2019-11-10, 22:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jag börjar faktiskt bli mer öppen till att tjäna en extra slant på att sälja sex emellanåt.
Jag tror dock jag skulle tjäna mer på det om det förblev olagligt. Skulle det bli lagligt skulle det inte vara värt det längre.

De flesta tjejer har nog redan släppt till pga att mannen varit generös, kanske även du.
Citera
2019-11-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
De flesta tjejer har nog redan släppt till pga att mannen varit generös, kanske även du.

Varför skulle man göra det när man redan fått saker gratis? Nej troligast är att "paret" redan haft sex och mannen känner att han måste ge något tillbaka då kvinnan stått för preventivmedlen.
Citera
2019-11-10, 22:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Att se på sex som en vara skulle nog också ge flickor och kvinnor en nyktrare syn på män och könens relation till varandra.

Utveckla.
Citera
2019-11-10, 22:11
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Varför skulle man göra det när man redan fått saker gratis? Nej troligast är att "paret" redan haft sex och mannen känner att han måste ge något tillbaka då kvinnan stått för preventivmedlen.

Det finns många tjejer som har nobbat en kille för att han varit snål och inte betalat, kanske även du?
Citera
2019-11-10, 22:12
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, jag baserar mina åsikter om svenska kvinnor på fakta.

Sedan vet jag varför unga svenska kvinnor röstar som de gör. De röstar med fittan, inte med huvudet. När kvinnor får barn brukar de bli lite mer konservativa. Då kickar försvarsinstinkten äntligen igång.

Det är inte fakta att du anser att svenska kvinnor är egoistiska och allt vad du räknade upp. Röstningen är fakta ja, men det är fortfarande inte alla, och dina generaliseringar leder ingenstans.
Citera
2019-11-10, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Utveckla.

Kvinnor vill ha kärlek, män vill ha sex. Att ge män sex kommer inte ge dem någon kärlek tillbaka.
Citera
2019-11-10, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det finns många tjejer som har nobbat en kille för att han varit snål och inte betalat, kanske även du?

Ingen förväntar sig att svensk kille betalar. Man blir ju förvånad om de ens betalar för sig själva.
Citera
2019-11-10, 22:17
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Jag börjar faktiskt bli mer öppen till att tjäna en extra slant på att sälja sex emellanåt.
Jag tror dock jag skulle tjäna mer på det om det förblev olagligt. Skulle det bli lagligt skulle det snart inte vara värt besväret längre.

Är du trött på det trista butiksjobbet/städjobbet/vårdjobbet?

Jag ser ibland unga snygga tjejer som ser ganska uttråkade ut där de står och plockar varor i någon butik. Tjejer som skulle kunna sälja sex men istället tillbringar en tredjedel av sina liv på ICA.

En del kan se bittra ut, som om de tyckte att någon man borde försörja dem. Dessa tjejer borde uppmuntras till att sälja sex. Synd att snygga tjejer ska kasta bort sina liv på ICA-butiksjobb.

Jag hade gärna frågat dem men jag törs inte.
Citera
2019-11-10, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, men jag är helt säker på att det brutala våld av sydamerikansk karaktär som växer hela tiden kommer att ställa sexhandeln helt och hållet i skuggan. Statens resurser krymper också och man måste prioritera. Detta blir en allt viktigare fråga för väljarna.
Prioriteringen lär ju knappast bli att ändra sexköpslagar ännu mindre att instifta nya lagar som ska gälla bordellverksamhet
Citera
2019-11-10, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det är inte fakta att du anser att svenska kvinnor är egoistiska och allt vad du räknade upp. Röstningen är fakta ja, men det är fortfarande inte alla, och dina generaliseringar leder ingenstans.

Tvärtom så är svenska kvinnor kända för att vara billiga och sakna självförtroende.
Citera
2019-11-10, 22:20
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ingen förväntar sig att svensk kille betalar. Man blir ju förvånad om de ens betalar för sig själva.

Möjligt att det är annorlunda i den yngre generationen men jag bjuder alltid som den gentleman jag är och bland 40+ är det många tjejer som har nobbat snåla killar. Har du aldrig nobbat en snål kille?
Citera
2019-11-10, 22:21
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Kvinnor vill ha kärlek, män vill ha sex. Att ge män sex kommer inte ge dem någon kärlek tillbaka.
Nä det är ju inga nyheter precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in