på att feminister är de absolut galnaste i denna tråd, jojomän.

Det är din mentalitet, bara lite skillnad i intensiteten vid utförandet. Fattar du verkligen inte det själv?
Citera
2019-11-12, 08:40
Medlem
Citat:
Stark reality för feminister,

det här är anledningen till att män betalar för sex med yngre kvinnor medan de använder tanter till att dela på hyran så att de får mer pengar att spendera på 20 åringar.

Men snark. Det där har ju alla vetat redan innan de ens började på dagis.
Citera
2019-11-12, 08:42
Medlem
Citat:
Män betalar för att kvinnor ska existera via skatten. Om män slutade betala skatt skulle kvinnor dö på gatorna typ.

Så otroligt synd för dem då att de inte heller kan existera utan kvinnor. Bokstavligen.
Citera
2019-11-12, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Vad kan man göra när man till slut hittat någon att vara med, för att relationen ska bestå:

1. Man kan berätta en påhittad kärlekshistoria för varandra. Där kärleken bara blir starkare och starkare. Exempel:
För varje år älska de varandra mer och mer och de var helt trogna och de fick mindre och mindre elaka tankar. Osv.

Det är testat och det funkade rätt bra. Inställningen förändrades totalt på 10 minuter.

2. Man kan få partnern att fundera på lojalitet. Ställa en fråga som. Hur kan du vara totalt lojal mot mig?

Få partnern skapa idéer om detta.

3. Man kan fråga hur kan jag värdera dig högt så du känner dig nöjd ?

Man kan prata om hur det var när man blev förälskad, minnas tillsammans hur allting kändes när passionen brann som hetast. Hur man plötsligt inte kunde tänka sig livet utan Honom eller Henne. Hur det inte fanns någon vackrare, attraktivare, klokare, finare i världen. Gärna gå in på detaljnivå ("Din doft i halsgropen gjorde mig helt galen.") Inte glömma det, fast vardagen kan kännas lite jämngrå mellan varven och passionen för tillfället mer liknar ett litet värmeljus.

Man kan tänka på, varje dag, vad man kan göra för att ens älskling ska ha det lite bättre på något sätt. Och se till att göra det/säga det också. (Inga stora grejer alltså utan mer sånt som underlättar tillvaron för den andra.)

Man kan lägga märke till allt positivt man ser hos den andra, sånt han eller hon gör, säger etc och berätta att man ser det om det känns rätt. Istället för att leta fel och fokusera på negativa saker. (Det är oerhört mycket vanligare att folk öppnar näbben och kläcker ur sig något negativt de lagt märke till än något positivt, och det sätter sig också mycket starkare i den andra vilket tyvärr ofta får positiva anmärkningar att minska i värde.)

OnT: Sånt här är svårt att åstadkomma med folk vars tid man köper. Det går inte att komma ifrån.
Citera
2019-11-12, 09:30
Medlem
Citat:
Hade hon gått ut med en man hade hon klarat sig. Men en stark kvinna behöver inte män right? #inteerkvinna

Feminism is dead, https://www.youtube.com/watch?v=tYiujZsYihQ
Du vet att FRC är en fundamentalistisk kristen organisation som vill att samhället ska styras utifrån bibeln och de är starkt emot allt sex som inte sker inom äktenskapet mellan man och kvinnan och tom. principiellt mot säkra metoder att undvika graviditet som p-piller och kondom
Citera
2019-11-12, 09:38
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Det är din mentalitet, bara lite skillnad i intensiteten vid utförandet. Fattar du verkligen inte det själv?

Min mentalitet? Din galna jävla människa. Har jag någonsin förespråkat att misshandla och slå ihjäl kvinnor?

Jag förespråkar ett fredligt samhälle med bordeller medan du vill ha kaozsamhälle.

Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Så otroligt synd för dem då att de inte heller kan existera utan kvinnor. Bokstavligen.

Alla behöver husdjur. Mannen behöver ett husdjur han kan ha sex med och då duger inte en get som husdjur.

Men det är viktigt att husdjuret inte ställer för stora krav. Därför måste kvinnan hållas i schack och se till så hon inte rymmer och ställer till oreda någonstans.
Citera
2019-11-12, 09:53
Medlem
Citat:

Min mentalitet? Din galna jävla människa. Har jag någonsin förespråkat att misshandla och slå ihjäl kvinnor?

Jag förespråkar ett fredligt samhälle med bordeller medan du vill ha kaozsamhälle.

Ja, din mentalitet och ja, det har du förespråkat, se citat nedan. Den starkares rätt att få som han/hon vill genom att använda våld mot svagare personer. Emellanåt dör någon av det här, oftast kvinnan när det handlar om ett förhållande man - kvinna. Men du, shit happens! Han tog i lite för mycket, kan ju inte han rå för att han är så stark och en bräda så hård. Huvudsaken är ju i alla fall att man får som man vill, enligt din filosofi. Eller hur?

Visa gärna var jag sagt att jag vill ha "kaozsamhälle". Om du kan.

Citat:
Det kanske är det som är felet. Män kanske borde börja sextrakassera och örfila upp kvinnor på daglig basis så kvinnor ger med sig och tillåter bordeller..

Vilket hade du valt, dagligen bli tafsad på och örfilad eller röstat ja till bordeller? Ha! Vilken idé! Som ett sätt att protestera på så kvinnor lär sig veta hut.

Så länge kvinnorna inte bär kniv och pepparspray så kan det bli roligt.
Citera
2019-11-12, 10:10
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ja, din mentalitet och ja, det har du förespråkat, se citat nedan. Den starkares rätt att få som han/hon vill genom att använda våld mot svagare personer. Emellanåt dör någon av det här, oftast kvinnan när det handlar om ett förhållande man - kvinna. Men du, shit happens! Han tog i lite för mycket, kan ju inte han rå för att han är så stark och en bräda så hård. Huvudsaken är ju i alla fall att man får som man vill, enligt din filosofi. Eller hur?

Visa gärna var jag sagt att jag vill ha "kaozsamhälle". Om du kan.

Örfilar skadar inte en kvinna. Örfilar ger rosiga fina kinder och förbättrar blodcirkulationen. Finnarna slår varandra med björkris i bastun exempelvis. Dessutom gillar kvinnor smisk & pisk. Titta bara på hur populär Hans Scheike var. (gubben lever fortfarande 95 år gammal, vilket visar hur hälsosamt det är att smiska kvinnor)

Anta här nu att en sexuellt frustrerad man vill knulla. Han letar efter en bordell men hittar ingen. Till slut han hittar en kvinna på gatan som ställer upp.

Vi kan nu tänka oss att du ser vad som händer och ringer polisen som kommer med halva poliskåren och avbryter sexköpet. Mannen irrar nu runt ännu mera sexuellt otillfredsställd och hoppar nu på första bästa kvinna och våldtar henne.

Vems fel är det att våldtäkten skedde? Jo, det är ditt fel, din lilla häxa som hindrar män från att köpa sex fredligt och civiliserat.

Nu är en skock galna häxor allihopa här. Den ena feministen efter den andra förespråkar att hugga kniven i folk, slå ihjäl psyksjuka och stå och skratta när kvinnor blir ihjälslagna.

Åk tillbaka till Blåkulla där ni hör hemma.
Citera
2019-11-12, 10:15
Medlem
Citat:
Framförallt borde män ha både viktigare och roligare saker för sig än att vakta sina kvinnor 24 timmar om dygnet, kan man tycka. Det önskar jag dem i alla fall, men tydligen inte du. Är du säker på att du verkligen gillar män?

Ingen risk. Inte minst du själv ser till att nya medlemmar rekryteras så fort någon läser dina inlägg.
Visade sig att Babianen var en kristen fundamentalist med tanke på det sista länkade för ingen förutom kristna fundamentalister lyssnar på vad FRC säger
Citera
2019-11-12, 10:20
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
För många människor är hemmet mer än ett kylskåp och en soffa, därav är det också viktigt hur det ser ut.

Jag tror att du har en slags förskönad bild av prostitition, som om det är ett lyxjobb ungefär. För vissa är det kanske det men absolut inte för alla. Det säger sig självt.

Och det är självklart att det är ansträngande, det är en konstant press av att vara kunden till lags. Om du tror att det bara är att ligga på rygg för en kvinna när hon har sex så har du väldigt fel.

Vilken otroligt nonchalant och faktiskt ganska nedsättande inställning du har till de prostituerade!

För mig är det också viktigt hur det ser ut, men inte hur stort det är. Större lägenhet = mer städning och högre hyra.

Jag har en realistisk inställning till de prostituerade. Om du tror att kunder är kravmaskiner så tror du fel. Och självklart behöver de bara ligga på rygg eller ställa sig på alla fyra. Jobbet de gör är väl några minuter kuksugning, och ibland får de vara ovanpå och jobba lite medan man själv ligger på rygg. Ofta är det 1000 kr för 15 minuters jobb.

Och till skillnad från många här ser jag prostituerade som vuxna människor kapabla att fatta egna beslut.

Men visst, hur ansträngande det är beror såklart på hur snygga de är. De mindre snygga måste jobba hårdare för att få kunder. De snygga behöver dock inte göra mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in