2019-11-10, 23:48
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Överallt.........................

På film kanske, skitsamma jag får läsa på om saken.
Citera
2019-11-10, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaiblai
Jag frågade tidigare men fick inte (riktigt) svar. Så, jag testar en sista gång. Vilken skola gick dessa två BO på?

Gick de på malmöskolor?
Gymnasieskolan: 1:an?
Högstadieskola: 9:an?

Tack!
Vet inte var BO1 gick nu men han har gått på Lindängeskolan tidigare
BO2 gick på Lindängeskolan
Citera
2019-11-10, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blaiblai
Jag frågade tidigare men fick inte (riktigt) svar. Så, jag testar en sista gång. Vilken skola gick dessa två BO på?

Gick de på malmöskolor?
Gymnasieskolan: 1:an?
Högstadieskola: 9:an?

Tack!
Troligtvis gick personen inte i skolan alls. Namnet och utseendet på den avlidna pekar på att människan kommer från sydligare breddgrader och hade således ingenting här att göra! Han dog inte en sekund för tidigt! Hoppas fler sådana stryker med!
Citera
2019-11-10, 23:51
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Ok, tack.

Så kanske det va en planerad träff där ena sidan hade lite "egna" planer så att säga.

Vet inte exakt hur det gått till. Bara hört att dom spanade på grabben ett tag och slog till vid ett lämpligt ställe. Mitt i stan är en bra plats trots att folk inte verkar förstå det. Har man bara en öppen flyktväg så glider det fint. Det finns en anledning till att stollarna utför dessa handlingar trots alla kameror som finns i stan. Det är så mycket lättare att göra på det här sättet än att tex lura sig hem till BO och lämna spår.
Citera
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ja det stämmer nog ändå inte med 7.62 det är ak kaliber, finns gamla pistoler som sköt detta men verkar inte vanligt idag. Postaren ville väl bara ge ett exempel att ak i magen rör om rätt mycket.
Det ifrågasätter jag inte 😁
Dock har det väl inte framkommit uppgifter om AK, kollade lite poster och jag väljer nog bortse från hans inlägg.
Dock kvarstår om BO är enbart skjuten i käken.. Och kunde prata så borde han helt klart överleva..
Citera
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Jag åkte in till Sergel torgs själv när jag var 11 år utan problem, men på den tiden var Sverige ett tryggt land, även om plattan var som det var. Men den här 15 åringen är grovt kriminell ,förstår inte folk som tycker det var synd att han blev skjuten.

Dom här 15 åringarna kostar bara extremt mycket skattepengar ,och om 5-6 år är dom fullblods gangster börja bli ännu större belastning för samhället.

Det går inte att rehabilitera såna här varelse, ser på Svartenbrandt var han kostade samhälle, hur samhället daltade med honom. Man står med en Ak4 och tömmer magasin efter magasin i en polisbuss, och samhället klara inte av att bestraffa fanskapet.

Och tom då så va horsarna och alkisar på plattan relativt ofarliga.
Citera
2019-11-10, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Enligt media ska han ju varit skjuten i käken.. (och ändå kunnat prata trots kalibern) vilket ju motsäger uppgiften lite. Postaten verkar veta att han är skjuten i magen... Kanske kan han utveckla lite?

Vilken media har sagt pojken blivit
skjuten i käken?
Vill du länka?
Citera
2019-11-10, 23:52
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
På film kanske, skitsamma jag får läsa på om saken.

Haha, det är lugnt... inte direkt så att jag blir sårad av att du inte tror mig 😘
Citera
2019-11-10, 23:54
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Haha, det är lugnt... inte direkt så att jag blir sårad av att du inte tror mig 😘

Ingen tror på dig utan källa så det är som att du aldrig har skrivit det.
Citera
2019-11-10, 23:54
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Vet inte exakt hur det gått till. Bara hört att dom spanade på grabben ett tag och slog till vid ett lämpligt ställe. Mitt i stan är en bra plats trots att folk inte verkar förstå det. Har man bara en öppen flyktväg så glider det fint. Det finns en anledning till att stollarna utför dessa handlingar trots alla kameror som finns i stan. Det är så mycket lättare att göra på det här sättet än att tex lura sig hem till BO och lämna spår.

Håller med fullständigt, cykekgrejen är lite skum dock. Du kan sitta på en moppe ett kvarter bort och sen har du nån som har koll på pizzerian och när killarna kommer ut för att röka en cigg så får scootern signalen. Gogogogo

Telefonerna inköps i en affär utan kamera för kontanter och bränns tillsammans med moppen och Kläderna.
Citera
2019-11-10, 23:55
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aaram
Troligtvis gick personen inte i skolan alls. Namnet och utseendet på den avlidna pekar på att människan kommer från sydligare breddgrader och hade således ingenting här att göra! Han dog inte en sekund för tidigt! Hoppas fler sådana stryker med!

Jo han gick i skolan
Citera
2019-11-10, 23:55
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Vilken media har sagt pojken blivit
skjuten i käken?
Vill du länka?
Eller så har det framkommit bara här på tråden.. Kanske en trådsanning? I så fall får jag be om ursäkt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in